Tunky Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nå sitter jeg på pub og trøstedrikker.. Helvete at vi skulle ryke allerede... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Der røk sesongen tror jeg. Kommer til å ryke ut av cup og havne på #8 i ligaen. Dodgy Rodgy viser igien at han ikke takler press Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Faen ass. Latterlig å gi Lovren siste straffe... Nesten like latterlig som å bytte ut Balotelli.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Se det, ja. Tok ikke bare ut frustrasjonen min på United-fans i går kveld, men også her på forumet Jaja. Får se det positive i det: færre kamper fremover... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 United vant forståelig nok hjemme mot sunderland, men Southampton tapte og arsenal møter Everton(som de sliter mot) så om vi tar poeng mot City så er vi igang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Topp 4 begynner å se veldig bra ut! Håper vi fortsetter nå. En cup mindre (for å trekke frem noe positivt fra EL-exiten) har vi også.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det ser veldig lovende ut. Tenk så avgjørende kampen mot United kan bli! Men aller først kan vi glede oss til ny PL-kamp allerede på onsdag. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Fantastisk taktisk kamp av BR idag. De som mener noe annet kan ta seg en bolle! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Vi møter United og Arsenal i runde 30 og 31. Kan bli avgjørende for topp 4. Jeg håper Chelsea har sikra seg tittelen tre runder før slutt... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Der røk sesongen tror jeg. Kommer til å ryke ut av cup og havne på #8 i ligaen. Dodgy Rodgy viser igien at han ikke takler press Super antijinx 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Vi møter United og Arsenal i runde 30 og 31. Kan bli avgjørende for topp 4. Jeg håper Chelsea har sikra seg tittelen tre runder før slutt...United har også en vanskelig periode fremover. Slår vi United hjemme så lever vi godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Forøvrig lovren's beste kamp i Liverpool trøye imo, dog ikke i nærheten av hva jeg forventer av en liverpoolspiller. Sakho forhåpentligvis klar til burley-kampen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg strekker meg til å si at han ikke var håpløs i dag. Virker fortsatt litt utrygg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Nå har vi slått Tottenham, Southampton og City etter hverandre i ligaen! De 2,5 siste månedene har vært fantastiske. 14. desember tapte vi 3-0 på Old Trafford og jeg så virkelig mørkt på sesongen. Vi lå på nedre halvdel av tabellen (såvidt, på en 11. plass) og hadde akkurat røket ut av CL etter en begredelig kamp mot Basel. Spillet satt ikke, og alle virket usikre og dårlige. Vi var på det tidspunktet 10 poeng bak United på 3. plass og 8 bak Arsenal på 4. Nå er vi 3 bak Arsenal og 2 bak United. 22/03 og 04/04 blir to særdeles viktige datoer, da møter vi hhv. United og Arsenal. Nå får vi bare håpe dette varer ut sesongen! Topp 4 er definitivt innenfor rekkevidde, og jeg har stor tro på at vi klarer det! Endret 1. mars 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Alt gikk bra siden Jesus kom til Anfield Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Liverpool har fortsatt til gode å tape en kamp jeg har opprettet kamptråd for i 2015, så regner med at det kommer mot Burnley. Kamptråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå