knipsolini Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Enig Knewt, bortsett fra at jeg helt klart foretrekker Moreno/Enrique fremfor Can. Can har fortsatt veldig mye å bevise før han fortjener en plass i startoppstillingen, og jeg tror vi får store defensive problemer med han som vingback. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Får håpe de har noen tøffe CL- eller FA-cup kamper i samme tidsrom Første semi er i nest-siste uka i januar, og den andre semien i uka etter. CL er ikke før i februar, og såvidt jeg kan se er første kamp i FA-cupen rett over nyttår knipsolini: jeg er i grunn enig. Er kanskje litt blendet av at jeg tror Can har et sinnssykt potensiale. Jeg har veldig lyst å se han fra start, riktignok. Da kanskje i en SM-rolle. Han er også en fin spiller å sette inn etter 70 min, da han er et arbeidsjern. Endret 17. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Deilig å møte ett lag på deres nivå idag? 5 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Fantastisk, rett og slett herlig. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Så ut som spillerne storkoste seg ja Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Uten tvil. Måtte nesten felle en tåre jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Deilig å møte ett lag på deres nivå idag? Var i helgen vi spilte mot United og ikke i dag 6 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Skaderapport på Johnson og Flanagan. De blir begge klare i midten av januar: http://www.liverpool.no/Nyheter/Flanagan-og-Johnson-forventes-tilbake-i-januar.aspx Hvor blir det av kamptråden a Nettels? Spørte jo Knewt, men fikk ikke svar. Men han ordner jo alltid opp Semi!Edit: Mot Chelsea Det blir vanskelig, men har troa på avansement. Vil faen meg på Wembley igjen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Var i helgen vi spilte mot United og ikke i dag Kunne vært gøy hvis dere ikke hadde fått grus på gamle Trafford.. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Grusa ja, så du antyder at vi ble overkjørt av et lag som spiller bedre fotball? De Gea er eneste grunnen til at United ikke er nede med oss på tabellen . Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Et lag består av 11 spillere. De Gea gjør bare jobben sin som en del av det laget Det er ikke sånn at Mignolet ikke gjør jobben sin, men han klarer den ikke like godt som De Gea Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 De kom vel frem til at han alene hadde gitt dere 7 eller 9 poeng eller hva det var. Spiller ingen trille hvor god resten er når bakerste mann ikke er god nok. Resten av United har jo vært høyst middelmådig hele sesongen, en det finnes to unntak . De Gea og DM. De er verdensklasse i motsetning til resten. Vi har dessverre ikke noen sånne nå, Sterling har potensialet og Sturridge er skadet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Rooney, Blind og Carrick har vært solide de aller fleste kampene de har spilt. Fellaini har bare hatt noen få dårlige kamper. Så har du Young og Valencia som har gjort en veldig godkjent jobb som erstattere for Rafael og Shaw (som har vært i god form utover sesongen). RvP har begynt å score igjen. Mata har vært svært effektiv. AdM har også vært veldig god, men vi har tatt flere tre-poengere i hans fravær. Ja, vi har hatt DDG bak i hele sesongen, men det er ikke han som har scoret målene Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ikke minst Herrera Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jepp, glemte han! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ta diskusjonen i PL/United-tråden dere. Hater når det blir for mye United-prat i TiA-tråden. 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Sakho fikk sjansen pga. skade på Lovren: http://www.liverpool.no/Nyheter/Sakho-fikk-sjansen-etter-skade-p-Lovren.aspx Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Skal gi dere noe Liverpool relatert jeg. Hva er likheten mellom Lovren og Titanic? De skulle aldri forlatt Southampton 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Oi, så originalt. Ikke sett den florere over alt på internett.. 6 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Godt du har fått den med deg, den var småfin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå