Cappo Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Men det er klart, god deal om Ings kommer gratis hvis vi klarer å kvitte oss med de 3 andre, eller i hvertfall Borini og Balotelli. Så kan Ings og Lambert slåss om å sitte på benke sammen med Origi når Sturridge er frisk. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er jo ikke sikkert at Origi blomstrer, kan nok fort floppe... -> utlån.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, ingenting er sikkert. Januzai skulle jo være det store nye i United, beste siden Ronaldo, men han har vel floppet til de grader. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tja, han har i alle fall ikke vært så god i år, men han har ikke fått så mange sjanser heller. Tror han kommer til å blomstre, men han blir nok ingen Ronaldo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, ingenting er sikkert. Januzai skulle jo være det store nye i United, beste siden Ronaldo, men han har vel floppet til de grader. Floppet? Allerede? Nei, det tar lengre tid før man konkluderer med flopp i United enn det tar å bli legende i Liverpool.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Floppet i forhold til all hypen har han,sier ikke at han er Ravel 2.0 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) French Prince of BellHair ble kåret til banens lagets beste i første kamp på utlån https://www.youtube.com/watch?v=Dhrdch2hEUw Endret 9. februar 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Sånn helt seriøst AllFather. Å si at januzaj har floppet er da lovlig tidlig? Men at utviklingen har stoppet er noe annet. Vsr god i går. Endret 9. februar 2015 av Jotun Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Neida, er vel ikke tidlig? Jeg sier han har floppet basert på hypen, jeg sier ikke at han kan aldri bli en god fotballspiller Er dog usikker på om det blir under trekloggen eller om han må han annen manager og/eller klubb. Tror han kunne hatt gått av et utlån. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Viss han får spille ving/ 10-er så er han god, det er bare når han må spille vingback eller spiss han sliter fryktelig... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg må ha trykket på feil link. Trodde dette var TIA-tråden.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kan det stemme da... ? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Here you go fellas: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558266&page=27&&do=findComment&comment=22176931 (Må humre litt hver gang jeg leser overskriften på den tråden, og ikke minst alle innleggene av Januzaj-groupiene) Endret 9. februar 2015 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jau... Eg svarte bare AllFather. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 HVis dere skal whine hver eneste gang det blir tatt opp en annen spiller, så får dere kjefte på deres egne som tar det opp Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 HVis dere skal whine hver eneste gang det blir tatt opp en annen spiller, så får dere kjefte på deres egne som tar det opp Det er greit å fortsette diskusjonen der den hører hjemme når den går for langt OT, handler ikke om å whine. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ro ned nå. 3-4 innlegg her i tråden og flere av dere reagerer, mens absolutt ingen av Man Utd supportere reagerte når dere satt å runket til Sterling i Januzaj tråden (DEN SOM SKAL HANDLE OM JANUZAJ). Litt takhøyde klarer vi (dere også) vel? 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Lol Espp! Holdte på å le meg skakk ihjel i timen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ro ned nå. 3-4 innlegg her i tråden og flere av dere reagerer, mens absolutt ingen av Man Utd supportere reagerte når dere satt å runket til Sterling i Januzaj tråden (DEN SOM SKAL HANDLE OM JANUZAJ). Litt takhøyde klarer vi (dere også) vel? Hvem er det som skal roe seg ned? Én person som ber om å holde diskusjonen til Liverpool-prat, og jeg henviser til Januzaj-tråden. Slutt å whine. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Ja, og den som har vært meget delaktig i praten om Sterling i Januzaj-tråden er den som klager... E: Men nå skal jeg ta "ansvar" og be om at vi holder tråden fri for OT (redigerte bort at du var sterkt delaktig Knips, for det var du ikke). Endret 9. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå