Cappo Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nå har jo ikke GJ spilt på en stund vel siden han er skadet. Og det er som oftes i midten det har vært mest kluss i forsvaret. Kommer til å fri opp en betydlig lønnspot med GJ ute av klubben ja. Samme gjelder jo Gerrard. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Selvom det er i midten vi har hatt mest problemer så hjelper det ikke at GJ sprinter som et helvete inn i motstanders banehalvdel, mister ballen og deretter såvidt gidder å jogge tilbake. Da kommer vanligvis motstander i overtall og da hjelper det ikke hvor gode midtstopperne våres er (eller ikke er). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Glen Johnson ble skadet i bortekampen mot Man Utd, men er vel forventet tilbake i løpet av den kommende uka. Når det gjelder kontrakten hans utløper den etter sesongen, og det er ingenting som tyder på at partene er nær en kontraktsforlengelse. Overrasker meg ikke om han signerer en pre-kontrakt med en ny klubb allerede denne måneden, men han har uansett ikke lenge igjen her. Dessuten har vi Jon Flanagan som er ventet tilbake i midten av januar. Bak der igjen har vi Wisdom på lån i WBA. Helt unødvendig i mine øyne å beholde Johnson. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Suso er vel på utgående kontrakt (til sommeren). Håper vi forlenger, liker det jeg har sett og troa på han! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Suso er vel på utgående kontrakt (til sommeren). Håper vi forlenger, liker det jeg har sett og troa på han! enig, hvorfor får han ikke mer sjanser? han har jo kreativiteten til å ta liverpool opp ett par hakk til tider! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå har han jo vært skadet i en lang periode. Håper vi får se han mer fremover nå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det var nok greit at han var utlånt i fjor, for da hadde nok ikke fått mange sjanser. I høst var han på vei til å få et lite gjennombrudd, så ble han jo langtidsskadet. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det var nok greit at han var utlånt i fjor, for da hadde nok ikke fått mange sjanser. I høst var han på vei til å få et lite gjennombrudd, så ble han jo langtidsskadet. ah ok, men da maker det mer sense ^^ skjønner ikke hvorfor i allverden lambert angivelig skal starte ikveld, mye heller at man bruker balotelli eller borini eller jerome sinclair, her bør man satse på litt unge spillere og sterling bør få en liten pause ihvertfall fra start. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/divock-origi-unlikely-liverpools-saviour-4920877 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Jeg håper virkelig at Sterling får hvile i kveld, men er redd BR er så desperat etter en tittel at han topper laget. Endret 5. januar 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/TV2-viser-ikke-Villakampen.aspx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De har gode prioriteringer for tiden! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Faen, Lallana er visstnok ute i måned. Han har vært sinnssykt god den siste tida. :/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/TV2-viser-ikke-Villakampen.aspx Andre gang i år og 31. januar kan det fort bli for tredje gang. Som United-supporter er det selvfølgelig veldig morsomt men jeg forstår også frustrasjonen deres og ikke minst frustrasjonen til de mindre klubbene med litt færre fans som opplever dette annenhver uke elns. Synd FA omtrent får lov til å gjøre som de vil når det kommer til disse reglene. Penger er dessverre alt om dagen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er noe dritt. Hater den regelen. (U)heldigvis går det ikke utover meg den 17., da jeg skal feire bursdag den kvelden og trenger litt tid til å "stelle i stand" før gjestene kommer klokka 18. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg håper virkelig at Sterling får hvile i kveld, men er redd BR er så desperat etter en tittel at han topper laget. For all del. La oss stille så svekket som mulig. Pokaler er noe dritt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Sterling blir kjørt like hardt som Owen, og Rodgers har vel tidligere advart mot at Sterling vil få en like kort karrière om man ikke tar mer hensyn. Nå har vi vært så elendige at han har blitt tvunget til å spille alt. Vi bør klare å slå et lag i League Two uten Sterling, og uten våre andre nøkkelspillere som har behov for hvile. Så kan vi heller gjøre bytter om det blir problemer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er så utrolig glad for at Sterling ikke spiller. Han trenger det både psykisk og fysisk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Heller tap en at han spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå