KANE2009 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Samme som Stevie G går med på bildet... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 For en homsestilongs Gerrard går med Må passe meg nå så jeg kanskje må møte en som er homofil og unnskylde meg... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 En begredelig kamp. Trodde ting hadde snudd litt, men der tok jeg visst feil. Kamptråd til tirsdag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1641266 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Fikk ikke sett matchen igår (hadde tenkt å se i opptak men EPL/Sumo hadde ikke valgt den som en av Liverpool sine som skulle sendes i opptak) men skjønner jeg ikke gikk glipp av så mye. Som en i TV2-studio sa: Det er lenge siden Liverpool har spilt en bra kamp. Ikke siden Tottenham ble grusa på WHL i aug/sept. Det kan ikke være så enkelt som at vi mangler Suarez og Sturridge... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det begynte nok med tapet av Sturridge og Suarez. Vi spilte dårligere uten Suarez, og enda dårligere da Sturridge ble skadet. Så mistet vi selvtillit. Rodgers må vel også ta litt av skylda. Virker som han har mistet mye av det som gjorde at jeg likte han, i alle fall. Virker helt uten mål og mening for tida. Spiller rare lag, tør ikke benke folk som bør benkes pga status osv Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Bare han ikke går i Moyes-fella (å endre på noe er å innrømme at du tok feil i utgangspunktet) men tar grep og får oss tilbake på vinnersporet. Jeg blir meget skuffet om det ikke blir 3 poeng og avansement på tirsdag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Innsats, innsats, innsats. Og de fordømte jævla pasningene BAKOVER som hele tida blir brukt. Liverpool spiller så treig fotball for tida at det er tragisk å se på. Tempoet må opp veldig mange hakk. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Problemet er jo jobbinga uten ball som er fraværende. Altfor stillestående. I fjor var vi jo rå på innsats, vinne baller og løpe, så de har jo vist de kan. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Trekning FA Cup'en tredje runde: AFC Wimbledon v Liverpool Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Blir spennende dette. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Mekka en kamptråd til søndagens kamp mot United og, så har United-leiren noe å diskutere, mens vi ser CL. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1641538 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tror du vi har tenkt å gå glipp av å se dere ryke på hodet og ræva ut av CL etter at dere skrøt forferdelig av hvor deilig det var å være tilbake etter så mange år? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Litt humor må da være lov, når ting er så mørkt for oss? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Var ment som et humoristisk stikk fra min side også Den siste delen gjorde det muligens litt mer alvorlig. Men det er ikke til å skjule at det ville ha vært ekstra spesielt pga det hvis dere skulle ryke mot Basel Vi har jo et litt mindre stolt minne mot Basel så det hadde ikke gjort noe om dere skulle lide samme skjebne. Endret 8. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ønsker du oss ut, altså? Jeg syns det er gøy med engelske lag videre, om det så er United... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ønsker du oss ut, altså? Jeg syns det er gøy med engelske lag videre, om det så er United... Enig med deg! 1. Attraktivitet, få gode spillere til ligaen 2. De gjør det dårligere i Pl. 3. De forsvarer "PLs ære" 4. Se kampene med venner i midtuka. 5. Føler meg snill når jeg sier det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Vel. For oss er det konge om dere spiller videre, men jeg vil så gjerne at dere ikke skal ta dere videre på bekostning av Basel. Men ja, du har rett. Kan fort bli et flaut år dette for engelsk fotball. City har ikke vært annet enn bøtte i CL i år. Ikke spesielt bra for England hvis bare Arsenal og Chelsea går videre. Mellom City og Liverpool så tjener vi best på at City ikke ryker. Kommer nok ikke til å bli spesielt lei meg om dere går videre. Endret 8. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 5 kamper uten tap nå! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Må tenke på det positive Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Vel. For oss er det konge om dere spiller videre, men jeg vil så gjerne at dere ikke skal ta dere videre på bekostning av Basel. Men ja, du har rett. Kan fort bli et flaut år dette for engelsk fotball. City har ikke vært annet enn bøtte i CL i år. Ikke spesielt bra for England hvis bare Arsenal og Chelsea går videre. Mellom City og Liverpool så tjener vi best på at City ikke ryker. Kommer nok ikke til å bli spesielt lei meg om dere går videre. For å være ærlig driter jeg i hvordan andre engelske lag gjør det i CL. Det er snakk om en liga som har råd til å betale millioner i lønn, og i teorien er alle lag som kommer fra England kandidater til å nå langt i CL. Det er ikke slik som det f.eks. er i Norge når de skal representere en hel nasjon. Den eneste grunnen til at jeg skulle ønske lag videre er fordi de vil få et tøffere kampprogram. Nå har det seg slik at Liverpool ikke vil være en konkurrent til Chelsea uansett om de spiller i CL eller ikke, men at de må ut i EL er bare småkomisk. Spesielt mtp. at BR sparte spillere mot Real Madrid for å prøve å redde CL til neste år. Når det er sagt er det gøy å se at United ikke er med i CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå