Stimann Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Sterling kan bli aktuell for U21-EM i sommer: http://www.liverpool.no/Nyheter/Sterling-aktuell-for-U21EM.aspx Er dette så lurt da? Snakk om å slite seg ut... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Som det står: han har ikke lov til å nekte uansett. Får håpe han spiller 1 kamp for senior og ikke (minst) 4 for U21, i alle fall. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Som det står: han har ikke lov til å nekte uansett. Får håpe han spiller 1 kamp for senior og ikke (minst) 4 for U21, i alle fall. Men her burde det være enten eller. Han spiller sånn noenlunde fast på A-landslaget nå, så da mener jeg at han burde blitt fritatt for U-lag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det handler om hva som er best for England, ikke for Sterling eller Liverpool. Dessverre kan han ikke velge det selv. Regner med at de ønsker Sterling med i U21 til sommeren. Han vil være milevis bedre enn de fleste han møter, og kan være med på å ta England til triumf. Regner med at de vil forklare FA at han er nødt til å være med. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Spille så ræv han bare kan på landslaget slik at de dropper han, deretter gasse på for Liverpool Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Litt merkelig at landslagene kan tvinge noen til å spille for dem, som om det var verneplikt. Og hva med Riise, Hangeland, Totti, Gerrard og alle disse, hvorfor kan de nekte? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 De "nekter" vel ikke, men bare "gir seg på landslaget". De fleste trenerne aksepterer jo dette. Var litt brår rundt Ribery ift dette tidligere i høst. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Kunne godt lagt ned hele landslagsfotballen for min del. Eneste jeg synes er moro med det er VM/EM. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 De "nekter" vel ikke, men bare "gir seg på landslaget". De fleste trenerne aksepterer jo dette. Var litt brår rundt Ribery ift dette tidligere i høst. Men kan Høgmo nå kalle inn Riise og Hangeland, og vil de da få straff om de ikke vil? Jeg synes bare det er merkelig om de ikke kan velge selv om de vil spille på landslaget eller ikke. Sterling burde få velge selv om han ville spille på U21 eller ikke. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 De "nekter" vel ikke, men bare "gir seg på landslaget". De fleste trenerne aksepterer jo dette. Var litt brår rundt Ribery ift dette tidligere i høst. Men kan Høgmo nå kalle inn Riise og Hangeland, og vil de da få straff om de ikke vil? Jeg synes bare det er merkelig om de ikke kan velge selv om de vil spille på landslaget eller ikke. Sterling burde få velge selv om han ville spille på U21 eller ikke. Er vel bare unge spillere som ikke kan/vil nekte. Kan da bli holdt utenfor senere, og er kanskje ikke så populært blant publikum. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Kunne godt lagt ned hele landslagsfotballen for min del. Eneste jeg synes er moro med det er VM/EM. Skal sies at VM og EM skal ha æren for mange av de største hendelsene fra fotballhistorien. Norge-Brasil i '98 er jo kanskje den største hendelsen i norsk idrettshistorie, det største fra klubbfotballen blir småtteri i forhold. Tilsvarende for land som faktisk har prestert i mesterskapene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Altså.. Hva faen er dette for usaklig opplegg? Han har jo faen meg nettopp spilt VM for A-landslaget og nå skal de liksom plukke han ut til U21 EM i tillegg? Fuck that.. Skal du "straffes" ekstra for å ha gode unge spillere på laget ditt også nå? Blir for dumt rett og slett. Enten er du A-lag spiller eller så er du U21-spiller etter min mening, ikke begge deler! 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ja, nettopp. EM/VM er OK, men disse tullete privatlandskampene burde forbys. Synes det er tull at klubbene som betaler i dyre dommer for spillerne sine skal risikere at de blir skadet/slitne foran viktige kamper i liga/cup. Forøvrig enig med Cappo. Sterling er A-lagsspiller, ikke U21-spiller. Det kan ikke være sånn at vi forventer at han skal prestere i liga/CL/hjemlige cuper for LFC også skal han jaggu meg være en av stjernene på to landslag også? Endret 20. november 2014 av Leaf Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 De "nekter" vel ikke, men bare "gir seg på landslaget". De fleste trenerne aksepterer jo dette. Var litt brår rundt Ribery ift dette tidligere i høst.Men kan Høgmo nå kalle inn Riise og Hangeland, og vil de da få straff om de ikke vil? Jeg synes bare det er merkelig om de ikke kan velge selv om de vil spille på landslaget eller ikke. Sterling burde få velge selv om han ville spille på U21 eller ikke. Er vel bare unge spillere som ikke kan/vil nekte. Kan da bli holdt utenfor senere, og er kanskje ikke så populært blant publikum. Jeg tror ikke det er aldersbestemt om det er ulovlig eller ikke. Carragher ble vel forespurt om han kunne bli med England til et mesterskap etter at han hadde gitt seg på landslaget. Så da kunne han vel blitt straffet om han ble "anmeldt". Men nå har vel ikke denne regelen blitt brukt så vidt meg bekjent. Ribery ble vel ikke faktisk straffet, det ble vel med trusselen fra Platini...? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Du kan når som helst gi deg fra landslaget, men det kan gi en konsekvens av at du aldri får spille der igjen. Det samme kan det være hvis man gir seg på U21, man kan ende opp med å ikke få spille på A-laget. Det aller verste er at folk vil si at han svikter hjemlandet. I Norge er det nok få som tenker sånn tror jeg, men engelskmenn er ikke som alle andre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ingen som har tenkt på at spillere faktisk vil representere landet sitt? Det er jo ikke bare småtteri å bli plukket ut. Når man blir plukket ut for første gang så er det et stort øyeblikk for vedkommende. Og de som nekter å spille for landslaget får slengt mye hat etter seg fra sine landsmenn. Hadde Martin Ødegaard takket nei så tror jeg mange hadde blitt sure. Endret 21. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ja, jeg skjønner det poenget. Det er kanskje ikke så lett for oss norske supporterne som følger engelsk fotball å tenke på akkurat dette. Men jeg synes fortsatt at privatlandskamper er helt unødvendig, spesielt kun noen måneder etter et VM og midt oppe i en EM-kvalik. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Enig angående privatlandskamper ja. Skjønner at de trenger å spille kamper for å lære seg taktikken og å få laget samkjørt. Men bare tull at de skal spille privatlandskamper etter kvalikkampene. Tviler på at de får så veldig mye ut av det når neste samling ikke er før om mange uker. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 http://www.liverpool.no/Nyheter/Skal-granske-Sturridgeskadene.aspx Altså, jeg skjønner ikke logikken i dette! Som det står i artikkelen, så har Sturridge vært skadet i låret hele 9(!) ganger i løpet av karrieren sin. Og først nå skal det medisinske apparatet gjennomføre en massiv undersøkelse for å finne ut av problemene. Hvorfor har ikke disse tiltakene startet før?!?! Altså.. Hva faen er dette for usaklig opplegg? Han har jo faen meg nettopp spilt VM for A-landslaget og nå skal de liksom plukke han ut til U21 EM i tillegg?Fuck that.. Skal du "straffes" ekstra for å ha gode unge spillere på laget ditt også nå?Blir for dumt rett og slett. Enten er du A-lag spiller eller så er du U21-spiller etter min mening, ikke begge deler! Var det jeg prøvde å komme fram til i min tidligere post! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Her var det liv! Gravøl på alle eller? Var vel ingen som hadde forventet seier i dag? Jaja, satser på fem strake til onsdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå