AllFather Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Sjansen for å vinne EL er liten, spesielt med vår stall. Det kombinert med økt antall kamper og større sjanse for skader (er mer en garanti) gjør at vi iallfall ikke har noe nubbsjans på topp 4 neste sesong. Så enten må man satse bare på EL og drite i ligaen, eller det motsatte. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Eller endre innstilling til å faktisk prøve å ta begge deler. Halvveis-attituden kommer man ingen vei med. 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ikke så mye poeng å tenke på om å vinne EL eller lignende enda. Først må klubben få inn såpass med kvalitet i spillerstallen, at en har et rimelig slagkraftig mannskap å stille med i neste sesong. Deretter kan en begynne å tenke fremover, og sette seg noen mål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det er jo helt feil tankegang å ikke ønske seg EL. Ja, det er en ekstra belastning - ja, det er ikke optimalt å spille kamper på torsdager, men det er mange positive sider også. Liverpool har vunnet Mikke Mus cupen de siste 10 årene, og et trofé i EL er ganske mye mer verd sett på penger og status. Det viktigste av alt er at ungguttene i laget får erfaring med europeiske lag, noe stort sett alle i Liverpool mangler. Et godt år i EL kan være forskjellen på avansemang i gruppespiller i CL, bare for å sette det på spissen. Dessverre kan det også føre til at Liverpool ikke klarer å ta topp 4 neste år også, men her er jeg enig med oOF. Man må prøve å vinne alt, det er bare teit å gi opp før man har begynt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 enig må prøve å vinne selv om EL ikke er så lett som alle skal ha det til. Bare se på chelsea som vant det ene året for å så året etterpå vinne CL, de gikk all inn og fikk noe utav det, og man husker mye mer seieren i EL enn 4 plassen i PL Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 http://www.liverpool.no/blog/storypg.aspx?id=46928&zone=85 Dette syns jeg treffer temmelig bra slik Liverpool har spilt i år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Sitter og tenker på å bestille 15/16-drakt, men klarer ikke bestemme meg for hvem jeg vil ha på ryggen. Can, Coutinho, Henderson? Valgene er mange. Kanskje Lambert eller Balotelli? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) CaCoHe? Endret 14. mai 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ibe signere ny kontrakt i nær fremtid, samme gjør skrtel. Kun sterling igjen igrunn. Agenter bringer sjeldent noe positivt til fotballen. Se på sterling sin agent, John Arne Riise's og carew. Bare sprøyt å tull ofte mest ute for å mele sin egen kake. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Leste noe om at Brad Jones også var i forhandlinger. Noe sannhet i det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jau. :-/ Men forhåpentligvis så kommer en bedre keeper inn. Endret 14. mai 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hmm. Siste artikkelen fra Liverpool.no er denne, som mener at Jones' tid på Anfield etter all sannsynlighet er over, nettopp fordi vi trenger en bedre andrekeeper. Jones virker som en sympatisk type, men er ikke god nok til å være andrekeeper hos oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hvis han blir så er det uansett som tredje keeper. Usikker om hvor mye lønn han drar,men er den høy så blir den nok redusert om det blir ny kontrakt. Brad Jones øker tross alt sexy-skalaen til Liverpool med god margin. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Hvordan er akademikeeperne våre? Det er vel ganske mange år siden vi sist oppfostret en egen keeper. Dersom en av disse har potensiale, vil jeg heller at en av de blir tredjevalg. Hva med han med det rare navnet vi tok av Tottenham? EDIT: Når jeg tenker meg om slo vel Liverpool.no fast at ingen av akademikeeperne vil bli gode nok til førstelagsspill.. Vi får se om de motbeviser det, da. Endret 14. mai 2015 av Knewt Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg vil ha Einar Rossbach som reservekeeper. Funker bra på FM. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 FM ja, da hadde jeg kjøpt Balanta og Romero Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde vært en hit i Liverpool. Har vært det i FIFA når jeg laget meg selv Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/jenna-jameson-made-one-former-9262877 https://twitter.com/MCATEER4/status/599109136891129856 :D Endret 15. mai 2015 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 For å få et perspektiv på hvor dårlig Liverpool har vært i år, så er det bare å se dagens kamp mellom Soton - A.Villa. Et Aston Villa-lag som faktisk slo ut Liverpool fortjent av semien i fa-cupen. Et Aston Villa-lag som har et forsvar som ikke ligner grisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå