Teitgutt Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Vanskeleg å argumentere mot at Rodgers har skuffa i år. Som med Dalglish, sit eg att med kjensla av at eg likar han og gir han gjerne eit år til, men flyr ikkje i flint om han og eigarane kjem fram i fellesskap til at det er best han går. Tar gjerne Klopp om det er ein sjanse for det. Han er vel meir vand med å arbeide under ein sportsdirektør, som eigarane har snakka om å få inn? Det er jo eit sprik mellom Rodgers og FSG sin transferfilosofi, som har endt med mykje rart. Kanskje kan Klopp handtere den situasjonen betre. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har blanda følelser når det gjelder Rodgers, en side av meg vil ha ham ut, mens en annen side sier meg at han er fortsatt den rette mannen. Kan ikke tenke meg at alle problemene til Liverpool blir løst på et blunk ved et managerbytte. I mine øyner er det transferkomiteen som er problemet, et stort problem. De må kutte ut med å bare kjøpe inn unge, uferdig utvikla talenter, og heller kjøpe inn mer kvalitet, rutinerte, solide spillere, gjerne 1 eller 2 av den eldre garden som ikke bare er ment for backup. En blanding av senior og junior-spillere er tingen. Om Rodgers skulle få sparken kunne jo Ancelotti vært et alternativ, ryktes at han er ferdig i Madrid, men jeg hadde blitt stoka på Klopp også. Håper kommende transfervindu ikke blir like drit som i fjor, vi kan ikke synke lavere enn det vi gjør nå. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Gratulerer med ny 1 års kontrakt på Kolo, tror han kommer til å brilijere neste år sammen med Flanno! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Noen spillere er kjekk å ha i laget selvom de ikke spiller mye . Sånn som jeg har forstått det bidrar ham til et godt miljø i klubben Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kan godt være! Hva har han i lønn? Ser for meg han drar inn en god del? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kolo > Evans som backup, any day of the week. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kan godt være! Hva har han i lønn? Ser for meg han drar inn en god del? Et kjapt Google-søk mener 50-60k i uka. Selvfølgelig er dette bare leaks og må taes med en klype salt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Kolo > Evans som backup, any day of the week. Jeg vil ikke ha noen av de, men ville valgt Kolo hvis jeg ble tvunget til å ta et valg. Søppel begge to. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Forskjellen er at vi egentlig ikke trenger å bekymre oss over slikt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Forskjellen er at vi egentlig ikke trenger å bekymre oss over slikt Ikke helt sant. Jeg har mareritt foran hver kamp om at Evans skal spille. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Og det gjør vi? Kolo har spilt 700 minutter i Premier League denne sesongen. Det er mindre enn Evans. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Nå tenkte jeg mer på hvem av Kolo og Evans som hadde vært den beste signeringen. Problemstillingen hos vår klubb er hvor mye vi burde betale for Nicolas Otamendi (La Liga TOTS). Litt merkelig at Gerrard ikke ble tilbudt ny kontrakt (eller gjorde han det?), men Kolo fikk. Begge er 34 år gamle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Wild guess: Fordi Kolo aldri spiller, mens Gerrard ønsker å spille mest mulig. Han er ikke god nok til å være regular for oss lenger og ser det sikkert selv og. Endret 26. mai 2015 av Knewt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Haha... Flott hyllest av Toure. http://www.tv2.no/v/920370/ 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg tror Kolo er viktigere enn vi tror. Ikke på banen, men av. Har inntrykket av at han har mye å si for stemning og det å være en "mentor" for yngre spillere. Særlig nå som Gerrard forsvinner ut døra. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Verdens best betalte mentor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Da blir det direkte gruppespillet og sommerferie gutter. Woopie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå