Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Kampen er over, det ble 4 - 3 til slutt :p Håpløst å slippe inn så mange mål når en har hatt en 3 - 0 ledelse! Og det med Reina i mål også :( Ikke at jeg vet hvordan målene kom, men..

Riise ble forøvrig byttet ut 2 minutt før Reading sitt mål nr 2 (81 min), med Kuyt. Siterer tv2 nettavisen:

90  Glen Little  Reading

85  4-3: Shane Long  Reading

83  Sodje (inn) / Gunnarsson (ut) Reading

81  4-2: Leroy Lita  Reading

79  Kuyt (inn) / Riise (ut) Liverpool

77  4-1: Peter Crouch  Liverpool

75  Gabriel Paletta  Liverpool

75  3-1: André Stéphane Bikey  Reading

74  Smith (inn) / Peltier (ut) Liverpool

62  Guthrie (inn) / Sissoko (ut) Liverpool

50  3-0: Gabriel Paletta  Liverpool

45  2-0: John Arne Riise  Liverpool

44  1-0: Robbie Fowler  Liverpool

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåja, jeg tror ikke vi skal ta det så tungt. Forsvaret bestod tross alt av to debutanter, en småskadet spiller og en benkesliter uten kamptrening. Det er kanskje litt overoptimistisk å håpe på å holde nullen ...

7153848[/snapback]

Var det Hobbs som spilte eller? :!: Så Liverpool mot K'Lautern i sommer tror jeg det var, tror han stod bak tre baklengs.

Lenke til kommentar
Rafa forsøkt felt av sine egne

Fy søren altså! Er det mulig?! Få fyren ut av styret sier nå bare jeg..

7166405[/snapback]

Utrolig utypisk for Liverpool - Men vi får se om saken holder vann. Aviser har det med å blåse opp ting.

Duket for kamp mot ubeseirede Villa i morgen. Liverpool har jo vært gode hjemme denne sesongen, så satser på 3 poeng der. Håper at Gud starter! :)

--------------Reina-----------------

Finnan--Carragher-Hyypia--Riise

--------------------------------------

Pennant-Sissoko--Gerrard-Garcia

--------------------------------------

----------Fowler--Kuyt------------

Noe i den duren. Leser forøvrig at Gonzales, Aurelio og Bellamy er uaktuelle foran kampen. Kanskje vi får se noen unggutter på benken? Martin er vel bankers i og med at Dudek er suspendertl

Lenke til kommentar

Er Martin tilbake allerede, da? Han pådro seg vel en hofteskade, samt en hjernerystelse, i en reservelagskamp for et par uker siden eller noe. Trodde ikke han var tilbake så fort. I så fall blir det juniorkeeper Roberts som må sitte på benken ... :/

Mens vi snakker om laget, så vil jeg gjerne ha:

---------------- Reina -----------------

- Finnan -- Agger -- Carra -- Riise -

---------- Sissoko ---- Alonso -------

--------------- Gerrard ---------------

--- Pennant ---------------------------

------------ Fowler --- Kuyt ----------

Men jeg tviler på at det skjer. Håper iallfall på Reina, den beste forsvarsfireren, en midtbane som iallfall består av Gerrard sentralt og Pennant til høyre (resten av midtbanekabalen kan Benitez finne ut) og Fowler og Kuyt som spisser.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Martin satt iallefall på benken mot Reading, så antar at han er klar. Vet du av noen andre som er uaktuelle? Hadde vært flott med en 2-0 seier. Ett av Fowler, ett av Kuyt, og ingen tabber av Reina. :) Gutten som var så stabil og god i fjor, ser jo ut til å mistet alt av selvtillit.

Lenke til kommentar

Da så, da var det vel ikke så alvorlig som man regnet med med. Vet ikke om noen andre som er uaktuelle uten om de du nevnte og selvsagt den evig uaktuelle Harry Kewell, nei. Regner med at resten av troppen er friske og raske og klare til å slåss for tre poeng i morgen.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt med en venstrekant, ja, men det er ikke lov med tolv spillere dessverre. :p Og jeg ville veldig gjerne få prøvd ut det laget der, tror det kunne vært ganske så slagkraftig selv uten en venstrekant. Vi har da Riise som back, og Alonso og Sissoko gjør litt opp for mangelen på en venstreving siden de er overalt og kriger. Men jeg vil ha to spisser, jeg vil ha en høyrekant og jeg vil ha Gerrard sentralt samtidig som jeg også vil ha de to andre sentrale midtbanespillerne våre ... så da må i så fall venstrekanten ofres. Kunne tatt en fra forsvaret, men så usikre vi har vært bakover så langt i år, ville jeg ikke gått ned til tre mann bak.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha 4-4-2!

Omtrent sånn(tar forbehold på feil)...:

--------------- Reina --------------

--Finnan-Agger-Carra-Riise--

--Garcia-Gerrard-Sissoko-Alonso--

----------Kuyt--Bellamy-----------

Kan være feil men gidder ikke å tenke om.....

En dag spiller vi nok sånn

------------Gerrard------------

Garcia-Kuyt--Bellamy-Sissoko-Alonso

5-1-4 *Grøss*

Lenke til kommentar
Jeg vil ha 4-4-2!

Omtrent sånn(tar forbehold på feil)...:

--------------- Reina --------------

--Garcia-Gerrard-Sissoko-Alonso--

----------Kuyt--Bellamy-----------

Kan være feil men gidder ikke å tenke om.....

En dag spiller vi nok sånn

------------Gerrard------------

Garcia-Kuyt--Bellamy-Sissoko-Alonso

5-1-4 *Grøss*

7167389[/snapback]

Håper du tuller.. Dummeste jeg har sett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...