Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ballotelli hadde vel assist på frisparket til Chelsea som førte til mål hvor han også glapp markeringen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 For en setning ? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Alle vet at Balotelli ikke markerer på frispark. Ingen nyhet vel?.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei, jeg leser det ikke opp som en nyhet, men var det ikke Balotelli sin pasning til Oscar som først til frisparket? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hadde håpet at Balotelli skulle bli solgt i Januar Vi har mange gode spillere, men ingen som kan score mål, bare å følge med på Sterling. Veldig bra frem til 16m men innefor den, så mister han ofte oversikten og ser ikke medspillere som står mye bedre plasert enn han selv. og det ender i et halvdårligt forsøk. Av de vi har har jeg mest tro på Borini som mannen som setter mål. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg har mest tro på Sturridge, jeg, da. Men ja, av de som har vært skadefri i vinter er det Borini og Lallana jeg har hatt mest tro på. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ballotelli hadde vel assist på frisparket til Chelsea som førte til mål hvor han også glapp markeringen? Ja, det var det jeg mente Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Einar Kvande // @EinarKvandeOnsdag 28.01.2015 kl.18:19 Det engelske fotballforbundet opplyser på sine nettsider at Diego Costa er blitt tiltalt av FA for voldelig atferd etter en situasjon i semifinalen mot Liverpool i går som ikke ble oppfanget av dommertrioen.Tiltalen gjelder situasjonen der Chelsea-spissen tilsynelatende tråkker Emre Can på foten med vilje mens tyskeren ligger nede utenfor sidelinja. En episode som skjedde i det tolvte minutt av kampen på Stamford Bridge i går kveld.Chelsea-spilleren må svare på tiltalen innen klokken 18.00 engelsk tid i morgen kveld.FA har også vurdert situasjonen der Costa gjør en lignende stempling mot en liggende Martin Skrtel senere i kampen. Fotballforbundet har konkludert med at de ikke vil forfølge den situasjonen ytterligere. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Balotelli skaper nå mer framover enn både Lambert og Borini. Han passer ikke inn I vår spillestil I det hele tatt, men er alikevell bedre enn Lambert og Borini. Borini har vært veldig mye bedre enn Balotelli, uten at Borini har gjort det spesielt bra. Balotelli har vært en katastrofe fra andre kamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Balotelli passer ikke inn i spillestilen til Liverpool. Han viste litt tegn til bedring mot Chelsea, men til prisen han kom før skal en forvente mye mer av han. Selv om alle visste at det var en risiko å ta. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Borini og Lallana hadde vært bedre i den sammenheng at de jobber. Friske bein som hadde jobbet steinhardt. Jeg tror at Chelsea hadde hatt mye større problemer mot Borini og Lallana enn Balotelli og Lambert. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Problemet til Liverpool per nu nå er at de ikke scorer nok mål. Forsvaret har de fått skikk på med formasjonsendring og minst like viktig: innsats og løpevilje. Borini er ikke akkurat noen målmaskin heller. Henderson burde jo absolutt klart å score på headingen som gikk utenfor i går. I det minste er forsvaret bedre om ikke annet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kamptråd for returkampen mot Bolton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Southampton tapte poeng. Climb climb climb! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fem neste er veldig vanskelige. Everton, tottenham, Southampton og city. Må stå på nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Southampton tapte poeng. Climb climb climb!Klatret Liverpool på tabellen i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kortere distanse å klatrE Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Touchen til Daniel Sturrigde før han scoret er så herlig å se på. En touch og han har full kontroll og beiner den inn med andre foten. Det er så herlig å se sånne små ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dobbel assist fra Coutinho er heller ikke verst. Sterling så meget opplagt og god, ferieturen gjorde nok godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå