Leaf Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) New Balance skal vel satse på fotball nå. De har mange profilerte spillere som vil bruke NB fotballsko neste år. Blant annet Fellaini, Nasri og Januzaj om jeg ikke tar helt feil. Av klubber er det vel de som har brukt Warrior. Hvertfall Liverpool, Stoke og Sevilla. Endret 6. februar 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Januzaj bruker vel Nike-sko? De andre er jeg usikker på Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Han skrev "neste år". Om det stemmer, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) http://www.newbalance.com/men/featured/soccer%2Ffootball/?ICID=GF_H1_S_995 Januzaj poserer da hvertfall på denne siden. Kompany også, faktisk. Endret 6. februar 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Sikkert nye avtaler fra og med neste sesong. Legger uansett nesten aldri merke til hvilke type sko spillerne bruker. Bryr meg ikke. Leverandørene skal ikke lure meg til å kjøpe de utrolig revolusjonerende og fantastiske skoene til 2000kr som min "favorittspiller" bruker. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Han skrev "neste år". Om det stemmer, vet jeg ikke. Ahh, fikk ikke med meg akkurat det Bruker vel nike nå. De andre to bruker warrior, og går over til NB, akkurat som Liverpool http://www.newbalance.com/men/featured/soccer%2Ffootball/?ICID=GF_H1_S_995 Januzaj poserer da hvertfall på denne siden. Kompany også, faktisk. Jepp, du har helt rett! Blemme av meg Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/new-balance-sign-record-liverpool-8583956 Artig In 1906, Riley, a British emigrant, founded the New Balance Arch Support Company, making arch supports designed to improve comfort - and greater balance. New Balance invented the world's first running shoe. Today, 30% of the New Balance shoes sold in the European market are manufactured at the New Balance facility in Flimby, England - with 70% of its shoes made in the United States. Famous fans of New Balance include Wu-Tang Clan's Raekwon, rappers Mos Def, Kanye West and Action Bronson, Pharrell Williams - and Steve Jobs who loved New Balance sneakers so much that's all he wore. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 http://www.newbalance.com/men/featured/soccer%2Ffootball/?ICID=GF_H1_S_995 Januzaj poserer da hvertfall på denne siden. Kompany også, faktisk. For ikke å snakke om Tim Cahill! Om draktene får oss til å spille like bra som skoene tydeligvis får folk til å skyte så er jeg helt ombord Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Min drømmerunde: Tottenham - Arsenal: U QPR - Southampton: H Everton - Liverpool: A West Ham - ManU: H Tabell: Chelsea: XX ManC: XX Arsenal: 43 ManU: 43 Southampton: 42 Liverpool: 41 Tottenham: 41 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tim Krul hadde tatt den Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Min drømmerunde: Tottenham - Arsenal: U QPR - Southampton: H Everton - Liverpool: A West Ham - ManU: H Tabell: Chelsea: XX ManC: XX Arsenal: 43 ManU: 43 Southampton: 42 Liverpool: 41 Tottenham: 41 Nå som dere er på rett spor, så må dere vel heller håpe på Spurts-seier? De slår dere nok uansett Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 men hvis de vinner neste kamp vil de ikke være så langt bak oss når vi vinner mot de Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Haha, det der er passe sykt. Verden(Liverpool) er ikke stor nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Orgi og ings neste år hadde jaggu vært gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kamptråd mot Spurs. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Orgi og ings neste år hadde jaggu vært gøy. Og når mener du vi skal bruke alle disse spillerne? Sturridge, Sterling, Origi og Ings. Pluss Lambert, Balotelli og Borini. Med 1 spissplass så er det mange som ikke får spille. Kjøper vi Ings, så er det bare å låne Origi ut igjen. Hvis ikke så dreper du utviklingen hans, enkelt og greit. Om vi derimot lemper ut Balotelli, Borini og Lambert og Ings får benkeplassen til Lambert, vel ok, det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Balo,borini forsvinner garantert i sommer.sier seg selv, om de ikke starter å prestere bedre. Lambert kan muligens også forsvinne. Sterling er ikke spiss, passer bedre på kant. Sturridge og orgi sammen/bak Edit: hater virkelig å skrive via mobil. Endret 8. februar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Balo,borini forsvinner garantert ikke sommer.sier seg selv om ikke de starter å prestere bedre. Lambert kan muligens også forsvinne. Sterling er ikke spiss, passer bedre på kant. Sturridge og orgi sammen/bak Alarm, alarm: vanskelig setning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå