oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Lucas-ute-i-46-uker.aspx Når han endelig har begynt å fungere i rollen som defensvt anker blir han skadd for en god stund. I praksis trenger han jo om lag en måned på å spille seg i form også, den slampen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Er vel litt typisk han. Et par år siden hadde han endelig kommet i form og var sikkert ligaens beste defensive midtbanespiller, ble skadet og kom "aldri" i form igjen. Nå som han endelig begynte å spille bra , for første gang på sikkert to år, så blir han skadet. Lucas i et nøtteskall. Omtrent sånn som Agger.Når han var skadefri var han super, bare synd det gikk et år mellom hver periode... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Han blir jo så jækla lenge skadd når han er ute og det er et kjempeproblem både for han og klubben. Joe Allen kan erstatte han til en viss grad, men han er jo også lagd av kjeks. Jeg har egentlig mistet litt tro på han også. Can kan være en bra erstatter, men å ta han ut av forsvarslinja siden han fungerer såpass bra der blir litt dumt også etter mitt syn. Glen Johnson vil jeg ikke se som en stopper og Lovren, vel, tja. Endret 10. februar 2015 av oOF Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg tror ikke Allen på noen måte kan gjøre samme jobb som Lucas. Av de vi har i troppen nå, ser jeg bare for meg at det er Can som kan gjøre en tilsvarende jobb som Lucas. Men igjen, jeg er egentlig enig i at Can ikke burde tas ut av forsvaret (selv om jeg skrev annerledes i kamptråden). Ikke i denne kampen. Det kan gå an å teste Lovren i en trebackslinje mot Crystal Palace, eller mot Burnley om 3 uker. Når får vi Kolo tilbake? Har mer troa på han enn Lovren at the moment. EDIT: Finalen var vel her om dagen, han burde være på vei tilbake nå da, og klar for kamp til helga kanskje? Endret 10. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jævlig synd. Lucas har vært sabla god i det siste. Og ikke minst så syns jeg han er en sabla likandes spiller som er tro mot klubben samme hvor tøft det er til tider. Slike spillere vokser ikke på trær føler jeg. Er vel ganske opplagt at neste gang vi skal splashe ut noe cash så må det bli for en spiller som Lucas. For det finnes vel ikke så mange av det kaliberet på akademiet? Rossiter kanskje, eller er han en litt annerledes type? På tide å se om han kan ta steget? Hadde jo vært knall for klubben om Sterling på en måte starter en bølge med ungdommer som slår til på førstelaget. Ibe er i hvert fall lovende. Det gjelder å gi de spilletid og masser av det. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Hadde vært herlig med flere som Sterling ja . Brendan tør i hvert fall gi sjansen til ungutter. Ganske utrolig at Flanagen ble foretrukket på venstreback i fjor. Wisdom har jo også fått prøvd seg en del og Ibe ser veldig lovende ut. Kjøpemessig har nok ikke Brendan vært den beste, men det virker som om klubben har veldig begrenset lønnspolitikk, så det begrenser en god del med tanke på spillere. Nå er det forsåvidt bra at klubben ikke gir høye lønninger til hvem som helst, men håper vi ikke er redd for å gi millionlønninger om vi faktisk henter en etablert klassespiller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Nå forsvinner jo mest sannsynligvis 2 veldig høyt lønnet spillere (Gerrard og Johnson), samt en relativt godt lønnet spiller (Toure) ut porten på Anfield. Og det er klart at det frigjør jo bra med lønningspenger. Om en klassespiller skulle vise seg å være tilgjengelig for Liverpool i sommer, så har nok ikke klubben noen vanskeligheter med å gi denne spilleren lønningsposen til Gerrard eller Johnson i hvert fall. Endret 10. februar 2015 av Cappo Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Det er el noe andre forandringer som også må til i løpet av sommeren, slik at enda mer penger til lønn blir frigitt. Balotelli bør virkelig snart se til å dunke inn mål, eller så må han på hue og rævva ut porten. Manquillo eller Moreno er vel bare på lån denne sesongen, og den av de får vel lønn han og. Mulig han ikke blir kjøpt, og det frigjør mer til lønn til andre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Manquillo er på lån i to år, altså til sommeren 2016. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Moreno er kjøpt, og Manquillo er på 2-års lån Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ok,tok feil der altså. Men Aspas kan jo selges, Borini og. Coates, Illori og Alberto er jo også bare stallfyll, som overhodet ikke har fremtid i klubben. Da er det jo bare å få inn litt penger for de, og slippe å betale på daukjøtt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ilori tror jeg kan ha en fremtid, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja, jeg også tror Ilori kan ha en fremtid. Men er enig i Aspas, Coates og Alberto. Borini er jeg litt usikker på. Tror kanskje ikke han har så store lønningen annet enn han kan være en grei squadplayer med annet et godt bud kommer på han igjen. Håper bare Aspas og Alberto viser seg nok frem til at noen byr på de til sommeren. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Aspas er skadet nå, ut måneden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Anfield's gressmatte ser helt jævlig ut. Skal den skiftes til sommeren? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja, den skal visst skiftes til sommeren. Det var en nyhet om det på Liverpool.no for et par måneder siden hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Så utrolig viktig. Balotelli og Lallana kommer inn og setter oss på spor mot topp fire. Vanvittig viktig seier! Blir spennende med Man Udt og Southampton i morgen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Begge har hjemmekamper mot lag de bør slå. Soton - West Ham er kanskje litt åpen, men West Ham har vel en del skader på viktige spillere? Blir spennende å se. EDIT: Det har vel forsåvidt Soton og Endret 10. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Aldri i livet om jeg tror at Burnley tar poeng på Old Trafford. Tipper 4-0 til hjemmelaget der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå