Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Mulig pako returnere som assistent trener. Det hadde jeg likt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg lurer på hva han gamle mannen egentlig sa til Rooney om Sterling her? Sjekk trynet til Sterling etter handshaken http://gfycat.com/SparklingIcyAmericanalligator Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Lallana smilte godt etterpå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Virker som han lukter litt vondt. Endret 7. juni 2015 av Jotun Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Brasil spiller privatlandskamp mot Mexico nå, sjekk ut Cou sitt mål og nyt det https://streamable.com/zk1y Markovic scora også i dag mot Aserbajdsjan, men det driter vi i. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Huff, det er vel maks et år til han blir solgt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Uenig. Men han har potensialet til å bli bedre. Tror jeg må lese skikkelig, av en eller annen grunn trodde jeg det stod Hazard. Men de to navnene staves jo nesten likt så... Endret 8. juni 2015 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 https://vine.co/v/eMQPetpYIEa PewPew sitt mål. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Det er en del draktnumre mellom 1 og 11 som blir eller har vært ledige nå. (1. Jones -> (Bogdan?) Mignolet?) 2. Johnson -> (Clyne?) 5. Ingen -> ? 7. Ingen -> Milner? Origi? 8. Gerrard -> Milner? 11. Ingen -> Origi? Ings? 8-ern blir kanskje "fredet" en stund? Endret 8. juni 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Velkommen Danny. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Coutinho > OscarUenig. Coutinho: Apps: 32 (3) Mins: 2801 Goals: 5 Assists: 5 Oscar: Apps: 26 (2) Mins: 2038 Goals:6 Assists: 8 I tillegg jobber Oscar etter mitt inntrykk hardere defensivt og. Men de er begge gode og vil ikke si det er feil å mene at Coutinho er best. Nå er jo Oscar skadet så da får Coutinho sjansen til å vise seg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Var veldig spontant fra min side... Helt enig i at Oscar jobber hardere defensivt. De er litt forskjellige spilletyper også, men jeg syntes nok at Coutinho er mer underholdene. Oscar er kanskje mer en "lagspiller"? Oscar onanerer heller ikke på benken, noe som er positivt 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er mitt inntrykk at Oscar etter hvert har blitt indoktrinert i Mourinho-filosofien og jobber mye mer bakover nå enn han gjorde før. God spiller, om enn kanskje mindre spektakulær enn Coutinho. Igjen det med at Coutinho er som Liverpool god på gode dager og helt fryktelig på sine dårlige dager. Oscar har ikke det bunnivået som Coutinho tillates å ha. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 [...] Oscar har ikke det bunnivået som Coutinho tillates å ha. Nei, men det skal vel sies at begge har vært veldig varierende i denne sesongen. Hvis Oscar blir solgt, så er det nok nettopp fordi han ikke er stabil nok. De er jo også unge, så de blir vel å prestere jevnere begge to i årene fremover. Får også håpe at Coutinho ikke stikker fra Pool med det første, og i alle fall ikke fra PL. Vi trenger slike artister i ligaen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er mitt inntrykk at Oscar etter hvert har blitt indoktrinert i Mourinho-filosofien og jobber mye mer bakover nå enn han gjorde før. God spiller, om enn kanskje mindre spektakulær enn Coutinho. Igjen det med at Coutinho er som Liverpool god på gode dager og helt fryktelig på sine dårlige dager. Oscar har ikke det bunnivået som Coutinho tillates å ha. Jeg ville heller sagt fantastisk på gode dager og svak på dårlige dager. IMO har Coutinho vært en av våre beste i nesten alle kampene han har spilt denne sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det kan man jo si, men samtidig så er det ikke akkurat flust av spillere i Liverpool som virkelig var bra gjennom hele sesongen. For meg var det greit nok at han ble årets spiller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Skrtel er en klok mann http://cdn2.streamable.com/video/0bda49800f5511e59a433d9d804faa87.webm Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Så han utelukker ikke Everton? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hvorfor skulle han det? Ikke scouser den mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå