Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man med på leken får man smake steken.

Men hadde blitt litt rart , Costa hadde to stemplinger mot Liverpool .

Han fikk karantene for den ene men ikke den som var verst og ligner litt på denne. Men ja ja , sesongen er over når det gjelder Europa så kan like godt spille Lovren i form før vi selger han til sommeren :)

Lenke til kommentar

tror det er bare en liten kjenning? bra han ikke spiller landskamper som jør han langtidsskada ijen da :)

håper IBe er tilbake igjen, merkelig hvordan en spiller som bare kom inn tilbake fra lån skulle ha sånnen impact, var veldig god i nesten alle kampene hans(hadde vel en off day men ellers var det prima stuff og muligens vår beste offensivt i de kampene)

Sterling som spiss ijen og ibe opp på sterling/lallana sin plass mens markovic tar beck plassen

Lenke til kommentar

Mye rar dømming, men føler meg ganske sikker på at det hadde blitt tap uansett. Idiotisk av Gerrard, tviler på at vi får se han så mye mer i ligaen.

Dommeren var ikke noen hjemmedommer, men han skal få være skyldfri for dette tapet.

Lenke til kommentar

Hva gjorde han galt som hadde utfall for kampen?

Så for at dommeren skal defineres som dårlig må han gjøre feil som har innvirkning på utfallet av kampen? En dommer som gir 5 feilaktige straffespark til laget som leder 6-0 etter 80 min. (for å sette det på spissen) er ikke dårlig?

(i denne kampen vant United fortjent. Ingen vet hva som ville skjedd hvis Jones hadde fått gult for overfallet av Lallana).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke at dommeren må gjøre et "utfall for kampen" for at han skal være dårlig, men om noe synes jeg dommeren i kampen var god. Sett bortifra kanskje èn skjønnsmessig vurdering hvor han ikke ga gult kort (hvor spilleren sannsynligvis ikke hadde gjort det samme dersom han hadde det gule fra før av), så var han prikkfri.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hva gjorde han galt som hadde utfall for kampen?

Så for at dommeren skal defineres som dårlig må han gjøre feil som har innvirkning på utfallet av kampen? En dommer som gir 5 feilaktige straffespark til laget som leder 6-0 etter 80 min. (for å sette det på spissen) er ikke dårlig?

(i denne kampen vant United fortjent. Ingen vet hva som ville skjedd hvis Jones hadde fått gult for overfallet av Lallana).

Absolutt ikke. Bandidos svarte for meg. ^

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt poenget med å diskutere dommeren flere dager i etterkant av kampen.

Gleder meg til Ibe er klar igjen. Hverken Sterling eller Markovic har imponert i den rollen. Så håper jeg også vi benker Sturridge, selv om han scoret. Det er for liten tid igjen av sesongen til at vi kan "spille ham i form". Vi har spilt best fotball med Sterling, Coutinho og Lallana der fremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...