Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol kaffeklubben Liverpool :p

Jeg skal en tur til New York i april. Tenkte å dra på DD med Liverpool-drakt og se hva slags reaksjon det gir. Spennende å se om de er "klar over" at de sponser Liverpool.

Så en kamp der sist tur (våren 2011) og da var det mange på Pub'en som heiet på Liverpool :)

Lenke til kommentar

Er vel der problemet kommer inn, ja :) At f.eks norske supportere tar så på veg for det er jo bare tull, egentlig. Selv om jeg må si at jeg er enig i at de dreit seg ut og at det var veldig uprofesjonelt av Dunkin Donuts.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2015/02/26/sport/fotball/liverpool/dunkin_donuts/premier_league/37934030/

Milde måne, nesten like ille som å tegne Muhammed jo.

Krenkelseshysteri, den verste folkesykdommen i nyere tid.

Mye av poenget er vel at de har erstattet flammene som representerer Hillsborough med plastkopper..

Sikkert, men hva faen har det å si?

Tror ikke det er så lett å sette seg inn i hva dette betyr for lokalbefolkningen for oss som sitter bak tastaturet her i Norge..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blæh... Den straffemissen... Kommer jo garantert til å knuse det lille av selvtillit Lovren har spilt på seg i det siste.

Hvordan er disse straffekonkurransene? Melder du deg frivillig til å ta straffene tidlig?

Møkkakamp egentlig. Ingenting å si på det bra skuddet til Besiktas så. Bare synd han traff så bra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...