indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Vil vel tippe at Henderson tar over kapteinsbindet permanent. Blir overrasket om det blir noen annen, ja. Har nok vært tanken en stund. Men blir greit å få avklart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvor mye erfaring som kaptein har Milner? Var vel stort sett Kompany som hadde den jobben i City.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Er ikke det all-set at det blir Hendo? Syntes jeg husker et langt intervju når Gerrard ga seg, at Hendo skulle være arvtageren kapteinsmessig.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Synes det er rart at de ga Henderson visekapteins-rollen i fjor om det ikke var meningen at han skal ta over for Gerrard. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det er jo pga Milner. Har vel vært rykter, også fra mer eller mindre troverdige kilder, at han ble lovet kapteinsbindet som en del av signeringen.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg og, da jeg så den for første gang på face for noen dager siden. En soleklar klassiker den der. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Sterling har ikke møtt opp til trening. Får gjøre som på FM og gi han to ukelønner i bot Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Skummelt å gjere som på FM. Der kan du be ein spelar om å prøve å skyte meir, for så å ende opp med at heile laget nektar å trene. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Har nok ikke særlig gode tanker om Sterling, han som la ut tlf-nr hans på Twitter, og oppfordret alle på det varmeste å ringe han og skjelle han ut, i tillegg til å kalle han "pengegrisk". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Morsomt å se han på Insta også, ikke mange hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Act like a bitch, get treated like a bitch. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Jeg må bare le altså. SÅ god er ikke Sterling at disse divanykkene kan forsvares. For meg virker det som han blir lurt trill rundt av agent sin Ward. Ser mange er redd for at Sterling skal blomstre hos en konkurrent, men jeg mener at pr. i dag så har ikke Sterling det mentale på plass til å bli noe bedre enn han er. Jeg har lenge irritert meg litt over han egentlig. Riktignok mest denne sesongen, men allikevel før alt bråket. Han var god sammen med Suarez og Sturridge i toppform. Ja hele laget var bra, men denne sesongen har han hatt 0 fremgang. Og så fort han fikk litt kritikk i media så sank formen hans som et mafiaoffer som ble dumpa i vannet på 30-40-tallet med betong rundt beina! Kan han bli veldig, veldig god? Helt klart. Tror jeg han blir det? Ikke med annet han radikalt forandrer seg både mentalt og som person. Uansett, godt gjort å få £45-50m for en sutrete primadonna som strengt talt har hatt en lite imponerende sesong. Endret 8. juli 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Kan ikke skylde alt på ward. Gutten har alltid vært en yppling. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 En Poolfan sendte denne sms-en til Sterling Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvor mye erfaring som kaptein har Milner? Var vel stort sett Kompany som hadde den jobben i City.. Han har jo vunnet PL, så han kan jo dra med seg den erfaringen inn i Liverpool-troppen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Haha, fantastisk. Jeg begynte å rappe tekstmeldingen etter et par linjer. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvor mye erfaring som kaptein har Milner? Var vel stort sett Kompany som hadde den jobben i City.. Han har jo vunnet PL, så han kan jo dra med seg den erfaringen inn i Liverpool-troppen. Du sliter med å lese? Ja, han har masse erfaring, er joantagelig litt derfor vi henta han. Hvor mye kapteinserfaring han har var det jeg spurte om... 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Vel, Liveprool TRENGER spillere som vil krige og kjemper for hver ball. Det er nok å se kampen mot Stole for å se hva som skjer når hodet ikke er på rett plass. Uavhengig av om Milner blir kaptein eller ikke så er han en spiller jeg forventer maks innsats av. Liverpool var et puselag som lot seg herje med av antatt dårligere lag forrige sesong (og mange sesoinger før det). Til tider hadde Jan thomas gjort det bedre enn noen spillere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå