oOF Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Null bevegelse fører til dette. Den eneste som prøvde å lage noe fremover var Coutinho, men ikke en jvel utpå der var med og slett ikke Balotelli. Langpasningene fra Gerrard hadde Newcastle ok kontroll på. En forferedlig dårlig kamp rett og slett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ble dog slettet like etterpå. Lol. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 RVP scorer jo mye Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Rodgers har mange gullkorn i år. Litt morsomt å høre han forsvare seg etter tap/dårlige kamper. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Brendan Rodgers on Tottenham last season: "When you spend £100million, you should be winning the league." Mer tragisk og patetisk enn morsomt. Uansett hvor dårlig vi spiller, forsvarer han seg med alltid ''ja vi hadde mest kontroll over kampen, men vi fikk det ikke til. Spillerne gjorde en fantastisk jobb, jeg er så stolt av dem blablabla''. Jeg begynner å miste troen på han. Den tweeten til RVP var veldig god. Og sant. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg tror det meste bunner i at Liverpool er blottet for selvtillit for tiden. Spillestilen til Rodgers faller fullstendig i gjennom når laget har dårlig selvtillit, men blomstrer tilsvarende mye når laget har det. Salget av Suarez og den dårlige starten, samt det lange skadeavbrekket til Sturridge har satt dype spor i laget. Og det må mye mer til enn en liten seier her og der for at det skal bli bra. Vel, det var i det minste det offensive. Det defensive er jo omtrent verre enn noen gang. Joda, Lovren kan bli god han og Sakho vet vi allerede har hatt gode kamper for Liverpool. Etter min mening bør Skrtel (endelig vil mange si) ofres i Januar/sommeren for å få inn en annen type stopper. Eventuelt bare ofres for å frigjøre lønnsmidler og heller satse på Ilori. Endret 2. november 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ble dog slettet like etterpå. Lol. Absolutt et poeng, men RvP er kanskje ikke den som bør være så stor i kjeften akkurat nå. Laget hans har faktisk sluppet inn nøyaktig like mange mål som Liverpool - og det med én kamp mindre spilt! For RvP sin del, får man bare håpe det ikke blir flere baklengs i dag... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg tror det meste bunner i at Liverpool er blottet for selvtillit for tiden. Spillestilen til Rodgers faller fullstendig i gjennom når laget har dårlig selvtillit, men blomstrer tilsvarende mye når laget har det. Salget av Suarez og den dårlige starten, samt det lange skadeavbrekket til Sturridge har satt dype spor i laget. Og det må mye mer til enn en liten seier her og der for at det skal bli bra. Vel, det var i det minste det offensive. Det defensive er jo omtrent verre enn noen gang. Joda, Lovren kan bli god han og Sakho vet vi allerede har hatt gode kamper for Liverpool. Etter min mening bør Skrtel (endelig vil mange si) ofres i Januar/sommeren for å få inn en annen type stopper. Eventuelt bare ofres for å frigjøre lønnsmidler og heller satse på Ilori. Selvtiliig og minst like viktig: Bevegelser rundt ballfører. Hver forbanna gang ser du Liveprool-spillerne rotere rundt egen akse og lete etter noen å pase ball til. Også går ballen bakover til forsvaret og vi er tilbake til 0. Det går så treigt fremover. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Vel.. I noen av de siste kampene så vil jeg påstå at manglende selvtillit fører til mange av passningene tilbake. At de ikke er villige til å prøve den helt opplagte passningen som vil åpne alt, men heller ønsker å spille trygt. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Fy fader så ræva Liverpool har vært i år. Sier litt om lag som ligger under dem:) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) For tidlig å dømme Can/Moreno/Manquillo/Markovic osv. Origi har vi jo også kjøpt, som helt klart ser ut som en kommende stjerne. Men ja, ser jo helt klart en tendens at det er vanskelig å være heldig på overgangsmarkedet som Liverpooltrener i Premier League. Evans, Houllier, Benitez, Rodgers - alle som en. Tror det har litt sammenheng med at vi ikke er villig til å betale nok lønn til å hente de virkelige toppspillerne (jfr lønnsutgifter kontra f.eks Man Utd i alle år. Det har alltid blitt hevdet at vi har brukt like mye penger som dem, men realiteten er at de i alle år har hatt mye høyere lønnsutgifter enn oss. Folk sammenlignet prisen på Young og Downing, men ikke lønnsforskjellen, for å ta et eksempel). Dette fører til at vi halvgambler på spillere som har vært gode i dårligere lag, og som gjerne koster endel i overgangssum, men ikke krever de drøye lønningene som mer anerkjente spillere gjør. (Allen, Aspas, Hendo, Lallana Mignolet, osv). Dessverre viser det seg jo alt for ofte at spillere som gjør det bra i mindre klubber (Aspas prime example), ofte blir "veid og funnet for lett" når de kommer til oss. Ser jo hvor mye bedre det har gått når vi har hentet backupspillere fra toppklubber (Sturridge, Coutinho). Synd Sanchez valgte London! Endret 2. november 2014 av Schweigaard Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Cou og Sturridge blomstret jo med engang de kom til klubben. Lurer på hvor lenge vi må se før noen av de andre kjøpene til BRod vil gjøre det samme. Moreno og Lallana virker lovende ut så langt, selv om Moreno har klønet det til noen ganger, er jo bare ennå velding ung da og har mye å lære. Er jækla spent på Origi. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Flaue greier. En bra sesong og forventningene er plutselig skyhøye. Dette vinduet var kanskje ikke så veldig mye å skryte av for dere, men etter forrige sesong så hadde jeg ihvertfall ikke gitt ham opp etter 10 runder hvis jeg var Pool-fan. E: PS. Vet ikke om dette er legit. Endret 2. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er sikkert bare BS. Det bør i hvertfall være det... Men Rodgers trenger nok et kurs som omhandler spillerkjøp osv Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Alt av sånne manageren ut er flaut. Jeg måtte skifte kanal hver gang jeg så den Moyes sutringen på OT også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Men Moyes sugde fra ende til annen! Det handlet om å begrense skadene! Hadde han vært lenger, så hadde klubben blitt mer rævkjørt. van Gaal/Rodgers blir lenger, og resultatene kommer. Viola Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Alt av sånne manageren ut er flaut. Jeg måtte skifte kanal hver gang jeg så den Moyes sutringen på OT også. Men det var fordi du foretrakk at han skulle være United-manager for evig og alltid Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Flaue greier. En bra sesong og forventningene er plutselig skyhøye. Dette vinduet var kanskje ikke så veldig mye å skryte av for dere, men etter forrige sesong så hadde jeg ihvertfall ikke gitt ham opp etter 10 runder hvis jeg var Pool-fan. E: PS. Vet ikke om dette er legit. Rimelig sikker på at dette er bull. Den banneren som er avbildet der er uansett ikke mulig å bruke fra et fly. Har vært fly med reklame for strippeklubb som har flydd over Anfield et par ganger denne sesongen, faktisk. Håper det er det som kommer på lørdag også. Edit: Du vet like godt som meg at de aller fleste Liverpoolsupportere her inne og andre steder ikke er av en sånn oppfattning, og at ingen oppegående supportere - kritiske til Rodgers eller ei - ville støttet en slik aksjon. På samme måte som det var sånn med United forrige sesong. Endret 2. november 2014 av Termo 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Selvfølgelig er det der bullshit. Bare en random Poolhater som har trollet og leket seg på nettet. Men litt morsomt var det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå