Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Reina ble felt. Det er ganske enkelt å se på reprisen. Først er det obstruksjon deretter klipper Tottenham-spilleren ham ned. Slutt å skap dere.

 

Robinson er kanskje Tottenhams dårligste spiller. Et konstant uromoment.

 

Misvisende resultat. Liverpool styrte kampen.

9656808[/snapback]

Misvisende resultat, ja. Jeg skal på ingen måte legge skjul på at Liverpool var det beste laget. Men styrte kampen er å ta litt i.

 

Skap dere? Tror du må være liverpool-fan for å se noe frispark til liverpool der. Men jeg hadde vel sagt det samme om det var Saar for united.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Leit at det muligens ble avgjørende og tok fra Tottenham fortjente poeng etter solid jobb.

9656781[/snapback]

 

Partisk kan du være et annet sted. For en tåpelig ting å si.

Lenke til kommentar
FERNANDO TORRES JEG ELSKER DEG SÅ JÆVLIG MYE :love:  :love:  :love:

9656740[/snapback]

Jeg og, men ikke på en homoseksull måte... GO TORRES! ET TIL OG DU ER HELTEN MIN!

9656753[/snapback]

 

 

hehe... Ikke på en homoseksuell måte nei. Men han reddet oss uansett. Vi skulle selvfølgelig ha avgjort det mye tidligere, men jeg var så fokusert på at vi ville tape. Så det føltes ekstra godt, at han putta. Det er sånne kamper vi skal vinne da. Så jeg er ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om vi så samme kamp, men Liverpool styrte jo strengt tatt kampen fra ende til annen. Tottenham hadde 2 glimrende øyeblikk som de scora på, som selvfølgelig er bra. Atpåtil hadde Liverpool en i stolpen, så at Tottenham ble fratatt "fortjente" poeng er vel å strekke det litt langt.

9656831[/snapback]

Man kan fullt ut fortjene en seier selv om det andre laget har presset mest, hatt flest sjanser osv., er vel akkurat det fotball handler om.

 

Så langt i fra hele kampen, og sier overhodet ikke imot at Liverpool spillte best fotball, men det er faktisk ikke det som er avgjørende i en kamp. Det er om å gjøre å score og slippe inn få, og det var Tottenham best på. Føler derfor at de ble tatt i fra fortjente poeng som de hadde kjempet greit for i andre omgang. Viser det seg at jeg tar feil ang den konkrete reina-situasjonen er jeg selvfølgelig helt enig med deg, men det får vi se senere.

 

edit: Svarer videre på PM white, føler diskusjonen blir litt plagsom for andre at vi tar her.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man kan fullt ut fortjene en seier selv om det andre laget har presset mest, hatt flest sjanser osv., er vel akkurat det fotball handler om.

 

Handler fotball om at det dårligste laget vinner?

 

Det er om å gjøre å score og slippe inn få, og det var Tottenham best på.

 

Hvordan kan Tottenham være best på noe som begge lagene gjorde likt? Begge lagene scorte og slapp inn like mange.

Lenke til kommentar
hehe... Ikke på en homoseksuell måte nei. Men han reddet oss uansett. Vi skulle selvfølgelig ha avgjort det mye tidligere, men jeg var så fokusert på at vi ville tape. Så det føltes ekstra godt, at han putta. Det er sånne kamper vi skal vinne da. Så jeg er ikke fornøyd.

9656852[/snapback]

Ja, det føltes godt, men alt i alt har jeg en sur bismak etter denne kampen... Slike kamper må vinnes, men det gikk ikke. Jeg savner også Agger, selv om Hyppiä er god, så utfyller Agger og Carragher hverandre bedre... Jaja, forhåpentligvis er han og Xabi Alonso tilbake til neste kamp, selv om mine kilder sier 3 november....

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om vi så samme kamp, men Liverpool styrte jo strengt tatt kampen fra ende til annen. Tottenham hadde 2 glimrende øyeblikk som de scora på, som selvfølgelig er bra. Atpåtil hadde Liverpool en i stolpen, så at Tottenham ble fratatt "fortjente" poeng er vel å strekke det litt langt.

9656831[/snapback]

Man kan fullt ut fortjene en seier selv om det andre laget har presset mest, hatt flest sjanser osv., er vel akkurat det fotball handler om.

