Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Emre Can var jo første som var borte og klemte på Balotelli. Det er vel feiring? Kamptråd til søndag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1652523 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Emre Can var jo første som var borte og klemte på Balotelli. Det er vel feiring? Kamptråd til søndag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1652523 Og han ble irritert på henderson og sturridge som såvidt klappet balo før de gikk slukøret fra gruppa. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Misforstod setningen din.. Trodde du mente at Can ikke feiret heller. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 De har nok en forhåndsavtalt straffeskytter når Gerrard er ute, og det var tilsynelatende (av en merkelig grunn) ikke Balotelli. Om det stemmer, og Balotelli likevel velger å overkjøre den avtalen så er det et stort problem. Creds til Hendo og Sturridge som likevel var menn nok til å gi en klapp på skulderen til Balotelli etter målet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hadde han bommet så hadde det vært andre saker enn en klapp på skulderen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Den best egnet straffeskytteren skal ta straffen. Når balo ankom banen var det han. Simple. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Hadde han bommet så hadde det vært andre saker enn en klapp på skulderen Samme om balo hadde backed off og henderson (mye sannsynlig) hadde bommet. Endret 19. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ja, det er jo litt merkelig at Balotelli IKKE er straffeskytter #1 etter Gerrard. Begge to er veldig gode på straffer. Så den må i så fall Rodgers ta på sin kappe om han ikke klarer å sette opp de helt klart beste straffeskytterene først. Men det er jo lov å håpe at Henderson/Sturridge hadde glemt at Balotelli hadde kommet inn på banen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Den best egnet straffeskytteren skal ta straffen. Når balo ankom banen var det han. Simple. Det burde være sånn ja, men om de mot formodning har blitt enige om at en annen skal ta straffene så er Balotelli nødt til å forholde seg til det. Hva er et straffemål i EL verdt mot å ødelegge en god lagmoral i et lag i sterk medgang? Det er jo en av grunnene til at jeg ikke er Balotellis største fan, han har en tendens til å sette seg selv foran laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Den best egnet straffeskytteren skal ta straffen. Når balo ankom banen var det han. Simple. han har en tendens til å sette seg selv foran laget.Kunne glatt sagt det samme om sturridge angående denne kampen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Den best egnet straffeskytteren skal ta straffen. Når balo ankom banen var det han. Simple. han har en tendens til å sette seg selv foran laget.Kunne glatt sagt det samme om sturridge angående denne kampen. Sturridge var ego i denne kampen ja, men Balotelli har vært ego hele sin karriere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Arrogant ja, ego tja. Klart gutten har attitude. Er virkelig ikke store forskjellen på sturridge og balotelli ved siden av attitude. Balotelli gjorde det rette for Liverpool. Henderson skal ikke ta straffer, og sturridge er ikke en straffetager, glemt Everton kampen ifjor? Balo gjorde det rette for laget. Endret 19. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Viss ikke Henderson har innsikt nok til og se at Balotelli bør ta straffer over seg, har han absolutt ingenting å gjøre med et kapteinsbind på seg. Kan ikke sette seg selv over laget slik. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Igjen.. Jeg vil påstå at Rodgers har sin del av skylda her. Det er han som setter opp straffeskytterlista. I all den tid Gerrard og/eller Balotelli er på banen så skal Gerrard og/eller Balotelli være de to første på den lista. Skjønner ikke at det kan være så himla vanskelig. Gerrard hadde vært straffeskytter selv om han ikke hadde vært kaptein. Han er bare tilfeldigvis kaptein i tillegg til å være den beste straffeskytteren. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hendo (eller hvem som helst) forran Balotelli på straffer? Er det i det hele tatt en diskusjon... Da jeg så Hendo plukke opp ballen tenkte jeg straks "hva faen..?" Det kommer nok til å få konsekvenser for ham, men selv mener jeg det var bra at Balotelli bare gjorde det klart at han skulle ta den. Som Rekdal sa en gang i tiden: "Det er bedre at I tar den å scorer enn at du tar den og bommer" Nuff said. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Igjen.. Jeg vil påstå at Rodgers har sin del av skylda her. Det er han som setter opp straffeskytterlista. I all den tid Gerrard og/eller Balotelli er på banen så skal Gerrard og/eller Balotelli være de to første på den lista. Skjønner ikke at det kan være så himla vanskelig. Gerrard hadde vært straffeskytter selv om han ikke hadde vært kaptein. Han er bare tilfeldigvis kaptein i tillegg til å være den beste straffeskytteren. Hårreisende av BR i tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 On a better note:ibe skrev under en fenårskontrakt før kampen. Var vanvittig god idag.konge! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hahah. Mange LFC fans som krangler med han nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Jeg skal være ærlig å si at jeg satte store spørsmålstegn ved å hente Ibe tilbake fra lån. Og trodde ikke at han ville få noe spilletid. Men jeg ser jo nå hvorfor. Fyren er jo absolutt herlig å se på. Hvis utviklingen hans fortsetter sammen med spilletiden, så er vil jeg påstå at han neste sesong kan være like god som Sterling. Edit; Mini har jo virkelig misforstått. Sturridge er ikke på Henderson sin side, han forsvarer Balotelli etter det jeg kan se ut i fra bildene. Endret 19. februar 2015 av Cappo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Vel, Henderson er kaptein og hvis det er sagt at han skal ta straffer, da er det greit. Han skal være straffeskytter uansett og da gir han seg ikke. I så fall burde han bare tatt ballen og tatt en sjefsavgjørelse. Når det er sagt så er Mario god på straffer så jeg foretrekker han fremfor noen andre som straffeskytter hvis han spiller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå