Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, endelig skal jeg også til Anfield. :D Liverpool - Porto 28. november, noe som forhåpentligvis blir kampen der vi gruser Porto og sikrer avansement i CL. I verste tilfelle kan det bli en kjip kamp uten de fleste A-lagsspillerne hvis vi fortsetter det dårlige spillet og/eller ikke satser mye på CL og allerede er ute før den kampen. Måtte bare ikke sistnevnte skje ... Men det blir uansett en kanonopplevelse for den største LFC-supporteren som enda ikke har vært på Anfield. :p Skal være i Liverpool 6 dager, så det blir tid til både stadion-omvisning og museumsbesøk, shopping i Liverpool-butikkene, samt litt sightseeing i byen, shopping i alle andre butikker og ikke minst Queens of the Stone Age-konsert! Gleder meg. :D

9644336[/snapback]

*kremtkremt* Liverpool - Man United 15. desember *kremtkremt*

:D

9644363[/snapback]

Det må jo absolutt være den kjipeste kampen å dra på for en Pool-supporter da :!:

oshea_john_mufc_profile_2006.jpg

Lenke til kommentar

Alta er ganske usentralt ja, men du kommer deg vel avgårde på et vis hvis du vil. Enkleste da er vel fly fra nærmeste flyplass i nord til Gardermoen, og så fly videre til Manchester? Evt. fly til Gardermoen/Torp og fra Torp direkte til Liverpool. Men du er uansett fortsatt "ung" da, 15 going 16, så du kommer deg nok til Anfield før meg hvis man ser på alder hvert fall. :p

Lenke til kommentar

Jeg skal bo på Premier Travel Inn City Centre i 3 netter og Holiday Inn Express på Albert Dock i 2 netter. Måtte fikse det slik fordi Sabra kun selger pakke med kampbillett og hotell (Holiday Inn), men jeg skal være der 3 netter lenger og da var det myyyye billigere å bestille selv de tre nettene på et annet hotell midt i sentrum, enn å ta flere dager på hotellet til Sabra.

Ser frem til "European Night" da, er jo gøy. Men må se om jeg ikke greier å få til en PL-kamp også over nyttår! Kommer litt an på økonomien og tilgangen til billetter. Ble overrasket over at Sabra hadde flere plasser igjen til Porto-kampen når jeg spurte dog, på Liverpool.no står det flere ganger at de var utsolgt. ^^

Lenke til kommentar
Neida, Erlend får det knall der. Går ikke an å bli totalt utspilt og så score på overtid to ganger på rad, så vårt kjære LFC tar dere denne gangen. :) Forresten Erlend, blir det første turen din eller har du vært over tidligere?

9644920[/snapback]

Blir første turen min. På tide nå, hatt planer om det lenge, men aldri blitt noe til. Hva er vel bedre til første turen enn akkurat mot United? :love: Gleder meg hvertfall som en unge.. Blir konge uansett resultat.

Lenke til kommentar
Alta er ganske usentralt ja, men du kommer deg vel avgårde på et vis hvis du vil. Enkleste da er vel fly fra nærmeste flyplass i nord til Gardermoen, og så fly videre til Manchester? Evt. fly til Gardermoen/Torp og fra Torp direkte til Liverpool. Men du er uansett fortsatt "ung" da, 15 going 16, så du kommer deg nok til Anfield før meg hvis man ser på alder hvert fall. :p

9645011[/snapback]

Jeg har hørt at det snart blir mulig og fly i fra Tromsø til England. Jeg ser på det som en mulig løsning til Liverpool-tur :) Men hvor har dere bestilt reisene? Nettside?

Lenke til kommentar
Bra den oppstillinga der ja. Den beste vi har for øyeblikket vil jeg si. Men får neppe se den. Skulle ikke forundre meg om både Crouch, Sissoko og Aurelio starter alle sammen. :hrm:

9648954[/snapback]

Hadde de vært i toppform så, men etter sist kamps oppvisning tviler jeg på at noen av de starter.

Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg om både Crouch, Sissoko og Aurelio starter alle sammen. :hrm:

9648954[/snapback]

Aurelio er vel uaktuell med skade.

9649089[/snapback]

Japp veit det, bare jeg som er litt kritisk til laguttakene vi har sett i det siste. :p Tror nok vi får se det beste laget vi kan stille i morgen, hvis Rafa skulle ta ut et halvveis b-lag og vi får et dårlig resultat også, så får nok Rafa et forklaringsproblem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...