Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til Gerrard pakker sekken og reiser over dammen. 

 

Etter Benitez har det gått nedover og vi har bedre snitt både ift målforskjell pr kamp og poeng pr kamp uten Gerrard.

 

 

 

Kombiner dette med tabbane han har hatt i avgjerande kamper, så skal det bli godt å få bytta han ut med eit midtbaneanker som fungerer.

Lenke til kommentar

Vel.. ja.. la oss kaste Rodgers. Så vi må starte på nytt IGJEN. Da vil vi i hvert fall alltid ha noe vi kan skylde på når vi aldri igjen kommer til å verken vinne ligaen eller spill Champions League.

 

Vi aner jo ikke hvem som kjøper spillerene. Er det Rodgers? Er det noen andre?

Kanskje noen andre skulle kjøpt spillerene? Slik som i f.eks Chelsea. Husker de handlet spillere uten en gang å ha en manager. :p

 

Tar ikke tapet så tungt egentlig. Vi ville blitt spilt skjorta av Arsenal uansett.

 

Folk hyler og skriker etter stjernespillere og stjernemanagere. Men bare glem det. Rett og slett.

Vi er inne i en ond sirkel hvor vi ikke kan tiltrekke oss stjernespillere på grunn av manglende CL deltagelse. Mens vi mangler CL deltagelse på grunn av for dårlig tropp.

 

Eneste håpet vi har er om en stjernemanager ønsker seg et håpløst prosjekt hvor han i ettertid kan bli sett på som både en legende og Messias om han tar seriegull med Liverpool. :p

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er galt med dere? Rodgers må (for deres del) bli i Liverpool! Det er ikke hans problem at Liverpool er en uattraktiv klubb for spillere. Jobben han har gjort med materialet han har er eksepsjonell og i tillegg spiller dere knallfin fotball.

 

Jeg håper virkelig at han får sparken kjappest mulig, for jeg tror at han med tid og midler kan ta Liverpool helt til toppen. 

Lenke til kommentar

Hva er galt med dere? Rodgers må (for deres del) bli i Liverpool! Det er ikke hans problem at Liverpool er en uattraktiv klubb for spillere. Jobben han har gjort med materialet han har er eksepsjonell og i tillegg spiller dere knallfin fotball.

 

Jeg håper virkelig at han får sparken kjappest mulig, for jeg tror at han med tid og midler kan ta Liverpool helt til toppen. 

Det er akkurat hans feil at Liverpool blir uattraktiv til sommeren dersom man havner utenfor CL-spill... hvem andre skal stå til ansvar?

 

Knallfin-fotball? Har du sett Liverpool spille denne sesongen? Hva er fint med at man ikke skaper sjanser eller skyter 50m over mål? Udugelig, alt for mange dårlige spillere. Bare Cou og Sterling er verdt å nevne.

 

Når han ikke klarte det forrige sesong med en av verdens beste spillere, og ikke evner å handle stor-spillere med CL i boks, nei da har jeg ingen tro på at han er rett manager til å skape gull av gråstein.

Lenke til kommentar

Når han ikke klarte det forrige sesong med en av verdens beste spillere, og ikke evner å handle stor-spillere med CL i boks, nei da har jeg ingen tro på at han er rett manager til å skape gull av gråstein.

 

 

Haha, liker at du vrir andreplassen i fjor til å bli noe negativt. Ingen forventet at vi en gang skulle komme i topp 4. Selvfølgelig vil ingen storspiller gå til et lag som har kvalifisert seg til CL for første gang på evigheter, når de har muligheten til å gå til lag som spiller regelmessig i CL.

 

Forstår ikke hva som er så vanskelig å skjønne med at Man Utd/Arsenal/Chelsea/City har bedre forutsetninger for å nå topp 4 enn oss. Hadde vi ligget nede på 8/9. plass hadde jeg skjønt deg, men vi har strengt tatt vært med i kampen om topp 4 hele sesongen. Helt gjennomsnittlig, og absolutt ikke noe grunnlag til å sparke en ung og talentfull trener. Spesielt ikke etter bare 1 dårlig sesong, vi er Liverpool for fucks sake. Det var flaut nok med Hodgson/Dalglish innhoppene, nå må vi faen tenke litt langsiktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når han ikke klarte det forrige sesong med en av verdens beste spillere, og ikke evner å handle stor-spillere med CL i boks, nei da har jeg ingen tro på at han er rett manager til å skape gull av gråstein.

 

 

Haha, liker at du vrir andreplassen i fjor til å bli noe negativt. Ingen forventet at vi en gang skulle komme i topp 4. Selvfølgelig vil ingen storspiller gå til et lag som har kvalifisert seg til CL for første gang på evigheter, når de har muligheten til å gå til lag som spiller regelmessig i CL.

 

Forstår ikke hva som er så vanskelig å skjønne med at Man Utd/Arsenal/Chelsea/City har bedre forutsetninger for å nå topp 4 enn oss. Hadde vi ligget nede på 8/9. plass hadde jeg skjønt deg, men vi har strengt tatt vært med i kampen om topp 4 hele sesongen. Helt gjennomsnittlig, og absolutt ikke noe grunnlag til å sparke en ung og talentfull trener. Spesielt ikke etter bare 1 dårlig sesong, vi er Liverpool for fucks sake. Det var flaut nok med Hodgson/Dalglish innhoppene, nå må vi faen tenke litt langsiktig.

 

Nei, men nå ble det sånn at man kom igjennom nåløyet takket være Suarez. Tok man vare på sjansen? Nei. At ingen stor-spillere ville til Liverpool er største bullshitten som hevdes for å forsvare Rodgers. Spillet fra forrige sesong er ikke til å kjenne igjen per dags dato.

 

Bare se på dagens kamp, semifinale i fa-cupen og spillerne er ubrukelige. Ingen giv, ingen leder på banen, bare dritt. Helt seriøst, det beste med kampen var å høre stemningen på tribunen.

Lenke til kommentar

Ja, Rodgers skal absolutt ikke få noe ære for fjorårssesongen. Definitivt Rodgers sin feil at Gerrard skled, og han skal heller ikke ha noe creds for å være manageren i perioden Suarez utviklet seg mer enn noen gang som fotballspiller. Ei heller skal han få kudos for at vi vant de fleste kampene Suarez ikke var med i.

 

Det blir for lite nyansert, Colin. Må være lett å leve i en verden der alt er så svart/hvitt.

 

Det er ingen som er uenig i at ting ikke er bra nok, men det blir ikke automatisk bedre bare man sparker manageren. Hvertfall ikke når man ikke har en topptrener klar til å ta over.

Endret av Schweigaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...