Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 True. Vet ikke hvem han skal konkurrere bort. Bale, Ronaldo eller James? Vanskelig, men i Real vil han få vinne trofeer, store trofeer, allerede fra neste år. Det kan ta tid før det skjer i Liverpool. Det spørs egentlig hva Sterling tenker om egne ambisjoner. Titler, penger eller lojalitet til klubb (sjelden vare..) Tiden vil vise hva som betyr mest for han Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 For at han skal bli best mulig, så bør han nok være i Liverpool/klubb på størrelse med liverpool i tilsvarende liga, og så gå til Real, Barca, Bayern osv når han er 23-24. Nå trenger han nok mest av alt spilletid for utviklingen sin del Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg håper at han pakker baggen og drar! Misunnelig på Liverpool som har en slik spiller. Har potensialet til å bli en virkelig verdensstjerne! Digger han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Han skal erstatte Ronaldo som skal til United ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg håper at han pakker baggen og drar! Misunnelig på Liverpool som har en slik spiller. Har potensialet til å bli en virkelig verdensstjerne! Digger han Digger han?... Han er god ja. Men filmer jo ganske ofte og er ikke akkurat en "sweetheart".. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Ja, jeg digger å se på Sterling i form. Han danser som bare Messi kan! Helt rått hvordan han drar av den ene etter den andre med bare rykket og kroppsfinter. Digger Robben også, og Ronaldo - de filmer og syter som småjenter begge to. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Men han her er i tillegg Liverpool spiller...... Jaja, folk er forskjellige Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Vet! Det er jo derfor det smerter meg litt, og at jeg helst ser at han pakker sekken og drar. Først da kan jeg virkelig kose meg når jeg ser han danse utpå banen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Match Day! Ser at det ikke er lagd en kamptråd for kveldens match, så legger denne tweeten ut her: https://twitter.com/Liddellpool/status/537498823674060800 Må si meg fornøyd med denne lagoppstillingen. Endelig er Gerrard opp bak spissen! Kolo kan få sjansen også. Eventuelle bytter i eller etter pausen må bli Borini med Lambert og Henderson med Lucas. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Match Day! Ser at det ikke er lagd en kamptråd for kveldens match, så legger denne tweeten ut her: https://twitter.com/Liddellpool/status/537498823674060800 Må si meg fornøyd med denne lagoppstillingen. Endelig er Gerrard opp bak spissen! Kolo kan få sjansen også. Eventuelle bytter i eller etter pausen må bli Borini med Lambert og Henderson med Lucas. er coutinho skadet? ville heller hatt han bak lambo, ellers ser det vel bedre enn forventet, kolo fortjener definitivt sjansen og håper han gjør som mot real og bare tar ansvar! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvis Gerrard skal fortsette med klippekortet, så burde han vel hviles snart Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1639740 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Match Day! Ser at det ikke er lagd en kamptråd for kveldens match, så legger denne tweeten ut her: *snip* Må si meg fornøyd med denne lagoppstillingen. Endelig er Gerrard opp bak spissen! Kolo kan få sjansen også. Eventuelle bytter i eller etter pausen må bli Borini med Lambert og Henderson med Lucas. er coutinho skadet? ville heller hatt han bak lambo, ellers ser det vel bedre enn forventet, kolo fortjener definitivt sjansen og håper han gjør som mot real og bare tar ansvar! Coutinho er ikke skadet nei. Tror Rodgers velger å hvile han litt Hvis Gerrard skal fortsette med klippekortet, så burde han vel hviles snart Synes det er greit at han starter denne kampen, men heretter burde Can få sjansen slik at Gerrard kan kjenne litt på "barke-følelsen". Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 I WANT CAAAAAAAAN 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jaja. Vi taper mot Basel om ikke noe magisk skjer. Så mangler det bare at Ludo tar poeng mot Real, så er vi ute av hele Europa-fotballen for i år. Akkurat nå så har vi ike noe der å gjøre. HÅPER virkelig det bedrer seg innen Basel-kampen. Jeg vil videre. Jeg vil at det skal snu. Kom igjen Rodgers! Snu skuta, vis at du (forhåpentligvis) har det i deg. Det stemmer at vi er videre til EL om vi taper mot Basel og Ludo taper mot Real? (Evt. om begge tar 1 eller 3 poeng) Endret 26. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ja, det stemmer. Vi tar de på innbyrdes oppgjør. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ble skikkelig oppgitt over Rodgers i går når han sa at spillet var fremragende. Det var det faen meg ikke! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det virker som at han er redd for å legge press på spillerne. Minner meg ekstremt mye om Moyes! Gå ut, kall en spade for en spade og si at det ikke var godt nok. Det topper seg vel helt hvis han går ut til media om en uke eller to, og sier at han ikke forstå hvorfor laget ikke presterer........ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Lørdagens kamp går vel ikke på TV pga United-kampen... FML! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Lørdagens kamp går vel ikke på TV pga United-kampen... FML! Nei, tror det er pga Hull-kampen. Neida, men fornuftig var det vel uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå