Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"- Firmino må ha vært drømmesigneringen til Jürgen Klopp, etter måten Klopp har spilt de siste årene. Dersom det er én spiller som hadde passet Dortmunds system, så er det han. Jeg forstår det ikke er bare manageren som har ansvar for overganger på Anfield, om en skal se på ting som peker fremover og spekulere litt."

Liverpool.no

:devil:

:evil: 

Lenke til kommentar

Spennende signering! Bra at man har klart å holde den genuine interessen såpass skjult at ingen andre kastet seg inn i kampen om han for alvor. Klarer vi å få tak i Bacca også nå så blir det spennende neste sesong, da kan man absolutt ha en sjanse på 4.plassen! Optimismen begynner sakte å komme tilbake, men er ikke mye man har hørt fra Brendan i det siste, noe som er litt skummelt, vet han er på ferie men allikevel, ingen kommentarer angående sparkingene.  :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin signering, men jeg er fortsatt av den formening at Liverpool trenger et midtbaneanker med fart og gode defensive egenskaper. Lucas er ikke bra nok i mine øyne til å bekle den rollen over tid og skadene han får er alltid av den rare, langvarige typen.

Lenke til kommentar

Syntes det var litt merkelig da mediene meldte om interesse fra United pga. alle spillerne som kan spille i samme posisjon, men hvordan skal han passe inn hos dere? Har dere ikke Coutinho der allerede?

Vi trenger ikke spiss med de spillerne vi har nå (han inkludert), iallfall ikke noe krise om vi spiller uten.

Sterling regner jeg ikke som spiller lenger i Liverpool, så den plassen er ledig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...