Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United vant forståelig nok hjemme mot sunderland, men Southampton tapte og arsenal møter Everton(som de sliter mot) så om vi tar poeng mot City så er vi igang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi møter United og Arsenal i runde 30 og 31. Kan bli avgjørende for topp 4. Jeg håper Chelsea har sikra seg tittelen tre runder før slutt...

United har også en vanskelig periode fremover. Slår vi United hjemme så lever vi godt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forøvrig lovren's beste kamp i Liverpool trøye imo, dog ikke i nærheten av hva jeg forventer av en liverpoolspiller. Sakho forhåpentligvis klar til burley-kampen.

Lenke til kommentar

Nå har vi slått Tottenham, Southampton og City etter hverandre i ligaen! :D

De 2,5 siste månedene har vært fantastiske. 14. desember tapte vi 3-0 på Old Trafford og jeg så virkelig mørkt på sesongen. Vi lå på nedre halvdel av tabellen (såvidt, på en 11. plass) og hadde akkurat røket ut av CL etter en begredelig kamp mot Basel. Spillet satt ikke, og alle virket usikre og dårlige. Vi var på det tidspunktet 10 poeng bak United på 3. plass og 8 bak Arsenal på 4. Nå er vi 3 bak Arsenal og 2 bak United. 22/03 og 04/04 blir to særdeles viktige datoer, da møter vi hhv. United og Arsenal.

Nå får vi bare håpe dette varer ut sesongen! Topp 4 er definitivt innenfor rekkevidde, og jeg har stor tro på at vi klarer det!

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Liverpool har fortsatt til gode å tape en kamp jeg har opprettet kamptråd for i 2015, så regner med at det kommer mot Burnley. :)

Kamptråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...