Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck Premier League Productions og senderettighetene de innførte. Helt idiotisk med kun én lørdagskamp, det MÅ jo bli slutt på det snart.

Er nok riktig av TV2 å velge United-kampen, men jeg synes faktisk synd på dere Pool-fans som må ty til ræva streams for å se laget sitt.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fuck Premier League Productions og senderettighetene de innførte. Helt idiotisk med kun én lørdagskamp, det MÅ jo bli slutt på det snart.

Er nok riktig av TV2 å velge United-kampen, men jeg synes faktisk synd på dere Pool-fans som må ty til ræva streams for å se laget sitt.

Wow, en kamp. Tenk på de som ikke holder med topplagene?

Lenke til kommentar

Se hva jeg fant bortgjemt på loftet!

Utfra bildet kan eg godt forstå at trøya var godt gjemt. Men ikke godt nok, du fant den jo...

Hadde troa på aquilani når han ble kjøpt, men som så mange andre kjøp var jo han også bomkjøp.

Gi trøya til Uff eller lignende!

Lenke til kommentar

Det virker som at han er redd for å legge press på spillerne. Minner meg ekstremt mye om Moyes! Gå ut, kall en spade for en spade og si at det ikke var godt nok.

Det topper seg vel helt hvis han går ut til media om en uke eller to, og sier at han ikke forstå hvorfor laget ikke presterer........

Jeg syns han godt kunne sagt rett ut at spillerne ikke presterer bra nok om dagen, ja. Jeg synes ikke så mye om at det skal bortforklares når det er så altfor åpenbart at det som skjer utpå banen er langt unna å være bra.

Lenke til kommentar

Wow, en kamp. Tenk på de som ikke holder med topplagene?

Er vel den andre Pool-kampen TV2 ikke viser denne sesongen? Selvfølgelig mye verre for de som holder med de mindre lagene, men fortsatt kjipt.

Lenke til kommentar

Grei kamp i dag, særlig andre omgang. Mer bevegelse etter hvert, føler jeg. Mignolet med et par gode redninger, Gerrard på benken, 3 poeng og clean sheet. Toure imponerer meg igjen, og jeg som har hata så mye på han.

På den negative siden: Moreno benka, Johnson på banen (selv om han scorte). Fortsatt altfor lite bevegelse, selv om det er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...