Stimann Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det finnes en kamptråd Just a friendly reminder. I know Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som vet om Sturridge er klar til Chelsea kampen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Han var visst med på trening og slikt i dag, men hviles (naturlig nok). Det kan tyde på at han er tilbake til lørdag. Håper virkelig det, da blir jeg i alle fall LITT mer optimistisk før kampen. Men samtidig håper jeg litt at han ikke rekker det. Hvis landslagsledelsen skal fortsette som de har gjort, så håper jeg han er ute i landslagspausen og. Endret 4. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Håper vi ikke blir sendt hjem som slakt i dag. Wuhey, victory for you! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Helt utrolig å bare tape 1-0. Men jeg regner med Real ikke så noe poeng i å slite seg ut siden vi er så tannløse at det holder med det ene målet for 3 poeng. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Imponert over Can, Lucas, Borini, Mignolet, Moreno og Kolo i dag. Borini hadde jo en vanskelig (!!) jobb som helt ensom spiller mot Reals forsvarsrekke, men syns han prøvde og la inn mye innsats både fremover og bakover. Kolo som jeg har lagt min hat på mange ganger før var vår desidert beste stopper i dag. Syns Skrtel gjorde en dårlig kamp, og det er bare flaks at han ikke hadde skyld i både 1 og 2 og 3 baklengs med sine feilpasninger og dårlige mottak. Greit fornøyd selv om det ble 0 poeng. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Synes vi kan starte med samme lag mot Chelsea Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Basel vant ganske greit, om Liverpool skal avansere så bør vi slå de på Anfield. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Sagt det fra starten, Real Madrid er null poeng, alt faller på Basel . Vi må rett og slett vinne våre to neste Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/529754739123441664 2 Lenke til kommentar
AMENRA Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hver gang han gjør sånt holder jeg på å pisse i buksa av redsel 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Toure, verdens beste https://twitter.com/mostarlfc/status/529757719973351424 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kolo! Han må starte på lørdag! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Han er i det minste bedre enn Skrtel.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Han er i hvert fall bedre enn Lovren. Jeg mener helt seriøst at vårt beste stopperpar pr. nå er Toure-Sakho, men siden sistnevnte er ute med skade håper jeg på Skrtel-Toure mot Chelsea. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Synes vi kan starte med samme lag mot Chelsea Du vil forsvare deg til 0-0 på lørdag? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Synes vi kan starte med samme lag mot Chelsea Du vil forsvare deg til 0-0 på lørdag?Det hadde jo vært et bra resultat for dere med tanke på deres og Chelseas form. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 På Anfield skal alle kamper vinnes. Ferdig snakka! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Akkurat det funket jo ikke så bra mot Real Madrid. Chelsea er ikke på samme nivå, men de har definitivt gode nok kontringsspillere til å gjøre skade om Liverpool ligger høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå