Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alltid gått i riktig retning, nå er laget endelig over kneika. Få CL-spill neste år(og ikke selge viktigste spillere å kjøp 7nye) så blir det bra fremover.

Og få til den der jævla stadion.

Lenke til kommentar

Nå er vi heldigvis ikke i en posisjon hvor vi er nødt til å kjøpe med en haug spillere for å en bred nok stall, noe vi var nødt til i sommer. Og klart det er vanskelig å få et lag til å spille som sjefen ønsker når det halvparten er nykommere. Nå ser vi endelig at de fleste har tilpasset seg, og vi spiller ikke så mye dårligere enn i fjor. Så ja, det ser igjen veldig lovende ut.

Så skal vi være glad for at eierne ikke er like utålmodige som en del supportere, og at BR fortsatt er manager. Jeg var en av de som var virkelig oppgitt over at han brukte så lang tid på å gjøre endringene "alle" så måtte gjøres, få en rask og aggressiv spiller på topp, men nå er det ingen tvil om at vi har riktig manager.

Lenke til kommentar

Ser lyst på fremtiden, men det hadde ikke gjort noe om midtbanen ble styrket.

Det kan bli litt tynt i rekkene hvis flere er skadet og andre blir brukt i midtforsvaret.

Gleder meg til det kommer ny stadon. Men har enda ikke forstått hvorfor det ikke bygges litt større enn 60000 De hadde nok fyllt 65-70000 og tror eg. Det hadde sendt signaler til United og Arsenal og!

Lenke til kommentar

Det bygges vel litt gradvis. Er sikkert mulighet til å utvide utover de 60 000 om det skulle være nødvendig.

60 000 er uansett en bra stadion, da blir det vel kun Old Trafford som er større/trekker mer i England.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Ser lyst på fremtiden, men det hadde ikke gjort noe om midtbanen ble styrket.

Det kan bli litt tynt i rekkene hvis flere er skadet og andre blir brukt i midtforsvaret.

Spesielt midtbannen er tynn. Vi er altfor avhengig av Henderson og Cout.
Lenke til kommentar

Syns ikke offensiv midtbane er veldig tynn. Vi har Coutinho, Sterling og Lallana som alle kan bekle offensiv midt og/eller vinger. I tillegg er vel Markovic' foretrukne posisjon offensiv midt/hengende spiss. Også har vi Ibe og andre unggutter som kanskje kan ta steget. Det er på sentral og defensiv midt jeg savner slagkraft i alle fall, selv om vi i teorien burde være dekket der og (Henderson, Lucas, Allen, Can, (Gerrard)). Problemet nå er jo at 3/5 på sentral midt er skadet og en må brukes som stopper. Vi kan ikke ha nok dekning til å ha et superbra 5./6. valg på sentral midt, heller.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det bygges vel litt gradvis. Er sikkert mulighet til å utvide utover de 60 000 om det skulle være nødvendig.

60 000 er uansett en bra stadion, da blir det vel kun Old Trafford som er større/trekker mer i England.

Mye bedre å ha fullt stadion enn å ha et stadion a la Juventus for noen år siden. Jeg syns det er fornuftig å stoppe på 60000 plasser.

Lenke til kommentar

For første gang på sju år har Liverpool gått (såvidt) i overskudd.

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Et-lite-overskudd-for-LFC.aspx

Et steg i riktig retning. Nå håper jeg utvidelse av stadion fører til enda større overskudd! :)

Virkelig bra. Håper vi klarer å holde på våre beste spillere (Coutinho, Sterling, Sturridge) i lang tid også.

Håper det selv, men blir nok vanskelig i fremtiden med Coutinho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...