Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dekning er det vel ikke, men han er ikke en spiller som passer i Liverpools spillestil. I tillegg er han såpass gammel at han ikke blir mer verd mer åra selv om han er britisk. Jeg ser heller at en spiss fra egne rekker får prøve like så gjerne som Lambert. For tung og stasjonær rett og slett.

Lenke til kommentar

Skrev grei dekning. Mitt grunnlag for denne påstanden er at vi har Balotelli, Sturridge og Borini, samt Sterling som har figurert som spiss i det siste. Er dog helt enig i at dekningen ikke er god.

En 32 år gammel Lambert er ikke en spiller jeg mener vi burde ha som squad-spiller, 3-4-5 valg.

EDIT: Nå ser det jo ut til at han blir hos oss. Ser det på Liverpool.no og flere kilder på twitter

Endret av Myra-
Lenke til kommentar

Syt syt syt.

Har ingenting imot at vi har disse spissene i stallen, spesielt ikke Mario og Lambert.

Sesongens beste kamp spilte vi jo når Mario og Studge var på topp sammen.

Lambert er grei å ha i stallen, ikke er han dyr heller.

Blir feil å bare sutre over spissene når hele laget har vært patetisk store deler av sesongen.

Lenke til kommentar

Skulle heller sett at Balotelli ble solgt egentlig. Ser ingen fremtid for han i Liverpool, og jeg deler ikke troen på at han vil være en god makker til Sturridge. Er heller redd for at han fortsetter å ødelegge angrep, og da er det ekstra synd når vi faktisk har en god spiss på banen.

Lenke til kommentar

Coutinho er magisk, blir bare bedre og bedre. Han, i den formen han er i nå, kunne betydd mye for Brasil i sommerens VM

Vanvittig stikker av Can, flott løp og avslutning av Sterling. Det skal bli ekstremt vanskelig å forsvare seg mot Sterling og Sturridge som veksler på å gå på løp.

Defensivt har vi også forbedret oss mye. De tre bak fungerer veldig bra sammen, trist å tenke på hvor mye vi brukte på Lovren. Mignolet har hatt flere veldig gode kamper nå, håper han fortsetter sånn. Også er det litt morsomt at Lucas, som "alle" hadde mistet all tro på, igjen har funnet storformen.

Må si jeg gleder meg til resten av sesongen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...