Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 http://liverpoolfc.com/news/latest-news/189394-liverpool-complete-benteke-signing Hmm… Velkommen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Gratulerer! Blir virkelig spennende å se hvordan han slår til i Liverpool. En god spiller er han Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Nice. Har mer trua på ham enn Origi og Ings. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Endelig. Dette blir bra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tar av meg hatten til Liverpool. Dere får til at kjøp og salg av spillere ser lekende ut. Vinduets vinner til nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tja.. Hva skal en si. Blir jo spennende å se hvordan det går. Håper inderlig han ikke blir en ny Carroll. Men jeg skjønner virkelig ikke hva vi skal med alle disse spissene når vi kun skal spille med 1? Hvorfor signerte vi Origi og Ings f.eks? Lurer på hvordan, Benteke og Sturridge, Benteke og Origi eller Benteke og Balotelli ville fungert. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Nå må vi bare få solgt Balotelli/Borini/Lambert. Fornøyd om vi får tilsammen 10mill for de 3 - så lite har jeg lyst å ha dem i stallen. Ser for meg at Sturridge og Benteke vil spille sammen når Sturre er skadefri, og at Benteke ellers vil spille alene på topp med Firmino og Coutinho rett bak seg. Ings/Origi blir nok backup, med mindre de overbeviser stort når de får sjansen. Endret 22. juli 2015 av Schweigaard Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tar av meg hatten til Liverpool. Dere får til at kjøp og salg av spillere ser lekende ut. Vinduets vinner til nå. I wish. Kan jo nevne alle de spillerne Liverpool har feila med å få inn og de dem ikke burde fått inn. For meg er United vinduets vinner så langt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Det er jo ikke gitt at alle skal spille samtidig. Coutinho er ikke en spiller som kommer til å spille hver kamp. Det ser jo ut som om Liverpool på papiret har gjort en del gode kjøp så langt selv om det koster å være kar. Klarer ikke BR minst 4. plass denne sesongen klarer han det aldri... Og nå klarer jo Liverpool 6 poeng mot Aston neste sesong Endret 22. juli 2015 av oOF Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Håper på en 4-4-2diamant-variant med Benteke og Sturridge på topp foran Coutinho. Firmino og Coutinho kan rullere. Ings og Origi kan variere på topp og for såvidt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tar av meg hatten til Liverpool. Dere får til at kjøp og salg av spillere ser lekende ut. Vinduets vinner til nå. I wish. Kan jo nevne alle de spillerne Liverpool har feila med å få inn og de dem ikke burde fått inn. For meg er United vinduets vinner så langt. Hvis vi får inn en ordentlig midtstopper (evt. spiss) så kan jeg være enig. Men jeg vil ikke være veldig optimistisk i forkant. Vet aldri hvor godt noen gjør det eller ikke gjør det. Uansett så synes jeg begge klubbene har gjort det bra nok. Litt overrasket over hvor stille det har vært hos Chelsea og Arsenal. City virker som å være i panikk for å fylle homegrown-kvoten og vil kjøpe hver eneste tilgjengelige engelskmann. Sterling-signeringen var en god forsterkning til tross for prisen, men utover det så er jeg ikke særlig bekymret hvor mye de vil forbedre seg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tar av meg hatten til Liverpool. Dere får til at kjøp og salg av spillere ser lekende ut. Vinduets vinner til nå. I wish. Kan jo nevne alle de spillerne Liverpool har feila med å få inn og de dem ikke burde fått inn. For meg er United vinduets vinner så langt. Nja, du så nå United i 14/15... hadde gjort gode kjøp da også, men feilet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Cool signing yo Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Håper på en 4-4-2diamant-variant med Benteke og Sturridge på topp foran Coutinho. Firmino og Coutinho kan rullere. Ings og Origi kan variere på topp og for såvidt. +1. Coutinho viste ved flere anledninger forrige sesong at han sliter med 90 min i høyt tempo. Med skadene til Sturridge vil nok Ings og Origi få sjansene sine på topp før jul. Så da må vel gripe sjansen (les: sette den) når de får den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Tar av meg hatten til Liverpool. Dere får til at kjøp og salg av spillere ser lekende ut. Vinduets vinner til nå. I wish. Kan jo nevne alle de spillerne Liverpool har feila med å få inn og de dem ikke burde fått inn. For meg er United vinduets vinner så langt. Nja, du så nå United i 14/15... hadde gjort gode kjøp da også, men feilet. Feilet? Syns de forbedret seg kraftig etter 13/14, jeg. Ingen forventet vel at de skulle ta gull igjen i 14/15 med de nye spillerne i stallen sin rett etter en horrible sesong og 7. plass. Liverpool klarte det nesten da, men tror det kom ganske så overraskende på oss alle. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Forsatt veldig skeptisk, men vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Benteke og Balotelli! Bedre enn Benteke som spydspiss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Danny ings med hattrick! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 De spiller vel mot noe tilsvarende Brann. Forbauset over at keeperen vår ikke har hattrick Håper de filmer med kamera så de kan legge opp senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå