Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe de har noen tøffe CL- eller FA-cup kamper i samme tidsrom :)

Første semi er i nest-siste uka i januar, og den andre semien i uka etter.

CL er ikke før i februar, og såvidt jeg kan se er første kamp i FA-cupen rett over nyttår

knipsolini: jeg er i grunn enig. Er kanskje litt blendet av at jeg tror Can har et sinnssykt potensiale. Jeg har veldig lyst å se han fra start, riktignok. Da kanskje i en SM-rolle. Han er også en fin spiller å sette inn etter 70 min, da han er et arbeidsjern.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

De kom vel frem til at han alene hadde gitt dere 7 eller 9 poeng eller hva det var.

Spiller ingen trille hvor god resten er når bakerste mann ikke er god nok.

Resten av United har jo vært høyst middelmådig hele sesongen, en det finnes to unntak .

De Gea og DM. De er verdensklasse i motsetning til resten.

Vi har dessverre ikke noen sånne nå, Sterling har potensialet og Sturridge er skadet.

Lenke til kommentar

Rooney, Blind og Carrick har vært solide de aller fleste kampene de har spilt. Fellaini har bare hatt noen få dårlige kamper.

Så har du Young og Valencia som har gjort en veldig godkjent jobb som erstattere for Rafael og Shaw (som har vært i god form utover sesongen).

RvP har begynt å score igjen. Mata har vært svært effektiv.

AdM har også vært veldig god, men vi har tatt flere tre-poengere i hans fravær. Ja, vi har hatt DDG bak i hele sesongen, men det er ikke han som har scoret målene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...