Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tv2.no/2014/10/31/sport/6180643

Bare jeg som ikke blir lei meg om han gir seg hos oss?

Etterhvert har jeg fått den meningen at det kanskje er best om Gerrard gir seg. Han er langt fra den han en gang var.

Bare så synd at det kan se ut som om de kanskje kvitter seg med han FØR de henter inn erstatter.

Tenk om de hadde åpnet litt på lommeboka og fått Kroos inn i sommer. Da kunne Gerrard blitt benkesliter hele sesongen, og laget hadde kanskje gjort det bedre enn de har gjort.

Ser ikke hvem de skal erstatte Gerrard med enda. Can er pr. idag ikke god nok. Lucas er vel på vei bort.

De må vel ut på markedet og svi av noen mill.

Ønsker Reus, men han blir vel ikke så enkel å hente. Liverpool vil ikke være alene om å ville ha han.

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/2014/10/31/sport/6180643

Bare jeg som ikke blir lei meg om han gir seg hos oss?

Har ikke noe tro på at han går til en annen klubb. Enten så skriver han under en enårs-kontrakt ellers så legger han opp etter sesongen.

Minst tre uker igjen med skaden til Sturridge. Forventet tilbake til Crystal Palace.

http://www.liverpool.no/Nyheter/Sturridge-tilbake-mot-Palace.aspx

Lenke til kommentar

Jeg syns Gerrard bør få en ny kontrakt på 1 eller muligens 2 år.

Det er ganske rimelig å tro at han uansett vil legge opp etter en slik kontrakt hadde endt.

Føler at mange av de andre store lagene har relativt god dekning i posisjonen Reus spiller i.

Når han da i tillegg ser ut til å takke nei til videre spill i Dortmund så vil jeg påstå at Liverpool er en god kandidat. Vi kan tross alt tilby god lønn i en god liga og ikke minst nesten garantert førstelagsspill.

Klart han kan jo f.eks ende opp i München, men da vil jeg tro at Shaqiri blir lysten på å flytte på seg.

Så jeg håper og tror vi kommer til å strekke oss langt etter Reus og i det minste gjør et realt forsøk på å signere han. Vil han ikke så er det helt greit.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Kan få gå etter sesongen for min del. Liverpool blir ikke et bedre lag av at han skal spille hver jævla seriekamp når han ikke holder mål lenger og BR tør/vil ikke droppe han noen gang selv om han presterer dårlig. Man skal ikke ha klippekort basert på hva man gjorde for 10 år siden. Real Madrid hadde ikke altofr store problemer med å benke både Iker Casillas og Raul.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke helt hatet mot Gerrard. Om vi skal spille med tre midtbanespillere så har han absolutt fortjent en plass i startelveren. Når det er sagt håper jeg selvfølgelig at vi henter et par virkelige forsterkninger på midtbanen, og da må Gerrard gjerne dra til USA og avslutte karrieren der.

Lenke til kommentar

Det er jo greit nok at han starter(Gerrard), men at han ikke blir byttet ut selv om han presterer ræv, det er jo det som er latterlig. Han har jo fortsatt et bra toppnivå, men det ser man alt for sjelden til...

Har mer tro på at dere går for Shaqiri enn Reus. Det er mye mer sannsynlig, han sliter jo bare på benken i Munchen uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...