Mr. President™ Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Lørdagens kamp går vel ikke på TV pga United-kampen... FML! Whoop whoop Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Neida, men fornuftig var det vel uansett Absolutt ikke. J**** skuffet over TV2 eller hvem som har bestemt det! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Forstår at det er frustrerende for dere! Du bør teste ut wiziwig.tv og sopcast. Da får du bra kvalitet (stream) og engelsk tale (som regel, i alle fall på PL). I tillegg er det gratis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Fuck Premier League Productions og senderettighetene de innførte. Helt idiotisk med kun én lørdagskamp, det MÅ jo bli slutt på det snart. Er nok riktig av TV2 å velge United-kampen, men jeg synes faktisk synd på dere Pool-fans som må ty til ræva streams for å se laget sitt. Endret 27. november 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Anbefaler Sopcast / Acesteam som noctua sier. Helt rå kvalitet i forhold til andre streams. Gratis i tillegg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Fuck Premier League Productions og senderettighetene de innførte. Helt idiotisk med kun én lørdagskamp, det MÅ jo bli slutt på det snart. Er nok riktig av TV2 å velge United-kampen, men jeg synes faktisk synd på dere Pool-fans som må ty til ræva streams for å se laget sitt. Wow, en kamp. Tenk på de som ikke holder med topplagene? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Tja, fortsatt en latterlig regel. Synes veldig synd på alle de som holder med de mindre lagene. Tragisk. Vi betaler tross alt mye for denne tjenesten Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg er ganske vant med å se kampene på streams, da jeg ikke har PL-kanalene. Ser de som regel hos vennene mine, men selv de kan ikke hele tiden. Men er enig i at denne rettighets-klausulen er noe tull. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Se hva jeg fant bortgjemt på loftet! 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Se hva jeg fant bortgjemt på loftet!Jeg hadde troen. Mistet den fort.. Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Se hva jeg fant bortgjemt på loftet!Utfra bildet kan eg godt forstå at trøya var godt gjemt. Men ikke godt nok, du fant den jo...Hadde troa på aquilani når han ble kjøpt, men som så mange andre kjøp var jo han også bomkjøp. Gi trøya til Uff eller lignende! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg tror faktisk Aquilani kunne fått en OK karriere hvis han ikke hadde slitet med skader første sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det virker som at han er redd for å legge press på spillerne. Minner meg ekstremt mye om Moyes! Gå ut, kall en spade for en spade og si at det ikke var godt nok. Det topper seg vel helt hvis han går ut til media om en uke eller to, og sier at han ikke forstå hvorfor laget ikke presterer........ Jeg syns han godt kunne sagt rett ut at spillerne ikke presterer bra nok om dagen, ja. Jeg synes ikke så mye om at det skal bortforklares når det er så altfor åpenbart at det som skjer utpå banen er langt unna å være bra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg fortsetter å mekke kamptråder når ingen andre gjør det.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1640147 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Fuck Premier League Productions og senderettighetene de innførte. Helt idiotisk med kun én lørdagskamp, det MÅ jo bli slutt på det snart. Er nok riktig av TV2 å velge United-kampen, men jeg synes faktisk synd på dere Pool-fans som må ty til ræva streams for å se laget sitt. Wow, en kamp. Tenk på de som ikke holder med topplagene? Er vel den andre Pool-kampen TV2 ikke viser denne sesongen? Selvfølgelig mye verre for de som holder med de mindre lagene, men fortsatt kjipt. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 En av grunnene til at jeg bruker footyreport og streamtvbox. Får sett alle kamper, uansett hvor jeg er, uansett platform og uansett turnering. Koster dog, men årsabo på footyreport og månedlig fra streamtvbox er fortsatt billigere enn sumo. Bedre kvalitet får jeg og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Den siste tiden jeg har brukt FootyReport har det vært ymse. Kvaliteten er langt fra hvor den var forrige sesong. Jeg har brukt en gratis side nå, som bruker Ustream, og den har bedre kvalitet og null buffring. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Bruker XBMC pluginen (ikke i browseren) og har vært like dønn stabil og god kvalitet som forrige sesong. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Jeg brukte footyreport lenge men så plutselig når jeg skulle fornye var muligheten suspendert . Var stort sett fornøyd med den Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Grei kamp i dag, særlig andre omgang. Mer bevegelse etter hvert, føler jeg. Mignolet med et par gode redninger, Gerrard på benken, 3 poeng og clean sheet. Toure imponerer meg igjen, og jeg som har hata så mye på han. På den negative siden: Moreno benka, Johnson på banen (selv om han scorte). Fortsatt altfor lite bevegelse, selv om det er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå