Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skudd fra lucas er alle keeperes mareritt :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 3 points! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Puuuh, så jævlig deilig! Nå snur det! 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Digg med tre poeng! Countinho og Sterling svake igjen synes jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Lallana vår beste. Syns Gerrard og gjorde mye bra etter Lucas kom inn. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Gerrard spillte en fin fin kamp etter å bli flyttet mer offensivt. Verdt å prøve fremover, hvis Coutinhos form fortsetter å svikte. Fine kombinasjoner med Mario! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Digg med seier idag, da kan jeg bare lene meg tilbake og slappe av i morgendagens to storoppgjør. Et fett hvem som vinner i morgen(dobbel dose uavgjort hadde dog gjort susen) da de tapende laget mister poeng. Anser alle fire som potensielle 4.plass-kaprere. God helg!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Puuuh, så jævlig deilig! Nå snur det! Bare jævlig kjipt at det er landslagpause igjen da. Du vet hva det betyr, det rimer på hage. Dog Sturridge blir all sannsynlig klar til neste kamp da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Fikk ikke sett 1. omgang idag. Var det greit med 1-0? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Puuuh, så jævlig deilig! Nå snur det! Bare jævlig kjipt at det er landslagpause igjen da. Du vet hva det betyr, det rimer på hage. Dog Sturridge blir all sannsynlig klar til neste kamp da. Rimer på hage? En forferdelig plage? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Puuuh, så jævlig deilig! Nå snur det! Bare jævlig kjipt at det er landslagpause igjen da. Du vet hva det betyr, det rimer på hage. Dog Sturridge blir all sannsynlig klar til neste kamp da. Bade? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Skadeplage. ^ ^ evt ''skade på en viktig spiller i laget'' Endret 4. oktober 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Deilig med seier i dag, selv om spillet ikke var det beste. Nå får vi Sturridge tilbake etter landslagspausen, så hvis vi ikke får noen nye skader så kommer dette til å gå veien Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Fikk ikke sett 1. omgang idag. Var det greit med 1-0? 1-0 var et greit resultat fra en rimelig kjedelig og småelig åpen omgang. Ikke så mye mer å si om den saken. Skulle ønske jeg gikk glipp av første omgang for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du kunne brukt "rimer på spader". Dette ble ikke så bra Daniel.... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skulle ønske jeg gikk glipp av første omgang for å si det sånn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 1-1 kom på straffe etter takling omtrent ved midtsirkelen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 You'll never walk alone 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå