Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Min oppfatning er at Gerrard er den som holder orden i rekkene og setter høye krav til sine medspillere. Hvem skal ta over den rollen? Det er ingen tvil om at Gerrard har stor påvirkning på laget selv om han ikke spiller. Jeg hadde trodd han skulle begynne som trener. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Navnet og den mentale innflytelsen har definitivt vært større enn kvalitetene hans i noen år nå. En ypperlig fotballspiller på sitt beste, men jeg tipper savnet av Alonso og Suarez (og Torres da han var dritgod) var større for Liverpool som lag enn tilfellet er med Gerrard. Men dog, som du sier, man skal ikke undervurdere betydningen av å ha en leder i klubben. Dessverre er det sånn at alt har en ende, selv for kapteiner. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ingen som har nevnt Gerrards flørt med Chelsea for en 10 år siden? Utrolig dyktig spiller og alt det der, men helt på det jevne når det gjelder lojalitet. Man er ikke en "klubbspiller" kun fordi man bare har spilt i én klubb, når man har truet seg vekk fra nevnte klubb for noen ekstra pund i lønningsposen. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Du mener Steven Gerrard er på det jevne når det gjelder lojalitet? Håkay... 7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fant barnebarnet til Allfather. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Helt klart en av de beste spillerne i Liverpools historie, om ikke den beste. Men som han sa i pressemeldingen, så ønsket han å avslutte karrieren sin i Liverpool mens den var på topp. Og det er bare å akseptere. Han hadde kommet til å få mindre spilletid de neste sesongene, så da skjønner jeg at nye utfordringer frister. Men har klokketro på at han kommer tilbake til Liverpool og fortsetter å sette preg på klubben! Lykke til i fremtiden #CaptainFantastic Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 .no har en rangering over de sterkeste øyeblikkene, og har da "The Gerrard Final" på 2.plass. Etter min mening har kampen mot Olympiakos vært et større øyeblikk enn den finalen. 1.plassen er selvskreven. Hva mener dere? Skjønner om noen mener det er riktig sånn som .no har satt det opp, men kampen mot Olympiakos og det målet sitter så sterkt i minne hos meg at det vil jeg aldri glemme. Går ikke ann å glemme det skuddet. Vemodig å få det bekreftet at han gir seg, men alt tar slutt, og Gerrard har vist seg å være en av klubbens beste gjennom tidende. All respekt og lykke til til han videre. Kanskje vi ser han i klubben en gang i fremtiden, who knows. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Siden United-fansen liker å masturbere til Scholes-quotes, kan vel ikke vi være noe dårligere: Zidane: “Is he the best in the world? He might not get the attention of Messi and Ronaldo but yes, I think he just might be.” Totti: “Steven Gerrard would be the captain of my World XI dream team.” Henry: “I can’t think of a striker in the world who has scored so many important goals, never mind a midfielder. For me, and I have always said this, he will be regarded as one of the greatest midfielders ever when he finishes his career. No doubt." Torres: “He is without doubt the greatest player I have ever played with, he has everything. At Liverpool, he is irreplaceable.” Fergie: (før han innså at han ikke kunne få Gerrard): “He has become the most influential player in England, bar none. Not that Patrick Vieira lacks anything, but Gerrard does more.” Vieira: “I heard what Alex Ferguson saif about him being better than me. He’s probably right.” Hiddink: “I love Gerrard’s qualities as a player and a leader. Technically and tactically he is the best.” Balotelli: “I think of him as being at the same level as Pirlo. Vision, technique, but he is powerful as well. Stevie can do anything. It’s going to be very difficult to find another player like him in the future.” Ancelotti: "He is undoubtedly one of the best midfield players in the world.” Pele: Sometimes you have a player like Gerrard. For me, for the last five years Gerrard has been the best player in the world. Kaka: (On top 3 players in the world): “That’s a difficult question, if I had to choose three, I would pick Cristiano Ronaldo, because of his skill and speed, Messi, because of his flair and skills, and Steven Gerrard, who for me is the complete modern player.” De Rossi: "Gerrard is my idol." Southgate: “Steven Gerrard was just awesome today. We were just laughing in the dressing room that at one stage we thought he was heading his own crosses in.” 8 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 .no har en rangering over de sterkeste øyeblikkene, og har da "The Gerrard Final" på 2.plass. Etter min mening har kampen mot Olympiakos vært et større øyeblikk enn den finalen. 1.plassen er selvskreven. Hva mener dere? Skjønner om noen mener det er riktig sånn som .no har satt det opp, men kampen mot Olympiakos og det målet sitter så sterkt i minne hos meg at det vil jeg aldri glemme. Går ikke ann å glemme det skuddet. Vemodig å få det bekreftet at han gir seg, men alt tar slutt, og Gerrard har vist seg å være en av klubbens beste gjennom tidende. All respekt og lykke til til han videre. Kanskje vi ser han i klubben en gang i fremtiden, who knows. Jeg for min del er enig med rangeringen til .no, men Olympiakos målet er helt klart sinnsykt! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Intervju med Gerrard klokka 18.00 i dag. http://www.tv2.no/2015/01/03/sport/6408178 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Er live nå, for en spiller herrejesus. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Her er hele intervjuet på youtube... :cry: https://www.youtube.com/watch?v=vVYvuPzB35c 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Carragher er ikke fornøyd med Liverpool gitt.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Fornøyd? No offense. Ja Gerrard er god på straffer, men pr. idag har han ikke lenger noen fast plass på Liverpool. Jeg syns Liverpool spillere bedre uten Gerrard på banen. Ikke fordi Gerrard nødvendigvis er direkte dårlig, men fordi vi spiller på en helt annen mer uforutsigbar måte uten han. At Gerrard forlater Liverpool er ikke Liverpool sin feil, det er Gerrard sin avgjørelse etter å ha blitt fortalt at han vil bli benket mer enn tidligere. For meg er det tommel opp for Rodgers som har baller til å henvise en spiller som Gerrard til benken når han egentlig ikke passer inn så godt lenger. Det har jo vært flere kamper han har spilt det sist hvor han er fullstending usynlig og den eneste grunnen til at jeg fikk med meg at han i det hele tatt spilte var fordi jeg så startoppstillingen. Endret 4. januar 2015 av Cappo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Får bare satse på at han ikke spiller alle kampene frem til sommeren bare fordi kan skal bytte klubb.... 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 For meg er det tommel opp for Rodgers som har baller til å henvise en spiller som Gerrard til benken når han egentlig ikke passer inn så godt lenger. Det har jo vært flere kamper han har spilt det sist hvor han er fullstending usynlig og den eneste grunnen til at jeg fikk med meg at han i det hele tatt spilte var fordi jeg så startoppstillingen. Rart at han har baller til å benke SG men ikke GJ. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Sier seg selv det da. GJ må jo få litt spilletid i håp om å få noen pund for han i Januar. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Høres ikke ut som en billig løsning når han er en av grunnene til at vi suger defensivt og kanskje ikke klarer 4. plass... Men ja, håper vi får solgt han ASAP. GJ har vel ganske høy lønn også? Så om vi blir kvitt han frir vi vel opp litt av lønnsbudsjettet? Endret 4. januar 2015 av Kimma16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå