edge Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Faktisk første gangen jeg er glad for landslagpause. Liverpool i crappy form de siste tre, og arsenal(og United) i storform. Tyranosaurus Roy kommer til å skade noen for oss, så jeg er ikke særlig optimistisk mtp pause.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Har ikke sjangs mot Arsenal når man ikke klarer å dominere ballspillet mot united. Kampen om 4.plassen er over. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Den er nok dessverre det. Så jævlig flau kamp. Gruer meg til å dra på skolen i morgen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Du må fortelle om dine opplevelser her når du er ferdig med skoledagen. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg kan allerede nå fortelle at det er snakk om vonde opplevelser, som involverer psykisk mishandling, av sadistiske United-supportere og andre haterz. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Skjult kamera? Så kan vi også få være en del av morroa Endret 22. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Tja. United var ikke noe nevneverdig gode , vi spilte bare veldig dårlig. De scoret på sine to sjanser med ballen i spill , vi scoret bare på ene. Dårlig dømming i dag, mye rart , men var nå i det minste rett på Gerrard , satser på vi har sett det siste til han denne sesongen . Vi har hatt en nedadgående form de siste kampene og måtte ende med et tap, bare synd det var United. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Mye rar dømming, men føler meg ganske sikker på at det hadde blitt tap uansett. Idiotisk av Gerrard, tviler på at vi får se han så mye mer i ligaen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Joda, vi hadde nok tapt uansett , det krangler jeg ikke på . United skulle hatt en utvist hvis taklingen i andre hadde skjedd hvis han fikk i den første . Men var mange situasjoner som burde ha gitt kort. Hvorfor ikke Di Floppa ikke fikk gult kort for den klareste handsen siden årtusenskiftet skjønner jeg ikke. Jeg håper vi har sett Gerrard for siste gang i en offisiell kamp for klubben , hvis vi mot alle odds kommer til finalen så fortjener han ikke å spille i den Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvorfor skulle Di Maria få gult kort? Han var bare litt uheldig og kjapt ute. Hadde jo vært innkast for oss. Han ødela ingenting for dere. Er jo ikke som at han stemplet noen... 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Mye rare dommeravgjørelser ja. Morsomt å se kamp mot United på Anfield, men kjedelig med tap! Får satse på noen halvlitere og El Classico i kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hands er hands. Han stoppet ballen bevist med hendene og dermed gult kort. Om han er uheldig har ingenting å si . Ingen som med vilje stopper ballen med hendene inne for 16 , stort sett ingen som grisetakler med mål å skade motspillere . Men er man med på leken må man betale leken Endret 22. mars 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Mye rare dommeravgjørelser ja. Morsomt å se kamp mot United på Anfield, men kjedelig med tap! Får satse på noen halvlitere og El Classico i kveld. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hands er hands. Han stoppet ballen bevist med hendene og dermed gult kort. Spør fordi eg rett og slett ikke vet: Sier reglene at hands er gult kort uavhengig av situasjon? Etter å ha lest så gir så kalt viljehands direkte frispark. Ikke automatisk gult kort. Så hvorfor skulle dimaria hatt gult da? Eg såg ikke situasjonen du nevner... Endret 22. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 I min verden er det gult kort når du leker keeper midt utpå banen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synes det er 50/50 om man bør gi gult kort eller ikke. Helt greit å ikke gjøre det i den situasjonen. Han saboterte ingenting for det andre laget. Har sett dommere både gi gult og ikke gi noe kort på lignende situasjoner, så jeg synes ikke det er noe hårreisende. Hadde vel ikke hatt noe å si for kampen uansett. Men Phil Jones skulle nok hatt to gule. Og burde ikke Skrtel vente seg en streng advarsel/utestengelse fra FA etter stemplinga på De Gea? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Tror ikke Skrtel blir straffet. Av samme grunn som at Costa ikke ble straffet for stemplingen på Skrtel, kun Can. Nå er den Vine saken litt uklar, men det ser ikke ut som Skrtel ser seg for, så det er mulig det er mer et uhell fordi han ikke ser hvor han tråkker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 There are circumstances when a caution for unsporting behaviour is required when a player deliberately handles the ball, e.g. when a player: deliberately and blatantly handles the ball to prevent an opponent gaining possession Usikker om det går under den regelen, men de har ikke spesifikke regler for å plukke ballen mens den er i spill Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Vel, han gjør det omvendte av den regelen egentlig. Tok hands og hindret oss i å få innkast og ga dere ett frispark isteden Endret 22. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 forresten, hva skjer med sturridge sin instagram konto? bare ga han den opp eller? merkelig greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå