Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det å bli nummer 1 eller 2 for Liverpool er vel ikke så veldig realistisk i år. Så dere burde vel håpe Chelsea og City smadrer poeng fra samtlige lag rundt dere. Om dere ikke ønsker utenfor topp 4 selvfølgelig Hvem har sagt vi sikter på 1/2?Målet for Liverpool er og blir å stabilisere seg i topp fire. Ingen har vel sagt det, men når man håper at Chelsea taper så betyr det at man ønsker en lengre vei til topp 4 også. Om Everton vinner i dag og Arsenal taper så er Liverpool ajour med Arsenal, og foran både Everton og United. Fyren vil heller at laget sitt havner utenfor topp 4 hvis enkeltspillere forsvinner, enn å klare topp 4 med de. Er ikke mye logikk å finne der. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Bare jeg som syns det var utrolig morsomt å se Gerrard lenger opp i banen i går? Holder nok ikke ut i den posisjonen en hel kamp, men fikk litt flashback til Gerrard-Torres times, med alle de lure pasningene han hadde etter Lucas kom inn og tok ankerrollen. Edit: Ser noen skrev det samme på forrige side nå. Endret 5. oktober 2014 av Schweigaard Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Noen andre enn meg som synes det var deilig å se Gerrard litt lenger freme på banen etter at Lucas kom inn i går? Fine kombinasjoner og kom i skuddposisjon flere ganger på 20 min enn han har gjort det siste året. Ser gjerne at vi kan prøve det ut i enkeltkamper når Allen og Can også er tilbake. Jeg syns det er tullete at han skal spille omtrent like langt bak som midtstopperne. Selv om det er slik lagene denne sesongen har presset Liverpool til å spille. Det blir aaaaltfor baktungt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det som er kjipern er at Lucas er så dårlig. Jeg har lenge etterlyst en solid DM, som erstatter for Lucas. Om Can fungerer bra der, så ville det vært veldig gøy å se Gerrard og Hendo bli med opp i angrep, for der har de mye å bidra med. Hendo, Lallana, Gerrard, Sterling (Coutinho) og Sturridge med en-touch-veggspill inn i 16-meteren.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Når blir tidene for kampene over nyttår fastsatt? Har bestilt tur til kampen mot United og den står som lørdagskamp. Hva er mest sannsynlig? Tidlig lørdag? Søndag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hater landslagpauser. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis vi slipper unna nye skader og har Sturridge Allen, Can og Sakho klare igjen etter pausen, er det helt greit for meg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg håper BR så hvor mye bedre det var med Gerrard litt høyere. Samspillet sitter litt bedre for hver kamp, og vi ser glimt av potensialet. Når Sturridge kommer inn på topp blir det andre baller! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvis vi slipper unna nye skader og har Sturridge Allen, Can og Sakho klare igjen etter pausen, er det helt greit for meg. enig, mye forbedringer sist kamp, spesielt lallalalana og hendo var deilig gode, gerrard lengre fremme var gøy og fungerte bra på slutten, mer av det ^^ blir bra med sturre på topp, tror og balotelli vil glitre mer da Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sterling øker lønnen - får en mill. i uken Liverpools Reheem Sterling får innfridd sitt lønnskrav, nå nærmest tredobler han lønnen og får en million kroner i uken, melder Mirror. Tanker? ref: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpool-reward-raheem-sterling-bumper-4380773 Han fortjener lønnsøkning. Hatt en liten dårlig periode nå, men det snur. Det som er kjipern er at Lucas er så dårlig. Jeg har lenge etterlyst en solid DM, som erstatter for Lucas. Om Can fungerer bra der, så ville det vært veldig gøy å se Gerrard og Hendo bli med opp i angrep, for der har de mye å bidra med. Hendo, Lallana, Gerrard, Sterling (Coutinho) og Sturridge med en-touch-veggspill inn i 16-meteren.... Enig. Jeg gleder meg til Can kommer tilbake. Når blir tidene for kampene over nyttår fastsatt? Har bestilt tur til kampen mot United og den står som lørdagskamp. Hva er mest sannsynlig? Tidlig lørdag? Søndag? Kampen ble flyttet til søndag. http://liverpool.no/Nyheter/Tre-kamper-er-blitt-flyttet.aspx Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, kampen på Old Trafford ja. Jeg skal på kampen på Anfield i mars. Den blir sikkert ikke flyttet før på nyåret, men jeg lurer på om det noen "trend" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det kommer litt an på flere faktorer. Dersom det er EL på torsdagen og Liverpool er med der så blir kampen utvilsomt flyttet til søndag. Dersom Liverpool har CL tirsdagen etter så blir kampen stående på lørdag. Ellers avhenger det av hvem som har rettighetene til kampen. De siste årene har Sky Sports hatt monopol på de største kampene, og de har som oftest satt den til søndager kl. 14:30. Men nå har også BT Sport begynt å vise de store kampene (tidligkampene på lørdager, med unntak av United-Everton nå sist som ble flyttet til søndag pga. EL). Du kan jo sende mail til Sky/BT og høre om de har fordelt rettighetene til den kampen. Dersom du får vite det så vet du også når kampen mest sannsynlig spilles. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, kampen på Old Trafford ja. Jeg skal på kampen på Anfield i mars. Den blir sikkert ikke flyttet før på nyåret, men jeg lurer på om det noen "trend" Woops, lesefeil fra min side Men det stemmer perfekt det som Latias skrev Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Onsdag 8. oktober Ifølge rapporter skal Liverpool ha blitt enig med Lazio om å betale £15M for spisstalentet Keita Balde Diao. Den høyt verdsatte 19-åringen skal visstnok være lysten på spill i Premier League. De røde ble nevnt som en mulig kjøper av Diao også sist sommer, men skal da ha blitt skremt av et daværende prisforlangende på £24M. Sky Italia Noen som har sett noe til han? https://www.youtube.com/watch?v=-q5zILnPDZc Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Lovren skadet på trening med Kroatia. Ja, vi elsker landslagsfotball! 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Lovren skadet på trening med Kroatia. Ja, vi elsker landslagsfotball!Fuck! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Blir det Kolo og Skrtel fremover da... Fuck. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Blir det Kolo og Skrtel fremover da... Fuck. Fortsatt ikke bekreftet noen tid på hvor lenge han blir ute, men når Krotias landslag skriver "Good luck with recovering" på twitter, får jeg en liten uggen følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå