Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

True. Vet ikke hvem han skal konkurrere bort. Bale, Ronaldo eller James? Vanskelig, men i Real vil han få vinne trofeer, store trofeer, allerede fra neste år. Det kan ta tid før det skjer i Liverpool. Det spørs egentlig hva Sterling tenker om egne ambisjoner. Titler, penger eller lojalitet til klubb (sjelden vare..)

Tiden vil vise hva som betyr mest for han :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Match Day!

Ser at det ikke er lagd en kamptråd for kveldens match, så legger denne tweeten ut her:

https://twitter.com/Liddellpool/status/537498823674060800

Må si meg fornøyd med denne lagoppstillingen. Endelig er Gerrard opp bak spissen! Kolo kan få sjansen også. Eventuelle bytter i eller etter pausen må bli Borini med Lambert og Henderson med Lucas. :)

er coutinho skadet? ville heller hatt han bak lambo, ellers ser det vel bedre enn forventet, kolo fortjener definitivt sjansen og håper han gjør som mot real og bare tar ansvar!

Lenke til kommentar

Match Day!

Ser at det ikke er lagd en kamptråd for kveldens match, så legger denne tweeten ut her:

*snip*

Må si meg fornøyd med denne lagoppstillingen. Endelig er Gerrard opp bak spissen! Kolo kan få sjansen også. Eventuelle bytter i eller etter pausen må bli Borini med Lambert og Henderson med Lucas. :)

er coutinho skadet? ville heller hatt han bak lambo, ellers ser det vel bedre enn forventet, kolo fortjener definitivt sjansen og håper han gjør som mot real og bare tar ansvar!

Coutinho er ikke skadet nei. Tror Rodgers velger å hvile han litt :)

Hvis Gerrard skal fortsette med klippekortet, så burde han vel hviles snart :p

Synes det er greit at han starter denne kampen, men heretter burde Can få sjansen slik at Gerrard kan kjenne litt på "barke-følelsen". :p

Lenke til kommentar

Jaja. Vi taper mot Basel om ikke noe magisk skjer. Så mangler det bare at Ludo tar poeng mot Real, så er vi ute av hele Europa-fotballen for i år. Akkurat nå så har vi ike noe der å gjøre. HÅPER virkelig det bedrer seg innen Basel-kampen. Jeg vil videre. Jeg vil at det skal snu. Kom igjen Rodgers! Snu skuta, vis at du (forhåpentligvis) har det i deg.

Det stemmer at vi er videre til EL om vi taper mot Basel og Ludo taper mot Real? (Evt. om begge tar 1 eller 3 poeng)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Det virker som at han er redd for å legge press på spillerne. Minner meg ekstremt mye om Moyes! Gå ut, kall en spade for en spade og si at det ikke var godt nok.

Det topper seg vel helt hvis han går ut til media om en uke eller to, og sier at han ikke forstå hvorfor laget ikke presterer........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...