Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Herregud, latterlig. Kunne godtatt 2 kamper. 1 før det røde kortet og 1 for det som skjedde for Benfica i Mai, men 4 kamper er egentlig bare urimelig når en ser på alt som det ikke blir slått ned.

Ja det var dumt gjort, men han treffer ikke fyren og intensjonen er heller ikke å treffe fyren i trynet.

Så jeg har vanskeligheter med å se hva de slår ned på her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Fire kamper er det dobbelte av det UEFA ga Englands Wayne Rooney når han sparket Montenegros Miodrag Dzudovic med vilje. Det er like mange kamper som FA ga John Terry for rasehets av Anton Ferdinand, konstaterer Echo-journalisten.

- Fire kamper for å sneie en motstanders nese? UEFA hevder de følger regelverket til punkt og prikke, men dersom det er tilfelle er det noe feil med regelverket, konkluderer Pearce.

Så jævlig sant! Markovic er ikke blant våre viktigste spillere, så det er ikke den største krisen for Liverpool. Men elendig av UEFA.

Lenke til kommentar

Markovic har jo begynt å bli ganske fast i startoppstillingen og gjør det stort sett veldig bra. Syns han begynner å bli en viktig brikke i laget. Dog ikke et kjempeproblem hvis Ibe holder koken. Manquillo kan vel også bekle HVB. Problemet, som jeg ser det, er om Moreno får et gult til og blir suspendert. Der mangler vi alternativer, selv om vel Ibe fint kan ta den siden og. Han har vel spilt mest på venstrekant og er vel litt tofotet. Sååå, da var det vel egentlig ikke et problem likevel :p

Lenke til kommentar

Synes Markovic har stagnert litt igjen. Fikk et mål mot Tottenham, men det var mer i fortjeneste av dårlig gressmatte og/eller keeperspill. Ibe har vært utrolig frisk, håper å se han gripe muligheten. Ellers er ikke Manquillo noe stort steg ned fra Markovic, bedre defensivt og svakere offensivt.

Lenke til kommentar

Jeg skulle nesten ønske vi kunne spille 4-2-3-1 eller noe igjen, OM vi hadde hatt forsvarsspillere som taklet det. Da kunne Markovic enten ligget bak Sturridge eller på en av sidene i treeren. Det er der han er best. Han kan jo forsåvidt rotere litt med Coutinho, Sterling og Lallana i 3-4-2-1 og fikk vel starte der sist. Men ja, enig i at han er i en formdump.

Lenke til kommentar

Markovic har jo begynt å bli ganske fast i startoppstillingen og gjør det stort sett veldig bra. Syns han begynner å bli en viktig brikke i laget. Dog ikke et kjempeproblem hvis Ibe holder koken. Manquillo kan vel også bekle HVB. Problemet, som jeg ser det, er om Moreno får et gult til og blir suspendert. Der mangler vi alternativer, selv om vel Ibe fint kan ta den siden og. Han har vel spilt mest på venstrekant og er vel litt tofotet. Sååå, da var det vel egentlig ikke et problem likevel :p

Han har gjort det ok, men han kan fortsatt bli bedre mtp ro og overblikk i spillet sitt. For meg virker det som om han blir stresset når motspillerne kommer mot han. Likevel er han jo mye bedre enn han var i høst på en plass han kanskje ikke var tiltenkt.

Lenke til kommentar

Dersom ikke Ibe spiller, håper eg på Henderson på kanten. Han har hatt noen glimrende innlegg seneste tiden.

Lallana er nok best lenger inne i banen.

Allen gjorde vel en god kamp sist, så han fortsetter. Samme med Coutinho.

Og Sturridge og Balotelli fremme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skjønner virkelig ikke hva henderson og sturridge sutrer for. Selvfølgelig skal balotelli ta straffen. Klart best på straffer bak Gerrard og Lambert. Sier seg selv. Henderson prøver altfor hardt å bli den nye Gerrard til tider. Og sturridge var meget interessert i sturridge skulle lykkes istedenfor for Liverpool.

Verken henderson og sturridge feiret ikke når ballen gikk inn. Det syns ikke jeg noe om, det gjorde ikke Emre Can heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...