Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ba en bønn om bedre prestasjoner i dag, og kjøpte en L'pool penn! Tror dere dette hjelper? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ba en bønn om bedre prestasjoner i dag, og kjøpte en L'pool penn! Tror dere dette hjelper? 7133168[/snapback] En penn? Nei, det hjelper ikke. Bønn? Tja, har du Guds barmhjertighet? Og som United-supporter, må jeg si dette for å beholde ære i min fraksjon. Bønn og penn hjelpe Liverpool? Pfft... ingenting kan hjelpe Liverpool... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Pfft... ingenting kan hjelpe Liverpool... 7133580[/snapback] Greit for deg å være eplekjekk nå... Dere har hatt en imponerende start på sesongen, det skal dere ha. Men jeg er overbevist om at United også vil få en downperiode iløpet av sesongen - og Liverpool vil selvsagt hevde seg mye bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjepphøy fan. Vi bare ler av ham mens han griner at de har tapt for Everton ! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 En penn hjelper selvsagt på prestasjonene, godt jobbet! Nei, men jeg har tro på bedre tider nå. Jeg tror Benitez og resten av gjengen så det samme som oss på søndag, og gjør noe. Neste kamp er ligacupkampen mot Reading på onsdag, men det blir med masse reserver. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ba en bønn om bedre prestasjoner i dag, og kjøpte en L'pool penn! Tror dere dette hjelper? 7133168[/snapback] Jeg fikk et svettebånd fra supporterklubben, det betyr at Liverpool vinner! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gleder meg til Reading kampen i morgen. Håper vi får se et aggresivt og angrepsvillig Liverpool som er villige til å satse framover. Hade vært kjempe artig om vi kunne utrette en prestasjon som var i nærheten av det Arsenal gjorde på søndag Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gleder meg til Reading kampen i morgen. Håper vi får se et aggresivt og angrepsvillig Liverpool som er villige til å satse framover. Hade vært kjempe artig om vi kunne utrette en prestasjon som var i nærheten av det Arsenal gjorde på søndag 7140069[/snapback] Tror ikke vi skal ha altfor store forhåpninger egentlig. Det ser ut til at det blir et B-preget lag som spiller i morra, delvis på grunn av skade og delvis på grunn av at noen spillere skal få hvile... Men kanskje Robbie Fowler & co. nå får en gylden mulighet til å kjempe seg tilbake til førstelaget. Er det forresten noen som vet om det er noen som viser kampen live? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tror det kan være positivt at reservene får prøvd seg litt jeg.. Kan overraske vettu.. Ser ikke ut som det er noen norske kanaler som sender kampen hvertfall.. Blir vel å følge med på nettet da.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror det kan være positivt at reservene får prøvd seg litt jeg.. Kan overraske vettu.. Ser ikke ut som det er noen norske kanaler som sender kampen hvertfall.. Blir vel å følge med på nettet da.. 7141420[/snapback] Canal plus viser bare italiensk serie a ser det ut til... Wankers.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Canal+ har bare rettighetene til Premier League fra engelsk fotball, ikke FA Cup, Ligacup, etc. Så tror ikke vi skal kalle dem wankers når de ikke har lov til å sende kampen. Det er vel Viasat som har rettighetene til Ligacup, og TV3/SportN sender ikke Liverpool i dag. SportN sender Crewe - Man Utd. Noen som har de andre Viasat Sport-kanalene kan jo sjekke der, men ingen kanaler står oppført på Liverpool.no, så det er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Canal+ har bare rettighetene til Premier League fra engelsk fotball, ikke FA Cup, Ligacup, etc. Så tror ikke vi skal kalle dem wankers når de ikke har lov til å sende kampen. Det er vel Viasat som har rettighetene til Ligacup, og TV3/SportN sender ikke Liverpool i dag. SportN sender Crewe - Man Utd. Noen som har de andre Viasat Sport-kanalene kan jo sjekke der, men ingen kanaler står oppført på Liverpool.no, så det er vel heller tvilsomt. 7147766[/snapback] Ah.. misforsto, trodde det dreide seg om premier league Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Reina Peltier - Agger - Paletta - Warnock Pennant - Zenden - Sissoko - Riise Fowler - Crouch Kaptein: Roooooooobie FOWLER! Fowler kaptein for første gang siden 2001, ifølge Liverpool.no. Herlig at han får det. Ellers et ganske sterkt lag til første runde i ligacupen å være. Men det er jo da også fordelen med den større troppen vi har i år. Endret 25. oktober 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Må si jeg er ganske spent på forsvaret altså.. Men Carra sitter på benken da, så får vel sette inn han hvis det blir for gæli.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gøy å vite at Riise får prøvd seg på midten igjen. Håper det blir en suksess Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liverpool.no har klikka her, men jeg leser på vg at Fowler har scora! Fy søren så digg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liverpool.no ser ut til å ha klikket, ja. Det står iallfall 2-0, scoringer fra Robbie Fowler og John Arne Riise, i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Detta går veien! 3-0! Står ikke hvem som har scort siste målet da. Edit: Paletta! Fantastisk, det gleder meg! Endret 25. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Nå har Crouch meldt seg på scoringslista også - etter at Reading reduserte til 3 - 1, men før de reduserte til 4 - 2 For ikke å snakke om 4 - 3! Endret 25. oktober 2006 av Xoduz Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Wtf?!?! Er det mulig da! Sett innpå Carra og Riise ned i forsvaret! Taper vi dette begynner jeg seriøst å grine altså.. Kampen er kanskje over? Endret 25. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå