Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Skrtel får høyst sannsynlig 3 kamper karantene av fa(rightly so) Marerittet fortsetter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Er man med på leken får man smake steken. Men hadde blitt litt rart , Costa hadde to stemplinger mot Liverpool . Han fikk karantene for den ene men ikke den som var verst og ligner litt på denne. Men ja ja , sesongen er over når det gjelder Europa så kan like godt spille Lovren i form før vi selger han til sommeren Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lol. FA er jo ikke akkurat kjent for å være så veldig konsekvent, så forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Sturridge skadet igjen ja... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Akkurat det vi trengte..... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 tror det er bare en liten kjenning? bra han ikke spiller landskamper som jør han langtidsskada ijen da håper IBe er tilbake igjen, merkelig hvordan en spiller som bare kom inn tilbake fra lån skulle ha sånnen impact, var veldig god i nesten alle kampene hans(hadde vel en off day men ellers var det prima stuff og muligens vår beste offensivt i de kampene) Sterling som spiss ijen og ibe opp på sterling/lallana sin plass mens markovic tar beck plassen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Det er vel derfor han er "skadet" tenker eg. For å slippe landslaget og å rive skaden mer opp. hvis ikke han ble "skadet" nå så hadde jo Hodgson stusset nada på å bruke han Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Mye rar dømming, men føler meg ganske sikker på at det hadde blitt tap uansett. Idiotisk av Gerrard, tviler på at vi får se han så mye mer i ligaen. Dommeren var ikke noen hjemmedommer, men han skal få være skyldfri for dette tapet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Han var ikke god, og kan iallfall ikke anklages for hjemmedømming , men tapet var Liverpool sin feil, dårligste kampen siden vi hoppet inn i 2015 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Hva gjorde han galt som hadde utfall for kampen? Ingen kunne forutse at andreomgang skulle bli som fotball mellom to juniorlag, men her hadde heller dommeren ingen skyld. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jones skulle hatt 2 gule. Veldig stor forskjell på 10 mot 10 på 0-1 og 10 mot 11 på 0-2. Selv om Liverpool spilte crap var det latterlig dømming som ikke akuratt hjalp Liverpool. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Men viss det gule han ikke fikk, var før taklingen på Henerson, så er det ikke så enkelt. For da hadde han kanskje skjerpet seg, når han visste at han hadde et gult. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Stemmer det, hele kampbildet endrer seg på avgjørelsene dommerene tar. Så ingen vet hva som hadde skjedd da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hva gjorde han galt som hadde utfall for kampen?Så for at dommeren skal defineres som dårlig må han gjøre feil som har innvirkning på utfallet av kampen? En dommer som gir 5 feilaktige straffespark til laget som leder 6-0 etter 80 min. (for å sette det på spissen) er ikke dårlig? (i denne kampen vant United fortjent. Ingen vet hva som ville skjedd hvis Jones hadde fått gult for overfallet av Lallana). 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg synes heller ikke at dommeren må gjøre et "utfall for kampen" for at han skal være dårlig, men om noe synes jeg dommeren i kampen var god. Sett bortifra kanskje èn skjønnsmessig vurdering hvor han ikke ga gult kort (hvor spilleren sannsynligvis ikke hadde gjort det samme dersom han hadde det gule fra før av), så var han prikkfri. 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hva gjorde han galt som hadde utfall for kampen?Så for at dommeren skal defineres som dårlig må han gjøre feil som har innvirkning på utfallet av kampen? En dommer som gir 5 feilaktige straffespark til laget som leder 6-0 etter 80 min. (for å sette det på spissen) er ikke dårlig? (i denne kampen vant United fortjent. Ingen vet hva som ville skjedd hvis Jones hadde fått gult for overfallet av Lallana). Absolutt ikke. Bandidos svarte for meg. ^ Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Skjønner ikke helt poenget med å diskutere dommeren flere dager i etterkant av kampen. Gleder meg til Ibe er klar igjen. Hverken Sterling eller Markovic har imponert i den rollen. Så håper jeg også vi benker Sturridge, selv om han scoret. Det er for liten tid igjen av sesongen til at vi kan "spille ham i form". Vi har spilt best fotball med Sterling, Coutinho og Lallana der fremme. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Selv på en dårlig dag scoret Sturridge på en av få sjanser han fikk... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Litt heldig mål, De Gea var litt dårlig plassert og ballen var vel så vidt innom en United-spiller som gjorde at ballbanen endret seg bittelitt (kort avstand til målet så det var jo ikke lett å redde den). Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Så Liverpool fikk et heldig mål mens ManU spilte krem-fotball? OK... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå