indahla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Vel, kampen i går var hvertfall ikke ufortjent. Nei, begge lag fortjente å spille kampen.. United rykket ikke ned forrige sesong og Burnley rykket opp fra Championship. 3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Trodde du seriøst at United og arsenal taper hjemme mot Burnley og Leicester? Helt grei runde, slår vi Southampton neste runde så snakker vi. Har arsenal(alt kan skje der) og chelsea borte og resten av sstorkampene på Anfield. Opp til oss selv. Selvfølgelig trodde jeg ikke det. Men ut fra kampene hadde ikke poengdeling i begge kampene vært urealistisk i alle fall. Vel, kampen i går var hvertfall ikke ufortjent. Samme idioten kom etter sist kamp også. Da var jo uavgjort bortimot et ran..... Må gå an å se litt gjennom supporter øynene innimellom. Haha, samme idioten? Trodde ikke du var av den typen her på forumet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 @Knewt: Bær over med ham, vi har alle våre svake øyeblikk Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Hvorfor skal man bære over med noen som kommer med personangrep? Det må kunne gå an å mene at United vant ufortjent uten å bli kalt en idiot. Endret 12. februar 2015 av Kimma16 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Knewt: her lurte mobilen meg. Skulle være idiotien..... Ikke idioten...... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Vel, kampen i går var hvertfall ikke ufortjent.Nei, begge lag fortjente å spille kampen.. United rykket ikke ned forrige sesong og Burnley rykket opp fra Championship. Det er, om ikke annet, så definitivt et poeng! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor skal man bære over med noen som kommer med personangrep? Det må kunne gå an å mene at United vant ufortjent uten å bli kalt en idiot. Fordi ingen er perfekte, og en kan nok komme med personangrep i blant noen og enhver. Nå var det visst bare autoretting, men det er nok lurt å være overbærende uansett Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Fordi ingen er perfekte, og en kan nok komme med personangrep i blant noen og enhver. Nå var det visst bare autoretting, men det er nok lurt å være overbærende uansettHer kaster jeg en kjempestor stein i et meget lite glasshus, men jeg er helt uenig. Personangrep hører ingen steds hjemme, uansett. (i dette tilfellet var det en skrivefeil og kan unnskyldes) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Helt enig. Hadde det vært meningen ville det vært veldig unødvendig. Man er forøvrig ikke en idiot selv om man av og til kommer med idioti. Når det er sagt, idiot betyr "en som ikke interesserer seg for politikk"..... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Her er resten av kampene i PL denne sesongen: Southampton (b) Man City (h) Burnley (h) Swansea (b) Man Utd (h) Arsenal (b) Newcastle (h) Hull (b) West Brom (b) QPR (h) Chelsea (b) Crystal Palace (h) Stoke (b) Jeg håper vi tar 30-33 poeng i disse kampene. Topp 4 er absolutt innen rekkevidde. Blir en spennende sluttspurt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Fordi ingen er perfekte, og en kan nok komme med personangrep i blant noen og enhver. Nå var det visst bare autoretting, men det er nok lurt å være overbærende uansettHer kaster jeg en kjempestor stein i et meget lite glasshus, men jeg er helt uenig. Personangrep hører ingen steds hjemme, uansett.(i dette tilfellet var det en skrivefeil og kan unnskyldes) Selvfølgelig hører det ikke hjemme noen steds, men når det kommer fra "bra folk", så kan en jo bare regne med at det var i et svakt øyeblikk, i stedet for å stemple personen som personangriper. Jeg tror i alle fall at jeg er enig med det jeg sier... Men nok om den saken, i alle fall fra min side Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Han må lære seg å holde seg på beina Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Han prøver bare å vise hvordan han grabbet tak i Dembele på tirsdag. Good lad that he is. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Selvfølgelig hører det ikke hjemme noen steds, men når det kommer fra "bra folk", så kan en jo bare regne med at det var i et svakt øyeblikk, i stedet for å stemple personen som personangriper. Personangriper faktisk. Jeg synes absolutt ikke man bør være mer overbærende med forumoldingene enn med andre, spesielt mtp. at "yngre" forummedlemmer kanskje ser opp til og tar etter de. Skal jo ikke være sånn at man opparbeider seg ansiennitet til å komme med personangrep her på forumet heller vel? Men i dette tilfellet var det jo rein skriveleif, så no harm done. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Når det er sagt, idiot betyr "en som ikke interesserer seg for politikk".....Ingen som har fulgt den definisjonen siden middelalderen (ikke en metafor) elns. Nå til dags er du idiot om jobben din er innenfor politikken... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Her er resten av kampene i PL denne sesongen: Southampton (b) Man City (h) Burnley (h) Swansea (b) Man Utd (h) Arsenal (b) Newcastle (h) Hull (b) West Brom (b) QPR (h) Chelsea (b) Crystal Palace (h) Stoke (b) Jeg håper vi tar 30-33 poeng i disse kampene. Topp 4 er absolutt innen rekkevidde. Blir en spennende sluttspurt. 33 poeng på 13 kamper når vi har igjen å spille mot United/City/Arsenal/Chelsea? Det er i hvert fall optimistisk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor være pessimist når spillet begynner å funke?` Jeg skrev håper. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Tror dere ender på rundt 22 poeng, muligens mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå