Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger irriterer Rodgers dritten ut av meg. Hadde det ikke vært for at han tydeligvis har lagt sitt hat på Borini fordi han ikke forlot klubben i sommer, så kanskje vi faktisk kunne endt opp med bedre resultat. Mot spesielt WBA og Hull.

Fordi Borini passer som hånd i hanske i Liverpool sin spillemåte i motsetning til Balotelli.

 

Til og med Yesil hadde gjort en bedre jobb på topp og han har vært ute med skade i gud veit hvor lang tid. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Noen ganger irriterer Rodgers dritten ut av meg. Hadde det ikke vært for at han tydeligvis har lagt sitt hat på Borini fordi han ikke forlot klubben i sommer, så kanskje vi faktisk kunne endt opp med bedre resultat. Mot spesielt WBA og Hull.

Fordi Borini passer som hånd i hanske i Liverpool sin spillemåte i motsetning til Balotelli.

 

Til og med Yesil hadde gjort en bedre jobb på topp og han har vært ute med skade i gud veit hvor lang tid. :p

 

Da ser jeg heller Coutinho-Sterling-Lallana på topp, som faktisk har fungert tidligere.

Lenke til kommentar

Ok. Daniel. Skal gjøre det.

Om Everton vinner idag så blir jeg ytterst irritert over at Liverpool ikke maktet å slå wba. Verste var at det skjedde ifjor også. Selv med Suarez klarte ikke liverpool å slå det møkkalaget.

Kanskje like greit. Hadde jo blitt litt vel mye berg og dalbane Daniel??

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...