Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benteke er jo allerede en utprøvd spiss i PL, så det er jo et godt og trygt kjøp. Hvordan han vil passe inn i en hurtigere fotball som ofte går langs bakker får vi bare vente å se.

Det er et bra kjøp, selv om Benteke aldri blir noen Henry eller Aguero (eller Sturridge i form). Han er en kraftspiss.

Lenke til kommentar

Joda, akkurat det er jo sant, men jeg vil påstå at Benteke er ett hakk eller to opp fra både Balotelli og Lambert.

Spennende blir det. Ser ikke bort ifra at han kan nå 20+ hvis han finner seg til rette og at Liverpool legger spillet litt mer opp for en kraftspiss.

Lenke til kommentar

Rodgers har prøvd å få tak i Benteke i 2 år. Han har nok en plan for hvordan han skal passe inn :)

Kan ikke fatte hvorfor han ikke hentet han for 2 år siden da. Benteke ville vært en mye billigere spiller på den tiden.

Lenke til kommentar

Rodgers har prøvd å få tak i Benteke i 2 år. Han har nok en plan for hvordan han skal passe inn :)

Kan ikke fatte hvorfor han ikke hentet han for 2 år siden da. Benteke ville vært en mye billigere spiller på den tiden.
Så vidt jeg vet prøvde han seg i fjor, så bare i ett år (før det hadde man jo Suarez). I fjor var han skadet, derfor det ikke ble noe av.
Lenke til kommentar

Joda, akkurat det er jo sant, men jeg vil påstå at Benteke er ett hakk eller to opp fra både Balotelli og Lambert.

Spennende blir det. Ser ikke bort ifra at han kan nå 20+ hvis han finner seg til rette og at Liverpool legger spillet litt mer opp for en kraftspiss.

BR evner ikke å legge opp spillet etter hvilke spillere han har, så Benteke som må legge om. Satser på han klarer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gjorde det for Suárez,kan gjøre det for benteke. Må ikke legge opp hele spillet rundt benteke ds vi har gode innleggere i Milner,lallana og Coutinho. Og vi har hurtige spillere ved siden av benteke som er ganske rask selv.

Liverpool må ikke bygge alt rundt benteke.

Lenke til kommentar

Altså, han fikk starte over Lukaku i VM som 18-åring (19?). Utvilsomt et stort talent når vi kjøpte ham. Imponerte hvertfall meg når jeg så ham spille i VM. Dessverre ser det ut som om han ikke har hatt bra utvikling siden da, men det kunne jo ikke vi vite når vi kjøpte ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...