 

Så langt i fra hele kampen, og sier overhodet ikke imot at Liverpool spillte best fotball, men det er faktisk ikke det som er avgjørende i en kamp. Det er om å gjøre å score og slippe inn få, og det var Tottenham best på. Føler derfor at de ble tatt i fra fortjente poeng som de hadde kjempet greit for i andre omgang. Viser det seg at jeg tar feil ang den konkrete reina-situasjonen er jeg selvfølgelig helt enig med deg, men det får vi se senere.

9656870[/snapback]

Tottenham fortjente seieren fordi de hadde to mål og deretter forsvarte seg ved å legge seg bakpå så grundig, med 10 mann bak ballen konstant? Veit ikke helt åssen du ser på fotball, men jeg mener nå det er det laget som spiller best som fortjener seieren, og det var helt klart Liverpool i dag. Selv om det var slurv og dårlig av forsvaret på begge målene til Spurs.

 

 

Ser man på reprisen av Reina-situasjonen med kameravinkelen bakfra så ser man jo klart at det er frispark til Reina spør du meg..

Lenke til kommentar
Man kan fullt ut fortjene en seier selv om det andre laget har presset mest, hatt flest sjanser osv., er vel akkurat det fotball handler om.

 

Handler fotball om at det dårligste laget vinner?

 

Det er om å gjøre å score og slippe inn få, og det var Tottenham best på.

 

Hvordan kan Tottenham være best på noe som begge lagene gjorde likt? Begge lagene scorte og slapp inn like mange.

9656881[/snapback]

 

Du er så "etter boka.." at jeg får fnatt.

Lenke til kommentar
Hewitt, vær tålmodig. Samme sa Banansplitt om Manchester United

9656793[/snapback]

Jeg er tålmodig, og jeg mener ikke at vi er ute av gullkampen , for slike ting kan fort snu, er bare ett poeng bak Man Utd hvis vi vinner hengekampen vår og Man Utd har også vist hvor lett de kan rote bort poeng i år. Men det jeg sier er at jeg dessverre ikke tror vi kan vinne PL-tittelen i år fordi vi gjør for mye tull. Og jeg tror ikke dette var siste kampen hvor vi tulla bort poeng. Men jeg håper da selvsagt virkelig jeg tar feil, jeg tok jo feil i dag. Torres scoret riktignok, men den følelsen jeg hadde av at vi ville vinne rota vi bort.

 

Akkurat nå er jeg sjeleglad for at jeg nettopp bestilte Liverpool-tur. Gleder meg til å komme meg til byen og stadion og støtte dette jævla laget.

 

YNWA

Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke er veldig sugen på landslagspause nå. Evertonkampen kunne svært gjerne kommet allerede neste helg.

 

Edit: Det var forøvrig fryktelig dårlig stemning på Anfield i dag, satser på at du retter opp det Hewitt?:]

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du er så "etter boka.." at jeg får fnatt.

9656913[/snapback]

 

Er jeg etter boka fordi jeg ikke gidder å tillate at United-supportere skal få manipulere en situasjon til å bli det motsatte av det den egentlig er for å undergrave Liverpool? Hva er du da? En dårlig supporter?

Lenke til kommentar

Fy faen for en tragisk kamp.

Er så ufattelig dårlige gjennomspillspasninger og

avslutningene er helt håpløse.

 

De to eneste som gjorde en virkelig bra jobb i dag var Voronin og Finnan.

Synd med stolpeskuddet til Gerrard. Vi hadde vel alle unnet at han

begynte å treffe litt.

 

Alt i alt var det slapt og kjedelig å se halvhjerta forsøk på gjennomspill i midtforsvaret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, det var gøy å se Voronin spille bra. Så slipper vi kanskje Crouch neste kamp også. Synes også bønna gjorde en god innsats.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle synes det var så dårlig spill i dag, etter min mening var dette vår beste kamp sånn spillemessig offensivt på lang lang tid. Det er bare så jævla typisk at når det stemmer offensivt (som jeg synes) så skal faen meg forsvaret som så og si alltid er pottetett rote det hele bort, faen det irriterer og gnager så sinnsykt altså. Er også enig i at vi sløser for mye med selve sjansene, men spillet mener jeg var greit i dag.

 

Edit: Synes Masche gjorde en meget solid jobb i dag, spesielt når vi pressa på slutten. Hadde jo til og med en suser som nesten gikk inn. Babel og Bønna gjorde det også bra når de kom inn. Spissene våre var heller ikke noe å utsette på.

 

Nei, jeg ser på det positive i dag jeg, og gleder meg til neste kamp mot Everton som blir minst like tøff. Pokker ta landslagsfotball forøvrig.

 

Takk Alastor.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Du er så "etter boka.." at jeg får fnatt.

9656913[/snapback]

 

Er jeg etter boka fordi jeg ikke gidder å tillate at United-supportere skal få manipulere en situasjon til å bli det motsatte av det den egentlig er for å undergrave Liverpool? Hva er du da? En dårlig supporter?

9656956[/snapback]

 

Manipulere? Du slår til igjen :roll:

 

Jeg en dårlig supporter? Nei.

Lenke til kommentar

Spillervurderinger:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Reina (6)

Manglende kommunikasjon med Carragher skaper en skummel situasjon tidlig i første omgang. Keeperen gjør ellers en grei kamp, selv om noe av sweeper-aktiviteten synes tidvis hasardiøs.

 

Finnan (6)

Er flink til å gjøre seg spillbar oppover på høyrekanten, og slår innlegget til Torres på utligningen. Har også et fint skuddforsøk i andre omgang. Er sammen med Carra på etterskudd når Keane utligner til 1-1, noe som trekker ned.

 

Carragher (5)

Gjør som vanlig en hederlig innsats, men klarer ikke håndtere Keane som scorer to mål.

 

Hyypiä (4)

Ingen heldig bursdagsfeiring. Taper målgivende hodeduell mot Berbatov i forkant av begge målene. I hodeduelland skal finnen være sjef, det var han ikke i dag.

 

Arbeloa (5)

Så ikke mye til Arbeloa i dag, og er da verken veldig god eller veldig dårlig. Ble ofret for Ryan Babel i et taktisk bytte etter 63 minutt.

 

Pennant (5)

Greier ikke sette sitt preg på kampen, og blir litt for sporadisk deltagende. Ble korrekt byttet ut for Kuyt etter 68 minutt.

 

Gerrard (6)

Kapteinen greier heller ikke i dag å lose laget til seier. Fint frispark som ender opp i Voronin sine ben og scoring. Har også et stolpeskudd på et annet frispark. Burde ha scoret da han får ballen på 11 meter i riktig felt.

 

Mascherano (6)

Arbeidsmauren er som vanlig overalt på banen, og er nær ved å score i på stillingen 1-2 med et flott skudd fra nesten 30 meter.

 

Riise (6)

En helt grei kamp av Riise, men han leverer ikke varene som kantspiller i dag. Skuddene går i alle andre retninger enn mål. Blir flyttet ned på back når Babel kommer inn for Arbeloa.

 

Torres (6)

Dukker opp på bakerste stolpe og utligner like før slutt med en fin heading, der to Tottenham-forsvarere kommer til kort. Makter ikke å lage nok trøbbel for Robinson i dag.

 

Voronin (7)

Ukrainske Andriy starter kampen meget friskt, og fører Liverpool i ledelsen når han er fint fremme på Gerrards frisparkretur. Fortsetter å lage uro for Tottenhams forsvar, men går seg vill, bort og vekk utover i kampen. Ble stadig observert på helhjertede involveringer rundt feil sekstenmeter uten at det er hans jobb, og disponerer med det feil i et lag som jakter scoringer fremover. Blir byttet ut for Benayoun etter 76min.

 

Babel (5)

Er tydelig interessert i å få fart på sakene når han kommer inn, men går seg ettehvert bort og bidrar ikke vesentlig verken ene eller andre veien.

 

Kuyt (5)

Tar plassen til Pennant, men utgjør ikke den store forskjellen til tross for godkjent innsats.

 

Benayoun (5)

Lot ikke høre fra seg etter han kom inn kvarteret før slutt.

Lenke til kommentar

Liverpool hadde vanvittig flaks med at Reina fikk frispark etter at han løpte ned Bale. Tottenham kunne scoret på åpent mål og da hadde kampen definitivt vært kjørt for pool.

 

Dommertabben mot Chelsea må definitivt kunne sies er utlignet nå.

 

 

Grattulerer med uavgjort mot et svakt Tottenhamlag med Robinson i mål. Sterkt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...