Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde du seriøst at United og arsenal taper hjemme mot Burnley og Leicester? Helt grei runde, slår vi Southampton neste runde så snakker vi. Har arsenal(alt kan skje der) og chelsea borte og resten av sstorkampene på Anfield. Opp til oss selv.

Selvfølgelig trodde jeg ikke det. Men ut fra kampene hadde ikke poengdeling i begge kampene vært urealistisk i alle fall.

Vel, kampen i går var hvertfall ikke ufortjent.

Samme idioten kom etter sist kamp også. Da var jo uavgjort bortimot et ran.....

Må gå an å se litt gjennom supporter øynene innimellom.

Haha, samme idioten? Trodde ikke du var av den typen her på forumet.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man bære over med noen som kommer med personangrep? Det må kunne gå an å mene at United vant ufortjent uten å bli kalt en idiot.

Fordi ingen er perfekte, og en kan nok komme med personangrep i blant noen og enhver. Nå var det visst bare autoretting, men det er nok lurt å være overbærende uansett

Lenke til kommentar

Fordi ingen er perfekte, og en kan nok komme med personangrep i blant noen og enhver. Nå var det visst bare autoretting, men det er nok lurt å være overbærende uansett

Her kaster jeg en kjempestor stein i et meget lite glasshus, men jeg er helt uenig. Personangrep hører ingen steds hjemme, uansett.

(i dette tilfellet var det en skrivefeil og kan unnskyldes)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er resten av kampene i PL denne sesongen:

Southampton (b)

Man City (h)

Burnley (h)

Swansea (b)

Man Utd (h)

Arsenal (b)

Newcastle (h)

Hull (b)

West Brom (b)

QPR (h)

Chelsea (b)

Crystal Palace (h)

Stoke (b)

Jeg håper vi tar 30-33 poeng i disse kampene. Topp 4 er absolutt innen rekkevidde. Blir en spennende sluttspurt.

Lenke til kommentar

Her kaster jeg en kjempestor stein i et meget lite glasshus, men jeg er helt uenig. Personangrep hører ingen steds hjemme, uansett.

(i dette tilfellet var det en skrivefeil og kan unnskyldes)

Selvfølgelig hører det ikke hjemme noen steds, men når det kommer fra "bra folk", så kan en jo bare regne med at det var i et svakt øyeblikk, i stedet for å stemple personen som personangriper.

Jeg tror i alle fall at jeg er enig med det jeg sier... :p Men nok om den saken, i alle fall fra min side :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig hører det ikke hjemme noen steds, men når det kommer fra "bra folk", så kan en jo bare regne med at det var i et svakt øyeblikk, i stedet for å stemple personen som personangriper.

Personangriper faktisk. Jeg synes absolutt ikke man bør være mer overbærende med forumoldingene enn med andre, spesielt mtp. at "yngre" forummedlemmer kanskje ser opp til og tar etter de. Skal jo ikke være sånn at man opparbeider seg ansiennitet til å komme med personangrep her på forumet heller vel? Men i dette tilfellet var det jo rein skriveleif, så no harm done.

Lenke til kommentar

Her er resten av kampene i PL denne sesongen:

Southampton (b)

Man City (h)

Burnley (h)

Swansea (b)

Man Utd (h)

Arsenal (b)

Newcastle (h)

Hull (b)

West Brom (b)

QPR (h)

Chelsea (b)

Crystal Palace (h)

Stoke (b)

Jeg håper vi tar 30-33 poeng i disse kampene. Topp 4 er absolutt innen rekkevidde. Blir en spennende sluttspurt.

33 poeng på 13 kamper når vi har igjen å spille mot United/City/Arsenal/Chelsea?

Det er i hvert fall optimistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...