oOF Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Bud-p-Lambert.aspx Hvis dette stemmer så lei inn militæret og få han til Birmingham fortere enn svint. Man kan ikke unngå å selge han til den prisen, for svingende. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Helt enig. Håpløst å holde på han om for denne prisen, når vi har såpass grei dekning på topp fra før. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 God dekning er det vel ikke, men han er ikke en spiller som passer i Liverpools spillestil. I tillegg er han såpass gammel at han ikke blir mer verd mer åra selv om han er britisk. Jeg ser heller at en spiss fra egne rekker får prøve like så gjerne som Lambert. For tung og stasjonær rett og slett. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Skrev grei dekning. Mitt grunnlag for denne påstanden er at vi har Balotelli, Sturridge og Borini, samt Sterling som har figurert som spiss i det siste. Er dog helt enig i at dekningen ikke er god. En 32 år gammel Lambert er ikke en spiller jeg mener vi burde ha som squad-spiller, 3-4-5 valg. EDIT: Nå ser det jo ut til at han blir hos oss. Ser det på Liverpool.no og flere kilder på twitter Endret 2. februar 2015 av Myra- Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Selg unna, og slipp fram en unggutt, no brainer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dangit! Dette må da FSG se på som god business! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Håper virkelig han blir solgt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Coutinho med ny kontrakt, nice! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Vi blir jo ikke kvitt udugelige spisser! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Syt syt syt. Har ingenting imot at vi har disse spissene i stallen, spesielt ikke Mario og Lambert. Sesongens beste kamp spilte vi jo når Mario og Studge var på topp sammen. Lambert er grei å ha i stallen, ikke er han dyr heller. Blir feil å bare sutre over spissene når hele laget har vært patetisk store deler av sesongen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Greit at Lambert blir. Fin å ha på benken. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ikke greit, blir pissed når Lambert sitter der over Mario. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Greit at Lambert blir. Fin å ha på benken. Enig. Har hørt rykter om at han har litt høyere gjennomsnittstemperatur enn andre mennesker. Benken varmes betydelig fortere da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Han har skjegg, ene og alene grunn nok til å beholde han. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Skulle heller sett at Balotelli ble solgt egentlig. Ser ingen fremtid for han i Liverpool, og jeg deler ikke troen på at han vil være en god makker til Sturridge. Er heller redd for at han fortsetter å ødelegge angrep, og da er det ekstra synd når vi faktisk har en god spiss på banen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg har stortro på Balotelli sammen med Sturridge. Rodgers har brukt Balotelli feil omtrent hver gang han har fått spille, imo. Men, tiden vil vise og fortsetter vi med 3-4-2-1 er det ikke plass til begge uansett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Rodgers er flink til å variere formasjoner, så det tror jeg ikke blir noe problem skulle det vise seg at Balotelli faktisk duger. Lignende problemstilling dukket opp da vi hentet Sturridge som storspilte, og Suarez kom tilbake fra en karantene (regner jeg med). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Balotelli er lat og han mangler innstilling. Gamble gone wrong. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Balotelli er lat og han mangler innstilling. Gamble gone wrong. Ikke uvanlig når man gambler. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Coutinho er magisk, blir bare bedre og bedre. Han, i den formen han er i nå, kunne betydd mye for Brasil i sommerens VM Vanvittig stikker av Can, flott løp og avslutning av Sterling. Det skal bli ekstremt vanskelig å forsvare seg mot Sterling og Sturridge som veksler på å gå på løp. Defensivt har vi også forbedret oss mye. De tre bak fungerer veldig bra sammen, trist å tenke på hvor mye vi brukte på Lovren. Mignolet har hatt flere veldig gode kamper nå, håper han fortsetter sånn. Også er det litt morsomt at Lucas, som "alle" hadde mistet all tro på, igjen har funnet storformen. Må si jeg gleder meg til resten av sesongen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå