Aleks Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 https://twitter.com/FourFourTweet/status/576666508606218241?s=09 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Fet feiring. Hadde han fremdeles feiret på den måten tror jeg faktisk jeg ville hatt litt sansen for fyren. Synd at han bytta ut den der med tidenes kjipeste målfeiring. Til og med de ekle hjertefeiringene er bedre enn hva han tuller med i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Så lenge han scorer kan han feire som han vil. (Ikke en heil Five da) Endret 14. mars 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Tro hva som hadde skjedd hvis han hadde tatt en Fowler-feiring Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Tro hva som hadde skjedd hvis han hadde tatt en Fowler-feiring Sniffing av stripa? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Sterling har stanset forhandlingene med Liverpool ang. ny kontrakt. Skal tas opp igjen etter sesongslutt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Bryr mer relativt lite . Jeg har mer tro på Ibe en Sterling . Allerede nå så mener jeg de er på samme nivå, bare at for meg virker Ibe bedre med ball, mye sterkere og har høyere maksnivå Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Nå skal en være forsiktig med å legge skylda på Sterling, det kan like gjerne være agenten hans. Som i utgangspunktet virker som en så som så fyr. Skjedde med agentene som vil spillerens beste og ikke bare fylle sine egne lommer? Uansett, risky business av Sterling eller agenten syns jeg, for er det noe det er nok av i Liverpool så er det offensive talenter. Og de skal passe seg, for hvis Liverpool blir lei så selger de bare spilleren og dyrker en av de andre i stedet. Da spesielt Ibe. Ibe har alt det Sterling ikke har (fysisk sterk, skyter som en hest sparker, osv.), i tillegg til det meste Sterling har. La Ibe spille i en annen offensive posisjon enn wingback over lengre tid så skal du få se hva han kan utvikle seg til. Endret 14. mars 2015 av Cappo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/-Vi-legger-vekt-p--opptre-sportslig.aspx Nåja. De er vel ikke verst i klassen i hvert fall. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Tro hva som hadde skjedd hvis han hadde tatt en Fowler-feiring Sniffing av stripa? Stemmer. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Tro hva som hadde skjedd hvis han hadde tatt en Fowler-feiring Sniffing av stripa? Stemmer. Synes det gule til Fowler var idiotisk. Det var vel bare rykter om kokainbruk (?). Om noen gjør det samme, uten noe som helst av rykter på forhånd, synes jeg det er mere fortjent med gult. Og har noen faktiskt brukt noe, så er kort på sin plass. Endret 15. mars 2015 av toreae Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Orgi med hat-trick mot rennes. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Pokker. Chelsea tapte poeng idag. Isolert sett hadde det nok vært bedre for oss med seier til Chelsea. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Noen som har link til highlights fra Lille - Rennes? Lenke til kommentar
sector Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Prøv denne: http://www.101greatgoals.com/gvideos/liverpool-loanee-divock-origi-bags-hat-trick-lille-goal-drought-video/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 "the Ibe story" http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/jordon-ibe-story---how-8841153 Flere deler, her er første Synes denne biten var litt artig: He grew up, initially, a Chelsea supporter, but revealed recently how his allegiance switched after, as a nine-year-old, he was allowed to stay up late to watch Liverpool's Champions League win over AC Milan in 2005. Ten years later, Ibe would himself wear the famous red shirt at the Ataturk stadium. Må være kult å "ene øyblikket" sitte på sofaen med familien å se (det som ville bli det nye favorittlaget) Liverpool spille kamp, og ikke mange år senere spille på samme stadion Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Han kom til Liverpool fordi vi vant så mye ligagull i hans yngre dager Endret 16. mars 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Trodde han var ung 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå