Cappo Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Herregud, latterlig. Kunne godtatt 2 kamper. 1 før det røde kortet og 1 for det som skjedde for Benfica i Mai, men 4 kamper er egentlig bare urimelig når en ser på alt som det ikke blir slått ned. Ja det var dumt gjort, men han treffer ikke fyren og intensjonen er heller ikke å treffe fyren i trynet. Så jeg har vanskeligheter med å se hva de slår ned på her. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 De tenker vel at slag i ansiktet er 6 kamper mindre alvorlig enn biting og gir han 10 - 6 kamper.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 De tenker vel at slag i ansiktet er 6 kamper mindre alvorlig enn biting og gir han 10 - 6 kamper.. Biting er så absurd at den som utfører handlinger fortjener å få 10 kamper utestengelse. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Biting er vel cirka like ille som en albue? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Trekningen er jeg fornøyd med, avgjørelsen til Markovic er jeg møkkairritert på! Coutinho ble månedens spiller da http://www.liverpool.no/Nyheter/Coutinho-ble-mnedens-spiller2.aspx Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 - Fire kamper er det dobbelte av det UEFA ga Englands Wayne Rooney når han sparket Montenegros Miodrag Dzudovic med vilje. Det er like mange kamper som FA ga John Terry for rasehets av Anton Ferdinand, konstaterer Echo-journalisten. - Fire kamper for å sneie en motstanders nese? UEFA hevder de følger regelverket til punkt og prikke, men dersom det er tilfelle er det noe feil med regelverket, konkluderer Pearce. Så jævlig sant! Markovic er ikke blant våre viktigste spillere, så det er ikke den største krisen for Liverpool. Men elendig av UEFA. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Markovic har jo begynt å bli ganske fast i startoppstillingen og gjør det stort sett veldig bra. Syns han begynner å bli en viktig brikke i laget. Dog ikke et kjempeproblem hvis Ibe holder koken. Manquillo kan vel også bekle HVB. Problemet, som jeg ser det, er om Moreno får et gult til og blir suspendert. Der mangler vi alternativer, selv om vel Ibe fint kan ta den siden og. Han har vel spilt mest på venstrekant og er vel litt tofotet. Sååå, da var det vel egentlig ikke et problem likevel Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Synes Markovic har stagnert litt igjen. Fikk et mål mot Tottenham, men det var mer i fortjeneste av dårlig gressmatte og/eller keeperspill. Ibe har vært utrolig frisk, håper å se han gripe muligheten. Ellers er ikke Manquillo noe stort steg ned fra Markovic, bedre defensivt og svakere offensivt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg skulle nesten ønske vi kunne spille 4-2-3-1 eller noe igjen, OM vi hadde hatt forsvarsspillere som taklet det. Da kunne Markovic enten ligget bak Sturridge eller på en av sidene i treeren. Det er der han er best. Han kan jo forsåvidt rotere litt med Coutinho, Sterling og Lallana i 3-4-2-1 og fikk vel starte der sist. Men ja, enig i at han er i en formdump. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Markovic har jo begynt å bli ganske fast i startoppstillingen og gjør det stort sett veldig bra. Syns han begynner å bli en viktig brikke i laget. Dog ikke et kjempeproblem hvis Ibe holder koken. Manquillo kan vel også bekle HVB. Problemet, som jeg ser det, er om Moreno får et gult til og blir suspendert. Der mangler vi alternativer, selv om vel Ibe fint kan ta den siden og. Han har vel spilt mest på venstrekant og er vel litt tofotet. Sååå, da var det vel egentlig ikke et problem likevel Han har gjort det ok, men han kan fortsatt bli bedre mtp ro og overblikk i spillet sitt. For meg virker det som om han blir stresset når motspillerne kommer mot han. Likevel er han jo mye bedre enn han var i høst på en plass han kanskje ikke var tiltenkt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Imo har Markovic prestert bra, når man tenker på at han er 20 år og kommer fra portugisisk liga.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Snipp Det var vel FIFA som ga Rooney straff? UEFA, FIFA og FA behandler forskjellig, det har vi sett mange ganger. Endret 17. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 kan lallana også bekle den rollen til markovic? håper enten han eller ibe på torsdag der Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Føler Lallana er feil type spiller til å spille vingback. Lallana spiller jo mer SOM, mens Ibe er ving. Vinger har jo tradisjonelt mer defensivt ansvar enn SOM. Jeg håper Ibe får spille der. Lenke til kommentar
sector Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Dersom ikke Ibe spiller, håper eg på Henderson på kanten. Han har hatt noen glimrende innlegg seneste tiden. Lallana er nok best lenger inne i banen. Allen gjorde vel en god kamp sist, så han fortsetter. Samme med Coutinho. Og Sturridge og Balotelli fremme. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Og hvis du dytter Hendo på kanten (en posisjon han forøvrig på ingen måte kler), hvem skal spille sentralt med Allen da? Lenke til kommentar
sector Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Coutinho og Lallana kan spille foran Allen i midten, og så kan Moreno og Henderson spille på kantene. Can, Skrtel og Sakho bak. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Det høres ikke ut som en god plan Allen, som imo ikke er kjempegod defensivt, som eneste defensive midtbanespiller.. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Da er vel alternativet Lovren bak, og å flytte Can frem som midtbaneanker. Evt vente og se hva Rodgers tar ut til kampen i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Skjønner virkelig ikke hva henderson og sturridge sutrer for. Selvfølgelig skal balotelli ta straffen. Klart best på straffer bak Gerrard og Lambert. Sier seg selv. Henderson prøver altfor hardt å bli den nye Gerrard til tider. Og sturridge var meget interessert i sturridge skulle lykkes istedenfor for Liverpool. Verken henderson og sturridge feiret ikke når ballen gikk inn. Det syns ikke jeg noe om, det gjorde ikke Emre Can heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå