Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hva skjedde med hun som lagde en haug med kamptråder Kamptråd mot Newcastle. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 vinner vi ikke nå så får hun pelle seg tilbake på kjøkkenet! (Noen som vet om Jesus var på de kampene vi tapte?) Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Sakho mister to kamper pga skaden http://www.liverpool.no/Nyheter/Sakho-mister-FAcupsemifinalen-p-Wembley.aspx Noen som er spent på drakten som blir presentert i dag ved 3 tiden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Noen som er spent på drakten som blir presentert i dag ved 3 tiden? Sånn personlig er ikke eg spent, men finnes vel en og annen som er det vil eg tro. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg kjennet jeg er ganske anspent, men tror ikke det har noe med draktpresentasjonen deres å gjøre. Hvem vet... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Helt grei drakt dette. Keeperdrakten er svart. Endret 10. april 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Synes drakten så veldig fin ut jeg. Enkel og pen. Håper de følger samme "stilen" på bortedraktene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det der er vel akkurat den samme som den som ble lekket for litt siden? De andre samsvarer sikkert med de lekkede også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Mønstret er ikke så tydelig som på det lekkede bildet, ser det ut til. Mulig det bare er lysforhold. Ser i alle fall bedre ut på bildet her, enn det lekkede tidligere i tråden.. http://www.liverpool.no/Nyheter/Hjemmedrakta-presenteres-p-Anfield-i-dag.aspx Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hva skal man håpe på i morgen? City-tap gjør gapet minst mulig, men United har vel et tøffere kampprogram fremover? Fjerdeplass har uansett blitt rimelig usannsynlig, men ønsker å ha håpet lengst mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Så lenge et lag taper. Dog tror United tåler et knekk verst. Taper de mot City så taper de mot Chelsea. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 City er vel egentlig allerede under en slags knekk, mens United har vært i bra form i det siste. På den ene siden håper jeg City taper, og fortsetter med dårlig stemning - men så har United et ganske så vanskelig kampprogram fremover ja. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Manchester U. vs Manchester C. Chelsea vs Manchester U. Everton vs Manchester U. Manchester U. vs West Bromwich Crystal Pala. vs Manchester U. Manchester U. vs Arsenal Hull City Manchester U. Liverpool vs Newcastle Utd West Bromwich vs Liverpool Hull City vs Liverpool Liverpool vs QP Rangers Chelsea vs Liverpool Liverpool vs Crystal Pala. Stoke City vs Liverpool Vi har tre kamper igjen mot topplag, dere har bare en. Men vil si at både City og Arsenal skal være overkommelige pga hjemmebane, men det er klart at de to neste kampene blir forholdsvis avgjørende! Forspranget vi nå har på 8p fører til at det antakelig holder å vinne 1/3 toppkamper, kombinert med at vi spiller stabilt i de resterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Begge lag har igjen The Alan pardew project noe som er et vanskelig hinder. Liverpool har heldigvis hjemmebane fordel. Den kampen og Chelsea er verst. Pluss villa i cupen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Da er det bare å håpe på at City fortsetter trenden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 That's the spirit Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hva vil du han skal si da? "Nei, vi kommer aldri til å vinne"? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ja, det hadde vært passende ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Mer realistisk igrunn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå