Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Mekka kamptråd til i kveld jeg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1635281 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vet du hva, Lovren kan ta seg en bolle! Har de samme uvanene som Skrtel og delevis Sakho også. Tenker jeg Rodgers angrer dypt og lenge på at han solgte Agger. At det går ann... :/ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nå har han akkurat scoret, men han har skuffet meg. Trodde han var bedre. Noe som kan sies om de aller fleste av årets sommerkjøp. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Skulle jo bare mangle at han gjorde det godt igjen. Men den håpløse markeringen på målet til Swansea er jo egentlig bare en av mange sånne unødvendige feil han har gjort til nå. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vet du hva, Lovren kan ta seg en bolle!Bra jinx Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Lovren har vært en ganske stor skuffelse ja. Trist å tenke på hvor mye penger vi har brukt på han og Sakho. Men begge to skal forhåpentligvis bli bedre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har troa på begge de to, samt M'ene på backene. Tror vi får et meget godt forsvar utover i sesongen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Lovren kommer til å forbedre seg. Sakho kan bare reise til Brøndby og bytte plass med Agger. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Får nesten bytte Kuyt med Borini nå Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Altså, vi vet jo hvor god Lovren kan være. Vi vet hvor god Sakho kan være. Men begge to har vist en del rusk. Ja også har vi jo Skrtel da, som er en historie i seg selv. Det største problemet jeg har med alle disse 3 stopperene er at de så og si er helt like i spillestilen som til tider er veldig rusende med lite kontroll. Største forskjellen går på ballkontroll og enkelte andre smådetaljer som skiller. Neste sesong så kunne det vært spennende å se Rodgers spille med Lovren eller Sakho sammen med Ilori. Da får du 2 forskjellige type stoppere som utfyller hverandre med forskjellig kvaliteter. Det er nettopp derfor jeg ønsket at han skulle spilt Agger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Håper Borini får litt tillit fremover. Han må jo gjøre det forferdelig på trening eller noe. Borini > Lambert 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nå har han akkurat scoret, men han har skuffet meg. Trodde han var bedre. Noe som kan sies om de aller fleste av årets sommerkjøp. Han har til gode å imponere ja, men håper formen slår for fullt nå Håper Borini får litt tillit fremover. Han må jo gjøre det forferdelig på trening eller noe. Borini > Lambert Borini imponerte meg i dag. Spesielt første omgang Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Borini ser ut til å være den beste spissen vi har for øyeblikket, i alle fall bedre en Lambert, og i mine øyne er han bedre enn Balotelli pr dags dato. Han får ikke til alt han prøver på, men han jobber steinhardt og med litt mer tillit vil han sannsynligvis bare bli bedre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det er arbeidsviljen hans som trengs for å lage rom for Balotelli. Håper vi starter med de to på lørdag. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Var det ikke Borini som la inn til Balo på 1-1 scoringen? Det var et fantastisk innlegg. Håper også på Borini - Balotelli på lørdag Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Håper på dette laget til helgen: ---Mignolet---- Manquillo-Toure-Lovren-Moreno -------Gerrard------- ---Henderson---Coutinho--- ------Sterling------ ---Borini---Balotelli--- Kom igjen da, Brendan! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Enig. Men tror jeg vil se Skrtel over Kolo. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kunne gjerne kvittet meg med nesten samtlige spillere på laget (foruten Sterling, Coutinho, Sturridge og kanskje en/to til) for å fått tilbake Agger. Ikke bare var han stolt over å få spille for drakta, men han ga alt når han var på banen og hadde et ønske om å fortsette. Samtidig som han var en utrolig flott type utenfor banen også. I tillegg (synsing fra min side) så hadde vi jo en fantastisk start på fjorårets sesong med mange clean sheets og få innslupne, mens det etter hvert ble færre clean sheets og flere innslupne. I starten spilte Agger fast, mens han spilte mindre og mindre utover i sesongen - sammenheng? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Agger sa vel at kroppen ikke taklet Premier League, 2 cuper og europa-spill lengre. Det var vel grunnen til at han ble solgt.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Enig. Men tror jeg vil se Skrtel over Kolo. Skrtel kommer til å starte, men skulle ønske Toure fikk sjansen. Bortsett fra den stygge glippen til Lovren fungerte forsvaret bedre i går enn det har gjort tidligere i sesongen. Tilbøyelig til å mene at Jones bør få starte til helgen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå