Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

 

Eneste vi kan lokke til oss er talenter og Liverpool fans. Det er den triste sannheten. Så vi må sette vår lite til det vi har og fremtidige unggutter som kommer inne eller tar steget opp.

Balotelli er verken talent ellerliverpoolfan. Får jo inn orgi snart også.

 

Gå for benteke istedenfor ings. Liverpool trenger en kraftig spiss, selv om det ikke har fungert i fortiden. Carroll,balotelli og heskey er triste eksempler på Liverpools big strong attacker's. Men troen på benteke.

 

 

Hvorfor det, når den typen spisser ikke fungerer i BR sin filosofi? Jeg vet ikke helt, jeg, om Benteke er en spiller jeg ønsker.

Ny spiss må vi i alle fall ha. Vi kan ikke sette vår lit til at Origi skal slå til med en gang, og Sturridge er jo ute til langt ut på høsten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte på å bestille meg 15/16-drakt, men herrejesus så dyrt.. Tror jeg står over. 850 kroner ink. medlemsrabatt?

 

Noen som vet om billigere alternativer enn kopshop.no? Originalt selvfølgelig.

 

Tror nok det er det "billigste" man kan komme over. Selve drakten er "billig", men ulike leverandører skal ta så jævlig mye ekstra for navn og nummer, for det er der pengene er lettest å tjene.

Lenke til kommentar

Slik man har spilt hele sesongen så fortjener man ikke bedre. Hvorfor man har spilt så dårlig etter å ha et strålende utgangspunkt før sesongen er ikke godt å si. Men det virker tydelig som om Brendan Rodgers ikke er god nok for å lede et topplag. Det er ikke bare kjøpene som har feilet, men også taktikk fra Rodgers side. Han virker for urutinert når alt kommer til alt. Etter min mening bør FSG vurdere manager-posisjonen veldig nøye, for om de gir Rodgers én sjanse til og han igjen feiler, da vil kritikken rettes mot dem. 

Lenke til kommentar

Kan vi teknisk sett slippe unna EL nå?

Om vi taper de to siste, og spurs og soton vinner sine siste, så kan det vel gå. Men de er jo i verre form enn oss, så har mine tvil..

 

Bruk EL som turnering for unggutta og benkeslitere imo.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...