Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Føkkkings utrolig at Gerrard nester drar oss videre enda en gang, for en jævlig sexy mann. For et jævlig sexy frispark. Det var bokstavelig talt nå eller aldri, den kula må sitte for at det skal være et håp, og han stepper up, som han har gjort hver eneste uke i alle år. Føh fan, elsk.

Trist at dette sannsynligvis er siste CL-gållen hans i karrieren(vertfall i Liverpool). Men litt av en måte å gjøre det på.

Hyll, hyll!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Rodgers må skjerpe seg nå. Han gjør fryktelig mange taktiske blundere gang på gang, plasserer spillere i posisjoner de ikke håndterer og virker å ha vanskelig for å lære av sine feil. Spesielt sistnevnte er en særdeles dårlig egenskap. Vi må få opp dampen, ellers ryker topp 4 etter kampen på OT. Jeg vil ha Lambert ut og mer fart inn i laget. Søke rom og gjennombrudd. Markovic viste prov på det talentet han har før utvisningen i går. Gi ham fornyet tillit, Rodgers. La spillerne få litt momentum. Men det må være et riktig komponert lag.

På den lyse siden har vi kun sluppet inn 3 mål på de 4 siste og er ubeseiret på de 5 siste. Jeg synes heller ikke kampen i går var noen katastrofe, som så mange har gitt uttrykk for. Lenge siden jeg har sett en ordentlig sluttspurt fra gutta. Bygg videre på den defensive strukturen. Vi får starte der.

Lenke til kommentar

Det er mye som ikke stemmer for Liverpool om dagen, men det var ikke helt bra forrige sesong heller. Baklengsmålene rant inn da også, men det var ikke så mye fokus på det fordi da hadde vi målscorere som puttet hele tiden. Nå er de borte, vi har knapt en spiss til å score mål, da er det ikke så rart det går som det går.

Det som imidlertid er mest bekymringsverdig i mine øyne, er at det ikke ser ut til å løse seg med det aller første heller. Nå er vi ute av Champions League, og topp 4 i PL begynner også å virke lenger og lenger unna. Vår største stjernespiller for øyeblikket, Raheem Sterling, kan se ut til at de kan bli vanskelig å få til å signere ny kontrakt. Et lag uten stjernespillere, uten Champions League spill og uten ambisjoner om topplassering i sin hjemlige liga, er heller ikke spesielt attraktivt for nye spillere. Med andre ord må vi begynne neste sesong helt på scratch, hvis ikke noe spesielt skulle skje iløpet av januarvinduet.

Man skal selvsagt ikke gi opp håpet, men litt realist er heller ikke så dumt å være. Da slipper man å bli altfor skuffet når det ikke går veien.

Lenke til kommentar

Gerrard vil alltid bli husket som spilleren som kostet Liverpool ligagullet.

Uenig. Han vil huskes best fra CL-finalen i 05 der han dro med seg hele laget, med god hjelp av fansen, til tidenes CL-triumpf. I et større perspektiv er det mye gjevere å vinne CL enn PL, men siden det er så lenge siden Liverpool har vunnet ligaen, så blir det mer "betydningsfullt" for hvert år som går for Liverpool som klubb, som dominerte på 80-tallet.

Han alene var ikke skyld i at Liverpool ikke tok ligagull forøvrig, selv om han gjorde en "feil" i en viktig kamp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, vi mistet føringen etter Chelsea-tapet. Hvis jeg husker rett hadde det holdt med uavgjort, derfor det var så bittert med Gerrard sin feil. Aldri i livet om Chelsea hadde slått oss hvis ikke for det.

Mot Palace måtte vi vel vinne med 7-0 for å ha en sjans, det var derfor vi fortsatte med all out attack og etterhvert bare kollapset til slutt. Med poeng fra Chelsea-kampen er jeg rimelig sikker på at vi hadde tatt Palace helt greit.

Lå i kortene at vi ikke skulle vinne ligaen uansett. Vi var helt fantastiske, men City var enda bedre. Synd det ikke er fjorårets lag vi får se i Champions League, tror mange hadde slitt mot Suarez-Sturridge-Sterling comboen.

Lenke til kommentar

Mange måter å se det der på. I de andre (få) kampene vi avga poeng i fjor kan man jo for eksempel skylde på forsvarsfireren som var dårlig i fjor også. Men jeg ser at det er moro for andre lags supportere å disse Gerrard..

(Bare for å kverulere litt) :tease:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...