Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Johnson var et beist på sitt beste, men det er ok+ at han takker for seg. Da får vi håpe det kommer inn en HB i sommer. Tror verken Wisdom eller Manquillo er klare for oppgaven å spille fast, og Flanagan er jo ute i en halv evighet. Can kan jo ta jobben, forsåvidt. Spennende å se hva som skjer.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hadde ikke sagt nei til det. Montoya er vel også blitt linket bort fra Barca. Meeen, vi ender vel opp med et talent som bruker noen år på å bli jævlig god for så å bli solgt til Real eller noe. :fun:

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at sterling ikke starter mot stoke.(da vinner liverpool ihvertfall), kan dette bli hans siste kamp i Liverpool-skjorte? Ifølge tabloidene så ønsker han seg helt til arsenal (London hovedsakelig), mens city vil tilby jovetic 45mill for sterling.

Lenke til kommentar

"Manchester City vil tilby Liverpool Stevan Jovetic pluss penger i en pakke verdt £45M for Raheem Sterling. Men Sterling ønsker å returnere til London for å spille for Arsenal. City håper imidlertid at Jovetic + £30M skal lokke Liverpool til å selge 20-åringen. Jovetic skal være fornøyd med en overgang til Liverpool.

Daily Star"

Lenke til kommentar
I fjor sommer skrev jeg på forum;

Lambert var et bomkjøp, ville bli like stor flopp som Aspas (husker du dette, Leaf?) - rett

Balotelli var et krisekjøp og det dummeste de kunne gjøre - rett

Markovic er en dritspiss. Har ikke spilt som ren spiss for LFC slik som han gjorde i Benfica, men allikevel drit - rett. 

United ville gjøre det bedre enn Liverpool - rett

Liverpool ville slite noe jævlig uten en klassespiller/spiss - rett

Chelsea ville vinne ligaen - rett

Liverpool ville ende på en 5. plass - feil. Men 6. plass var jo nokså close.

Lovren var et godt kjøp - feil. Her tok jeg fullstendig feil!

Lalana var et godt kjøp - tja, vært litt opp og ned med han, så dette kan diskuteres

Hadde mer rett enn jeg hadde feil. Allfather, som mener Balotelli bør få sjansen og spille mer for Liverpool, trodde Arsenal skulle vinne ligaen og som tror Klopp er en gud som skal løse alle problemene til Liverpool, og et par United-fans her, forteller meg at jeg har null peiling på fotball. Janei... det skal ikke være lett osv.

For en dritsesong det har vært. Transferkomiteen til Liverpool kan dra til helvete, det er ikke bare Rodgers som er problemet. Dog, syntes det var helt på trynet av han å si de ikke var interessert i Depay? Hah, hvem faen er det han prøver å lure? Selvfølgelig var de det, Depay hadde passe rett inn i spillestilen til Rodgers. Coutinho har vært desidert Liverpools årets beste spiller, etterfølgt av Can og Mignolet. Hjertesskjærende å se Gerrard forlate Liverpool, men tiden var kanskje inne for det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...