Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om det ender opp med ingen spisser så er vi fucked. Sturridge kommer ikke inn før september og i form oktober maybe. Det holder ikke med et år til med sterling på topp. Han brenner altfor mange sjanser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sean O’Driscoll ny assistent manager ifølge The Times og The Telegraph. Tydeligvis en Rodgers har vært keen på å hente inn:

 

"Han er en av de beste trenerne jeg har kommet over. Han har aldri fått sjansen i toppdivisjonen. Hans lag hadde bevegelse, de var tekniske, men han vil sannsynligvis aldri få sjansen på et høyere nivå" - Rodgers 2014 (fra liverpool.no)

Lenke til kommentar

Negativ much? Blir for dumt å begynne med sutringen før sesongen har begynt. Rodgers har hatt en tålig dårlig sesong, ingen tvil om det - men det ser langt mer lovende ut på transfermarkedet denne sesongen, så gi han en sjans, og begynn heller med whiningen til jul dersom alt har gått til helvete.

 

 

Interessant post om Benteke på reddit:

 

http://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/comments/3bjl5z/clearing_up_some_misconceptions_surrounding/

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Fair enough.

 

Personlig gidder jeg ikke avskrive Rodgers ennå. Vi hadde et horribelt transfervindu, og vår målgarantist var skadet omtrent hele sesongen. Allikevel var vi veldig lenge med i kampen om fjerdeplassen, hadde fort komt videre i CL hvis ikke for Markovic sitt ekstremt random røde kort (vi var definitivt på gli når det skjedde), og to semifinaler i de hjemlige cupene. Ekstremt mye "nesten", med andre ord.

 

Derfor har jeg lyst til å se hva vi kan finne på hvis dette transfervinduet går vår vei. Ser ut som vi får de fleste vi har hatt som transfermål på så langt, og det er ikke akkurat hverdagskost for oss. Milner er kvalitet, Clyne er langt bedre enn Johnson, Firmino har storspilt i bundesliga i noen år nå, og det er fortsatt mye tid igjen av vinduet til å sikre oss en god spiss.

 

Det kjipe er bare at uansett hvor mye vi forsterker laget vårt kommer de andre også til å gjøre det, og de har et mye bedre utgangspunkt enn oss.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvordan Shaqiri har gjort det i Inter, men til £12m så hadde jeg ikke blitt skuffa om han kom. Han passer jo meget godt til spillespilen Rodgers kjører, så!

 

Benteke er jeg usikker til, hvordan han passer inn.. Jeg er bare stygt redd for at han blir flopp om han kommer, jeg ville heller lagt de £32m (som de blir å ende opp på) på bordet for en annen! Men jeg skal ikke være negativ, nå er det kun en toppspiss til, så er jeg strålende fornøyd med transfervinduet. Kanskje Kovacic hadde vært noe, og kanskje en ren DM.

 

Håper Rodgers er han som sitter med spakene med alle disse signeringene, og har fuuuull kontroll over hva han gjør :)

 

God helg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...