Nessi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 For en forferdelig kamp igår, har det vanskelig for å finne ut hvilke spillere som gjorde det bra:S Men spillere som gjorde det elendig er ikke vanskelig: sissoko,crouch,gerrard,torres,leto, osv Hvis jeg skulle valgt en til dagens mann for liverpool måtte det bli Hyypia eller Riise da han kom inn på. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis jeg skulle valgt en til dagens mann for liverpool måtte det bli Hyypia eller Riise da han kom inn på. 9633817[/snapback] Nei, helt klart Reina. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis jeg skulle valgt en til dagens mann for liverpool måtte det bli Hyypia eller Riise da han kom inn på. 9633817[/snapback] Nei, helt klart Reina. 9633871[/snapback] uten tvil Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Benitez må slutte med sitt velkjente rotasjonssystem, og la det være en fast kjerne som spiller kampene, slik at de blir kjent med hverandre, og at ikke det er nye spillere gang på gang. 9631113[/snapback] Feil, han må fortsette med det han gjør nå. 9631319[/snapback] For min del må han gjerne fortsette ja, men jeg prøvde å være nøytral Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes alikevel de beste skal spille til en hver tid, sammen. Viktig med en stamme i laget. 9633564[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Sissoko skullle vert tatt ut i første omgang. Hvor er ballkontrollen vi alltid har hatt? Laget spiller som en gjeng eksamensnervøse 9 klassinger. Likt i Porto kampen også, helt på tryne når det gjelder ballkontroll. Mascarano skulle komt inn for sissoko i første, og rise på venstre ving, samt kuyt for Crouch. Denne kampen var håreisende og se på. Rett og slett en fadese, på overtid, da begynte vi såvidt og spille fotball. Endret 4. oktober 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Var faktisk ikke fornøyd med noen av spillerne utpå der! Men av de som var der hva d definitivt Reina og Hyypia. Torres hadde jo noen sjanser. Men visste ikke noen gode takter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvor spillervurderingene ligger på Liverpool.no? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Reina får godkjent. Han hadde en del gode redninger og inngripener, og kunne ikke gjøre noe med målet. Hyypia får også godkjent. Torres synes jeg faktisk var sånn halvveis god i går, han prøvde på mye og lyktes med mye helt frem til siste fase, da sa det stopp slik det gjorde for hele laget. Men syntes han jobbet bra og jeg så mange lovende takter, men han hadde heller ingen kjempedag og han fikk ikke akkurat heller for mye hjelp av resten av laget. Men for en dag på jobben, spillerne har all grunn til å være flau. wh1te: Liverpool.no -> "Kamper" i den øverste menybaren -> Velg kampen -> Bla ned Endret 4. oktober 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvor spillervurderingene ligger på Liverpool.no? 9636576[/snapback] http://www.liverpool.no/CDA/storypg.aspx?i...=2&parentzone=0 Du scroller helt ned på siden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Syns verken forsvaret eller spissene kan klandres nevneverdig, det var midtbanene som var fulstendig på trynet. Men hele laginsatsen var også laber. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvor spillervurderingene ligger på Liverpool.no? 9636576[/snapback] http://www.liverpool.no/CDA/storypg.aspx?i...=2&parentzone=0 Du scroller helt ned på siden. 9636611[/snapback] Forundret at spillerene får såpass gode karakterer når de taper mot et slikt lag hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vil ikke akkurat kalle det der gode karakterer. Nå er du usaklig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 En gjennomsnittskarakter på 3-4 hvor 1 er dårligst og 9 er best er ikke hva jeg kaller gode karakterer, nei. Man skal jo nesten ha en 2-er bare for å røre på beina og en 3-er for å være borti ballen, så 3-4 i gjennomsnitt vitner ikke akkurat om kjempeinnsats. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Vil ikke akkurat kalle det der gode karakterer. Nå er du usaklig. 9638969[/snapback] Når laget kollektivt spiller så ræva forventer jeg dårligere på alle. 4 er helt respektabelt på en normal dårlig dag, men når man taper for dumpekandidat i fransk serie? Selvfølgelig ikke noe stortap, å jeg så ikke begge omganger. Så pointless diskusjon. Benitez får uansett 1 i min bok Endret 5. oktober 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Enig med Hyrlen, sissoko skulle hatt en 1. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) så lenge det er fysisk mulig for Sissoko å gjøre det dårligere, mye dårligere, så blir det feil å gi han 1. Karakterene som er gitt ER lave nok, noe av det dårligste jeg har sett av karakterer på liverpool.no på mange mange måneder. For øvrig lei tendens til at resultatet skal styre slike karaktergivninger. Dersom Marseille ikke hadde scoret på langskuddet, og én liverpool hadde fått en heldig scoring på slutten, mens kampbildet hadde vært helt likt ellers, ville allikevel spillerne fått 1-2 karakterer høyere, noe som er latterlig. Det gjelder ikke bare liverpool.no, men stort sett alle som gir karakterer. Endret 5. oktober 2007 av Darx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Karakterene som er gitt ER lave nok, noe av det dårligste jeg har sett av karakterer på liverpool.no på mange mange måneder. 9642111[/snapback] Om de har holdt en linje på 6-8 så er det jo greit. Forøvrig så skal ikke 1 være forbeholdt handikappede heller. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ahh, endelig skal jeg også til Anfield. Liverpool - Porto 28. november, noe som forhåpentligvis blir kampen der vi gruser Porto og sikrer avansement i CL. I verste tilfelle kan det bli en kjip kamp uten de fleste A-lagsspillerne hvis vi fortsetter det dårlige spillet og/eller ikke satser mye på CL og allerede er ute før den kampen. Måtte bare ikke sistnevnte skje ... Men det blir uansett en kanonopplevelse for den største LFC-supporteren som enda ikke har vært på Anfield. Skal være i Liverpool 6 dager, så det blir tid til både stadion-omvisning og museumsbesøk, shopping i Liverpool-butikkene, samt litt sightseeing i byen, shopping i alle andre butikker og ikke minst Queens of the Stone Age-konsert! Gleder meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ahh, endelig skal jeg også til Anfield. Liverpool - Porto 28. november, noe som forhåpentligvis blir kampen der vi gruser Porto og sikrer avansement i CL. I verste tilfelle kan det bli en kjip kamp uten de fleste A-lagsspillerne hvis vi fortsetter det dårlige spillet og/eller ikke satser mye på CL og allerede er ute før den kampen. Måtte bare ikke sistnevnte skje ... Men det blir uansett en kanonopplevelse for den største LFC-supporteren som enda ikke har vært på Anfield. Skal være i Liverpool 6 dager, så det blir tid til både stadion-omvisning og museumsbesøk, shopping i Liverpool-butikkene, samt litt sightseeing i byen, shopping i alle andre butikker og ikke minst Queens of the Stone Age-konsert! Gleder meg. 9644336[/snapback] *kremtkremt* Liverpool - Man United 15. desember *kremtkremt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå