oOF Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Å vi har da noen titler. Det finnes verre lag enn oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Å vi har da noen titler. Det finnes verre lag enn oss. Ikke ifht ambisjoner. 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Er du rar eller? Er jo kun Manchester United (62 totalt) som har flere titler enn Liverpool (60 totalt). Nummer 3 er for øvrig Arsenal (41 totalt) med Chelsea (27 totalt) som nummer 4. Nå får sikkert Arsenal 42 siden de vinner FA Cupen. Men med 1 tittel pr. sesong tar det 18 sesonger før de er ajoure med Liverpool. Og innen da har nok Liverpool vunnet noen flere også. Chelsea vinner litt flere i sesongen, så de trenger kanskje bare 15-16 sesonger. Manchester City er #8 med 17. Hele 7 bak Aston Villa, Everton og Tottenham som alle har 24. Endret 13. april 2015 av Cappo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Synd at du kastet bort så mye krefter på det innlegget, jeg snakker selvfølgelig om senere år. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jepp, handler om hva spillerne potensielt kan vinne, ikke hva de hadde vunnet om de var der for 50 år siden Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Synd at du kastet bort så mye krefter på det innlegget, jeg snakker selvfølgelig om senere år. Mye krefter? Tok meg 2 sekunder. Uansett så kommenterer du et annet innlegg som ikke begrenser det i forhold til et bestemt tidsperspektiv. Men ok. La oss si de siste 3 siste årene da. 4 titler til Chelsea. 3 titler til Manchester City. 1 tittel til Manchester United. 1 tittel til Arsenal. 1 tittel til Liverpool. Kan fortsatt ikke si at Liverpool er helt på bærtur når det gjelder titler i forhold til ambisjoner sammenlignet med de de konkurrerer mot. Eneste som skiller seg ut er Chelsea og City og Arsenal går opp til 2 etter sesongen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det siktes vel til spillerkjøp / salg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Man skal aldri avskrive en storklubb (som f. eks Liverpool). Noen sesonger er meget bra, andre er svært dårlige. Det er svært få som tippet at f.eks Liverpool skulle slite med å klare CL-plass etter å ha imponert såpass i fjorårssesongen. På samme måte hadde de aller fleste avskrevet United i år. Fotball er ikke eksakt vitenskap, det kan være småting (det burde vi Utd-fans vite alt om) som kan gjøre større utslag. Jeg har håp om at Liverpool kvitter seg med et par av middelmådighetene (type Allen, jeg vet han scoret i dag, but still), dere fortjener bedre enn fulle kroatere og ivorianere som midtstoppere, 530 år gamle brasilianske defensive spillere og en walisisk Xavi. Dere må bygge laget rundt Sterling (gitt at han blir) og Sturridge (dersom han klarer å holde seg mer enn 3 dager på beina før han er tilbake på physioroom). Klarer dere å etablere en stamme bakover med litt punsj så vet man aldri i fotball. Jeg håper det. Det er morsomst med Liverpool, United, Arsenal og Chelsea i toppen. I tillegg er det jævlig gøy å mislike hverandre! 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Så Liverpool - Newcastle kamptråden har blitt full av (edit: noen) Man U fans som skal snakke Liverpool ned.. What else is new..? Endret 13. april 2015 av wampster Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Synd at du kastet bort så mye krefter på det innlegget, jeg snakker selvfølgelig om senere år. Mye krefter? Tok meg 2 sekunder. Uansett så kommenterer du et annet innlegg som ikke begrenser det i forhold til et bestemt tidsperspektiv. Men ok. La oss si de siste 3 siste årene da. 4 titler til Chelsea. 3 titler til Manchester City. 1 tittel til Manchester United. 1 tittel til Arsenal. 1 tittel til Liverpool. Kan fortsatt ikke si at Liverpool er helt på bærtur når det gjelder titler i forhold til ambisjoner sammenlignet med de de konkurrerer mot. Eneste som skiller seg ut er Chelsea og City og Arsenal går opp til 2 etter sesongen. Sideidestiller du Premier League-troféer med FAC-troféer? Poenget mitt helt fra starten av var at i forhold til ambisjonene Liverpool har som klubb, ambisjonene fansen har for sin egen klubb osv, så har Liverpool gjort det svært dårlig de siste 3, 5, 10, 20 åra. "Neste år" osv. Endret 13. april 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Storhetstider kommer og går. Liverpool har hatt sin, Manchester United har hatt sin, andre lag vil ha sin. Det er nok av fans med urealistiske forventninger til laget sitt. Liverpool hadde sjansen i fjor, men presset ble for stort. Jeg tror ikke den sjansen vil komme igjen på veldig mange sesonger. Liverpool bruker store penger på middelmådige kjøpe. Folk påstår at disse pengene kunne blitt brukt på noen stjernespillere, men stjernespillere vil ikke til Liverpool. Det er realiteten. Laget er inne i en ond sirkel hvor de trenger stjernespillere for å være med i tittelkampen, men spillerne vil ikke til Liverpool fordi de ikke er i tittelkampen. Så da er det opp til en gjeng med unggutter og homegrown spillere å regelmessig ta Liverpool til Champions League spill og DET er ikke gjort på 1-2-3 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Man hadde sjansen til å kjøpe kvalitet i sommer, finnes ingen unnskyldninger for Brendan her... hvis det ikke blir 4.plass så er minstekravet fa-cup trofé. Da skal jeg gi han en sesong til, men om det verken blir topp 4 eller seier i fa-cupen, så bør man vurdere en manager som er mer kompetent på overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Man skal aldri avskrive en storklubb (som f. eks Liverpool). Noen sesonger er meget bra, andre er svært dårlige. Det er svært få som tippet at f.eks Liverpool skulle slite med å klare CL-plass etter å ha imponert såpass i fjorårssesongen. På samme måte hadde de aller fleste avskrevet United i år. Fotball er ikke eksakt vitenskap, det kan være småting (det burde vi Utd-fans vite alt om) som kan gjøre større utslag. Jeg har håp om at Liverpool kvitter seg med et par av middelmådighetene (type Allen, jeg vet han scoret i dag, but still), dere fortjener bedre enn fulle kroatere og ivorianere som midtstoppere, 530 år gamle brasilianske defensive spillere og en walisisk Xavi. Dere må bygge laget rundt Sterling (gitt at han blir) og Sturridge (dersom han klarer å holde seg mer enn 3 dager på beina før han er tilbake på physioroom). Klarer dere å etablere en stamme bakover med litt punsj så vet man aldri i fotball. Jeg håper det. Det er morsomst med Liverpool, United, Arsenal og Chelsea i toppen. I tillegg er det jævlig gøy å mislike hverandre! Hmm? Er vell heller få som trodde at det skulle Klare det, de solgte tross alt Suarez. Du har ikke sett mange Liverpool kamper viss du ikke har fått med deg at de var så enormt gode pga Suarez. Han løftet hele laget og fikk BR til og se ut som en enormt god manager. Men den gang ei. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Liverpool har en stall som trenger store utskiftinger. Den er for tynn, og for liten. Til sommeren bør de ta tak i dette i klubben, og starte med utskiftingene. Men det vil ta tid. Eg tror ikke Liverpool kommer til å kjempe helt i toppen neste sesong heller. Så lenge de ikke har store stjerner i alle ledd, vil de ikke klare det. Og det å skaffe seg verdensstjerner er så kostbart at det kommer ikke Liverpool til å klare/gjøre på en sommer. Når den største stjerna Liverpool ble solgt i fjor sommer, sa de takk og farvel til det å kjempe om seieren i PL. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Hvem mener du må ut, da? Og hvem vil du ha inn? Det viktigste jeg ser, dersom vi skal fortsette med 4 bak, er å få spilt sammen et stopperpar som fungerer sammen. Evt. kjøpe inn en ny stopper. Har mest troa på Sakho av de vi har. Trenger en stopper som fungerer sammen med han. Ellers trenger vi en ny høyreback. Flanagan er et alternativ, men han har vi jo ikke sett siden fjorårssesongen... Mignolet Ny HB - Ny stopper - Sakho - Moreno Henderson - Lucas - Can Coutinho - Sturridge - Sterling Lallana og Allen kan ta en av plassene på midten, Ibe, Lallana og Lazar kan ta en plass i fremre treer, bakover har vi grei dekning, men ingen soleklare førstevalg. Endret 14. april 2015 av Knewt Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Selv synes jeg vi har større behov for HB og VB enn midtstopper. Moreno er helt håpløs defansivt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hvilke stoppere vil du spille da? Syns ikke Skrtel-Sakho har fungert bra sammen, Lovren fungerer ikke bra med noen, Toure er både for dårlig og for gammel og burde være på vei ut og Can er ikke primært stopper.. Jeg håper Ilori kan ta steget, men det er skummelt å satse på han også. Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Skrtel/Sakho tror jeg kan fungere, men ja vi hadde nok trengt en til. HB/VB derimot har vi ingen som fungerer, bortsett fra Enrique da, men hva som skjer med han aner jeg ikke, og han begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Selv synes jeg vi har større behov for HB og VB enn midtstopper. Moreno er helt håpløs defansivt. Laget trenger en sterk sentrallinje. Hele veien fra midtforsvar til angrep. Pr i dag er laget skjørt (og ubrukelig til dels...) på veldig mange plasser. Moreno har plasseringsevne som en blind katt i trafikken, det er jeg enig i. Brukbar fremover og helt, helt håpløs bakover. Dessverre har altfor få av kjøpene fra forrige sommer prestert bra. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) For å vinne PL trenger Liverpool nye backer. Ny keeper som er like god som Mignolet. Skrtel og Sakho er vel de som har fungert best bak der, men de andre er ikke gode nok. På midten er det vel ikke så mange som er av PL-vinnerkvalitet. Henderson og Lallana er vel de som kan ha en fremtid, sammen med Coutinho. Fremme er det bare Sturridge som er av en hvis kvalitet. I tillegg er Origo på vei inn. Det betyr at spillere som Aspas, Alberto, Illori, Balotelli, Borini, Allen, Jones, Enrique, Lambert, Coates, Manquillo, Moreno, Markovic, Toure, Lovren osv kan pakke sekken. Alle kan ikke dra på en gang, men en vinner ikke PL med så mange middelmådige spillere. Noen vil sikker argumentere med at det ikke var Suarez som holdt på å vinne PL alene forrige sesong. Og det er jo riktig. Men den sesongen var Sturridge mer skadefri, Carragher var på laget, Gerrard var bedre enn denne sesongen osv. Og det er slik at når en har gode spillere rundt seg, hever en seg selv også, mens når en har dårlige spillere rundt seg, synker eget nivå også. Endret 14. april 2015 av sector 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå