Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Han kan vel ikke være så tett i pappen at han ikke tar ut de beste i morgen. Bedre å vinne kampen enn å tenke på hvor slitne alle skal bli til enhver tid.

Også må man selvfølgelig tørre å trykke på når man spiller hjemme, håper spillerne fikk med seg Uniteds andreomgang i dag å prøver på det samme, den var aldeles strålende.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde virkelig gjort seg med 3 poeng i morgen.

Håper Torres virkelig setter inn noen:)

Nå begynner Benayoun å virkelig få selvtilit, så håper det kommer flere mål fra han.

9650705[/snapback]

Men jeg håper at Pennant spiller på høyre vingen. Og Babel på venstre. Eller omvendt.

Lenke til kommentar

Han mener nok det faktum at Benayoun har scoret to mål på de siste tre kampene og at han har hevet seg fra tidligere i år i spillet. Selv om det var en dårlig kamp i midtuka av hele laget, også Bønna, så vil jeg nok likevel tro at Benayoun har økt selvtillit etter de siste kampene hans. Han har jo slitt med tilliten, så det er jo fint at han hever seg og "revansjerer" seg.

Lenke til kommentar

At han har hevet seg på et noe formsvakt Liverpool er verdt og merke seg. Men syns ikke, å vil aldri synes at han er god nok i de første 11 for et topp 3 lag i England.

Forøvrig første laget med litt klasse i stallen dere møter i ligaen på hva, 6 oppgjør? Så jeg gleder meg til å se kampen. Uansett om Tottenham sliter.

Lenke til kommentar
Liverpool vinner lett idag, Spurs kommer ikke engang til å score.

9655855[/snapback]

Dette er dessverre ikke Fifa 08.... Det er ikke noe som heter lett, men jeg håper at de viser hvem de er. Fatter ikke hva som har skjedd i det siste, er det alonso/agger/pako som har skylden?!?!?

Idag snur det!! håper vi... Bra å se At Torres starter enda en kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...