ugh! Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Han kan vel ikke være så tett i pappen at han ikke tar ut de beste i morgen. Bedre å vinne kampen enn å tenke på hvor slitne alle skal bli til enhver tid. Også må man selvfølgelig tørre å trykke på når man spiller hjemme, håper spillerne fikk med seg Uniteds andreomgang i dag å prøver på det samme, den var aldeles strålende. Endret 6. oktober 2007 av wipy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg både tror og håper på startoppstillingen til Maggen. Eneste forandring jeg regner med kan skje er at Arbeloa går på venstrebacken, og det er for så vidt greit nok. Hvis det skjer så kan det også skje at Riise starter på venstrevingen, men det håper jeg ikke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Håper da for guds skyld at Babel spiller på venstrevingen. Egentlig ett fett hvem som er venstreback av Riise og Arbeloa for min del hvertfall. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Håper på Riise, synes han har mer å fare med fremover. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde virkelig gjort seg med 3 poeng i morgen. Håper Torres virkelig setter inn noen:) Nå begynner Benayoun å virkelig få selvtilit, så håper det kommer flere mål fra han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde virkelig gjort seg med 3 poeng i morgen.Håper Torres virkelig setter inn noen:) Nå begynner Benayoun å virkelig få selvtilit, så håper det kommer flere mål fra han. 9650705[/snapback] Men jeg håper at Pennant spiller på høyre vingen. Og Babel på venstre. Eller omvendt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde virkelig gjort seg med 3 poeng i morgen.Håper Torres virkelig setter inn noen:) Nå begynner Benayoun å virkelig få selvtilit, så håper det kommer flere mål fra han. 9650705[/snapback] Du mener etter storkampen i midtuka ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Han mener nok det faktum at Benayoun har scoret to mål på de siste tre kampene og at han har hevet seg fra tidligere i år i spillet. Selv om det var en dårlig kamp i midtuka av hele laget, også Bønna, så vil jeg nok likevel tro at Benayoun har økt selvtillit etter de siste kampene hans. Han har jo slitt med tilliten, så det er jo fint at han hever seg og "revansjerer" seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 At han har hevet seg på et noe formsvakt Liverpool er verdt og merke seg. Men syns ikke, å vil aldri synes at han er god nok i de første 11 for et topp 3 lag i England. Forøvrig første laget med litt klasse i stallen dere møter i ligaen på hva, 6 oppgjør? Så jeg gleder meg til å se kampen. Uansett om Tottenham sliter. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 hvor får man kjøpt liverpool mobilen uten abonoment? (har sett at de har solgt tlf vært fall før Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan kjøpe hos Telenor med frifiks, det er uten binding. Så du kan avslutte abonnementet etter den første måneden. (Husk at telefonen fortsatt er låst til Telenor) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan kjøpe hos Telenor med frifiks, det er uten binding. Så du kan avslutte abonnementet etter den første måneden. (Husk at telefonen fortsatt er låst til Telenor) 9651038[/snapback] ok. men jeg har et abonoment som er oss netcom. så da går det ikke eller? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Min Ryan Babel bakgrunn (fant den på FU). Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg var da ganske sikker på at det der var han godeste Usher jeg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Reina Finnan Hyypia Carragher Arbeloa Pennant Mascherano Gerrard Riise Voronin Torres benk: Itandje Lucas Benayoun Kuyt Babel For faen jeg vil se Babel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Bra lag, men ville heller sett Babel på venstrekanten, ellers er det ingenting og klage på. I dag snur det! Tipper 3-1 jeg, Tottenham scorer etter 30 minutt, mens vi utligner rett før pause, også putter vi to raske etter 50 og 60 minutter omtrent. Bare vent og se. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Spennende ellver, selv om jeg nok ville satt opp Babel og Kuyt. Men det kan bli spennende, er ikke en dårlig ellver det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Liverpool vinner lett idag, Spurs kommer ikke engang til å score. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Liverpool vinner lett idag, Spurs kommer ikke engang til å score. 9655855[/snapback] Dette er dessverre ikke Fifa 08.... Det er ikke noe som heter lett, men jeg håper at de viser hvem de er. Fatter ikke hva som har skjedd i det siste, er det alonso/agger/pako som har skylden?!?!? Idag snur det!! håper vi... Bra å se At Torres starter enda en kamp! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har en sterk følelse av at vi både vinner og at Torres scorer i dag. Men, jeg er ikke god til å tippe, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå