knipsolini Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Det som er virkelig skremmende er at lederen, BR, er vettskremt. Helt handlingslammet. Og det sprer seg videre til resten av laget. Jeg håper virkelig at dette bare blir en lærdom for en ung og relativt uerfaren manager, og at han viser at han kan snu ting. http://touch.liverpool.no/Nyheter/Rodgers-fler-press.aspx Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jon Flanagan, please come back! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Det som er virkelig skremmende er at lederen, BR, er vettskremt. Helt handlingslammet. Og det sprer seg videre til resten av laget. Jeg håper virkelig at dette bare blir en lærdom for en ung og relativt uerfaren manager, og at han viser at han kan snu ting. http://touch.liverpool.no/Nyheter/Rodgers-fler-press.aspx Det virket så lovende i fjor! I år er det rake motsetninger. BR tør jo ikke å prøve ut nye ideer når de gamle ideene hans ikke funker. Han kjører det samme opplegget i hver eneste kamp, og du ser jo resultatet av det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er mye potensial i laget, men de er jo blottet for selvtillit. Da er det vanskelig å få snudd trenden. Uten å ha noen spisser som scorer så er vi ikke mye giftige, og dermed lett å forsvare seg mot. Det hjelper heller ikke med PL´s mest ustabile forsvar. Jeg tror ikke sparking er veien å gå, men vet ikke helt hva som må gjøres for å forbedre dette laget utenom å kjøpe en drøss med spillere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det som er virkelig skremmende er at lederen, BR, er vettskremt. Helt handlingslammet. Og det sprer seg videre til resten av laget. Jeg håper virkelig at dette bare blir en lærdom for en ung og relativt uerfaren manager, og at han viser at han kan snu ting. http://touch.liverpool.no/Nyheter/Rodgers-fler-press.aspx Det virket så lovende i fjor! I år er det rake motsetninger. BR tør jo ikke å prøve ut nye ideer når de gamle ideene hans ikke funker. Han kjører det samme opplegget i hver eneste kamp, og du ser jo resultatet av det. Må slutte å sammenligne årets Liverpool med fjorårets. I fjor hadde dere et av ligaens beste spisspar og i tillegg en av ligaens beste spillere. I år har dere mistet det og det er bare å innse at Liverpool ikke er noen topp 4 klubb. Chelsea og City har flere klassespillere, United har noen og Arsenal har Sanchez og kanskje noen som er nær. Liverpool har pdd. ingen som skiller seg ut eller er i nærheten av de andre antatte topp 4 kandidatene. Liverpool kommer ikke topp 4 før de får tak i Suarez klasse på spillerne igjen, når derimot BR forsterker laget sitt med piss fra Southampton er det bare for meg å lene meg tilbake å nyte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Spiller Gerrard fast på laget neste år så tar jeg med meg tomater på stadion. https://twitter.com/Squawka/status/536547149333688320/photo/1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kommer ikke til å prestere før han går til City Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Synes det er rett og slett trist å se han de siste sesongene. Folk kommer til å huske han mer for den dårlige slutten en de gode årene hvis han ikke gir seg snart. Pluss han tar opp en plass på laget, og vi er eneste storklubben igjen med en hellig ku på laget. Den er i tillegg i koma kobla til respirator. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Vi har også ei hellig ku, RvP. Men han har ikke vært dårlig på langt nær så lenge. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Spent om Gerrard kan holde samme nivå som det Scholes gjorde i sine eldre dager Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Eneste nivået Gerrard holder om dagen må være blodsukkeret. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dere tror ikke at han kunne gjort det bedre som en friere playmaker, uten defensivt ansvar? En slags dyp tier. Da kan han prikke pasninger, noe han er flink til. Han er for treg og dårlig bakover til å være anker. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Litt positive tanker, da..... Lallana hadde vel 96/97%, so there's that. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 https://twitter.com/Squawka/status/536547149333688320/photo/1 Det er mulig den bare er laget for å få frem er poeng, men den er ikke rett. MS vant flere dueller. Gerrard er jeg mer usikker på.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg hater å si dette, men er enig med Carragher på dette. :/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det har vært diskutert i årevis at Gerrard ikke har fysikken til å være en B2B med strenge defensive krav. Gerrard er best offensiv, der har han vært en av England beste spillere i mange mange år! Slutt å bruk han som anker og dytt han lenger opp i banen. Det hjelper sikkert på at han får hvile 1/4 kamper også, han begynner jo å dra på årene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er håpløst at han spiller i den posisjonen han gjør om dagen ja. De langpasningene hans er relativt ufarlige nå om dagen siden det ikke er flere bevegelser å spille på og motstanderne llar han sulle rundt ned mot egen 16meter. Skjønner ikke at BR har sett dette for lengst. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 https://twitter.com/Squawka/status/536547149333688320/photo/1 Det er mulig den bare er laget for å få frem er poeng, men den er ikke rett. MS vant flere dueller. Gerrard er jeg mer usikker på.. gerrard vant mange han også Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Hvis han forsvinner og vi får inn Klopp (som jeg håpet vi fikk før Rodgers) er jeg godt fornøyd. Er dog ikke noe stor fan av kjøp og kast når det gjelder managere. Men blir han bør det være uten lov til å velge spillere selv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nå skal det sies at det å være en klubb som var stor for 25 år siden og endelig har kommet seg tilbake til CL, ikke automatisk gjør klubben attraktiv. Det kan godt være at BR ønsket klassespillere, men at de takket nei.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå