Xoduz Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kampen er over, det ble 4 - 3 til slutt Håpløst å slippe inn så mange mål når en har hatt en 3 - 0 ledelse! Og det med Reina i mål også Ikke at jeg vet hvordan målene kom, men.. Riise ble forøvrig byttet ut 2 minutt før Reading sitt mål nr 2 (81 min), med Kuyt. Siterer tv2 nettavisen: 90 Glen Little Reading 85 4-3: Shane Long Reading 83 Sodje (inn) / Gunnarsson (ut) Reading 81 4-2: Leroy Lita Reading 79 Kuyt (inn) / Riise (ut) Liverpool 77 4-1: Peter Crouch Liverpool 75 Gabriel Paletta Liverpool 75 3-1: André Stéphane Bikey Reading 74 Smith (inn) / Peltier (ut) Liverpool 62 Guthrie (inn) / Sissoko (ut) Liverpool 50 3-0: Gabriel Paletta Liverpool 45 2-0: John Arne Riise Liverpool 44 1-0: Robbie Fowler Liverpool Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker ikke at vi slipper Reading inn i kampen igjen helt på tampen av kampen. Men en forsvarsrekke med reserven Peltier, debutant Paletta, halvskada Agger og Warnock er nok ikke verdens tryggeste ... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil tro de fleste av målene skyldes den litt uerfarne forsvarsrekka, men vi vant jo da hvertfall! Positivt at Fowler scorte ett også.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vi vant, men hva skjedde med forsvaret? De så døde ut... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nåja, jeg tror ikke vi skal ta det så tungt. Forsvaret bestod tross alt av to debutanter, en småskadet spiller og en benkesliter uten kamptrening. Det er kanskje litt overoptimistisk å håpe på å holde nullen ... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nåja, jeg tror ikke vi skal ta det så tungt. Forsvaret bestod tross alt av to debutanter, en småskadet spiller og en benkesliter uten kamptrening. Det er kanskje litt overoptimistisk å håpe på å holde nullen ... 7153848[/snapback] Var det Hobbs som spilte eller? :!: Så Liverpool mot K'Lautern i sommer tror jeg det var, tror han stod bak tre baklengs. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hobbs spilte ikke, nei, og det spørs vel om han får spille i noe annet enn treningskamper de nærmeste årene ... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer gutta (og evt. jenter) Detta var bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Aah.. Må si jeg grugleder meg til kampen i morgen altså. Aston Villa er ubeseiret i år og blir fryktelig vanskelige.. Men jeg håper at trenden har snudd og at vi slår Villa.. Skal vi si 2-1? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som veit om den sendes på en eller annen pub i Oslo? Canal+ sender bare opptaket sent på kvelden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Rafa forsøkt felt av sine egne Fy søren altså! Er det mulig?! Få fyren ut av styret sier nå bare jeg.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Rafa forsøkt felt av sine egne Fy søren altså! Er det mulig?! Få fyren ut av styret sier nå bare jeg.. 7166405[/snapback] Utrolig utypisk for Liverpool - Men vi får se om saken holder vann. Aviser har det med å blåse opp ting. Duket for kamp mot ubeseirede Villa i morgen. Liverpool har jo vært gode hjemme denne sesongen, så satser på 3 poeng der. Håper at Gud starter! --------------Reina----------------- Finnan--Carragher-Hyypia--Riise -------------------------------------- Pennant-Sissoko--Gerrard-Garcia -------------------------------------- ----------Fowler--Kuyt------------ Noe i den duren. Leser forøvrig at Gonzales, Aurelio og Bellamy er uaktuelle foran kampen. Kanskje vi får se noen unggutter på benken? Martin er vel bankers i og med at Dudek er suspendertl Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Er Martin tilbake allerede, da? Han pådro seg vel en hofteskade, samt en hjernerystelse, i en reservelagskamp for et par uker siden eller noe. Trodde ikke han var tilbake så fort. I så fall blir det juniorkeeper Roberts som må sitte på benken ... :/ Mens vi snakker om laget, så vil jeg gjerne ha: ---------------- Reina ----------------- - Finnan -- Agger -- Carra -- Riise - ---------- Sissoko ---- Alonso ------- --------------- Gerrard --------------- --- Pennant --------------------------- ------------ Fowler --- Kuyt ---------- Men jeg tviler på at det skjer. Håper iallfall på Reina, den beste forsvarsfireren, en midtbane som iallfall består av Gerrard sentralt og Pennant til høyre (resten av midtbanekabalen kan Benitez finne ut) og Fowler og Kuyt som spisser. Endret 28. oktober 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Martin satt iallefall på benken mot Reading, så antar at han er klar. Vet du av noen andre som er uaktuelle? Hadde vært flott med en 2-0 seier. Ett av Fowler, ett av Kuyt, og ingen tabber av Reina. Gutten som var så stabil og god i fjor, ser jo ut til å mistet alt av selvtillit. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da så, da var det vel ikke så alvorlig som man regnet med med. Vet ikke om noen andre som er uaktuelle uten om de du nevnte og selvsagt den evig uaktuelle Harry Kewell, nei. Regner med at resten av troppen er friske og raske og klare til å slåss for tre poeng i morgen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Bra lag dere har satt opp. Savner kanskje en venstrekant på Hewitt sitt? Er vanskelig når jeg personlig vil ha både Alonso, Sissoko og Gerrard på banen hele tida, men da går ikke resten av laget opp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Skulle gjerne hatt med en venstrekant, ja, men det er ikke lov med tolv spillere dessverre. Og jeg ville veldig gjerne få prøvd ut det laget der, tror det kunne vært ganske så slagkraftig selv uten en venstrekant. Vi har da Riise som back, og Alonso og Sissoko gjør litt opp for mangelen på en venstreving siden de er overalt og kriger. Men jeg vil ha to spisser, jeg vil ha en høyrekant og jeg vil ha Gerrard sentralt samtidig som jeg også vil ha de to andre sentrale midtbanespillerne våre ... så da må i så fall venstrekanten ofres. Kunne tatt en fra forsvaret, men så usikre vi har vært bakover så langt i år, ville jeg ikke gått ned til tre mann bak. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg vil ha 4-4-2! Omtrent sånn(tar forbehold på feil)...: --------------- Reina -------------- --Finnan-Agger-Carra-Riise-- --Garcia-Gerrard-Sissoko-Alonso-- ----------Kuyt--Bellamy----------- Kan være feil men gidder ikke å tenke om..... En dag spiller vi nok sånn --Finnan-Agger-Carra-Riise-- ------------Gerrard------------ Garcia-Kuyt--Bellamy-Sissoko-Alonso 5-1-4 *Grøss* Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg vil ha 4-4-2! Omtrent sånn(tar forbehold på feil)...: --------------- Reina -------------- --Finnan-Agger-Carra-Riise-- --Garcia-Gerrard-Sissoko-Alonso-- ----------Kuyt--Bellamy----------- Kan være feil men gidder ikke å tenke om..... En dag spiller vi nok sånn --Finnan-Agger-Carra-Riise-- ------------Gerrard------------ Garcia-Kuyt--Bellamy-Sissoko-Alonso 5-1-4 *Grøss* 7167389[/snapback] Håper du tuller.. Dummeste jeg har sett Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Når begynner kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå