Leaf Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nå skal det sies at det å være en klubb som var stor for 25 år siden og endelig har kommet seg tilbake til CL, ikke automatisk gjør klubben attraktiv. Det kan godt være at BR ønsket klassespillere, men at de takket nei.. Jepp. En skal være litt forsiktig med å dømme kjøpene til BR, akkurat på grunn av dette. I fjor sommer var ryktene store om at Costa avslo å komme til Liverpool, og det samme skjedde med Sanchez denne sommeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Tja, dømme kan man jo gjøre hvis noen av dem flopper, men det er enda litt tidlig. Liverpool har jo nesten en helt ny 11er, og det tar tid å spille inn. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Men det er jævlig frustrende at ikke en eneste spiller utmerker seg denne sesongen i annet enn negativ forstand. Jeg ser heller at spillere som blør for drakta brukes i stedet for spillere som Glen Johnson. Jeg gidder faen meg ikke å se han starte en kamp på en stund. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nå skal det sies at det å være en klubb som var stor for 25 år siden og endelig har kommet seg tilbake til CL, ikke automatisk gjør klubben attraktiv. Det kan godt være at BR ønsket klassespillere, men at de takket nei..Tviler jeg på.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Regner med at du mener at du tviler på at BR prøvde seg på klassespillere? Hvorfor skulle han ikke gjøre der? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Tviler på at de takket nei. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Du tviler på det? Selv om jeg er Liverpool supporter så ser jeg på det som en stor sannsynlighet at mange takket nei. Og grunnen ser du hver kamp Liverpool spiller. Hvem vil vel spille for et slikt lag hvor absolutt ingen verdens ting fungerer når de heller kan vinne trofeer med Real Madrid, Chelsea, Bayer München, osv. De visste jo at Suarez var solgt, som alle så var en av de store drivkreftene til Liverpool forrige sesong. Hadde vi beholdt Suarez, ja da hadde nok sjansen økt for at andre stjerner hadde takket ja. Endret 24. november 2014 av Cappo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 At ikke de største spillerene lommer er greit, men man må uansett ha en tanke bak kjøp. Å handle hundre nye tenåringer er bra det, gode i fremtiden sikkert. Problemet er for mange nye (og uerfarne ) inn med en gang . Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Tviler på at de takket nei.Nei, det var vel derfor dere endte opp med halve Southampton, Bayerns avkast, en italiener nesten ingen tørr å ta i med illtang og en floppende høyreback på lån. Markovic har jeg tro på og Moreno er spennende. Endret 24. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 https://vine.co/v/O1Mm33gwjd5 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/537225113939103744 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/537224391344394240 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Håper Sakho går rett inn i laget når han er fit, spiller helt fantastisk og gir laget en sårt tiltrengt defensiv ro. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Jeg trodde Sterling hadde skrevet ny kontrakt? TV2 melder i dag at han nekter å skrive ny kontrakt. Må innrømme at jeg lo godt over denne formuleringen: Og om ting ikke kunne blitt verre, så mener nå Mario Balotelliat han har levert over forventning på banen for Liverpool. Og agenten hans uttaler ifølge Daily Mail at det er uaktuelt å flytte tilbake til Italia. Dermed tyder mye på at «Super-Mario» kommer til å fortsette å overprestere for de røde utover våren. Endret 25. november 2014 av Espp 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 TV2.no som er på bærtur Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Så han har signert en ny kontrakt? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 TV2.no som er på bærtur Mye av det som står i ryktebørsen er BS ja Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Så han har signert en ny kontrakt? Ikke enda: http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=44206&zone=1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Men da er det jo en mulighet for at TV2 har rett og at Sterling har snudd. Skjer neppe, men det kan skje! Real Madrid til sommeren Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Men da er det jo en mulighet for at TV2 har rett og at Sterling har snudd. Skjer neppe, men det kan skje! Real Madrid til sommeren Han ber jo om benkesliting hvis han drar til RM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå