Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ba en bønn om bedre prestasjoner i dag, og kjøpte en L'pool penn! Tror dere dette hjelper?

7133168[/snapback]

En penn? Nei, det hjelper ikke.

Bønn? Tja, har du Guds barmhjertighet?

Og som United-supporter, må jeg si dette for å beholde ære i min fraksjon.

Bønn og penn hjelpe Liverpool? Pfft... ingenting kan hjelpe Liverpool...

Lenke til kommentar

En penn hjelper selvsagt på prestasjonene, godt jobbet! ;) Nei, men jeg har tro på bedre tider nå. Jeg tror Benitez og resten av gjengen så det samme som oss på søndag, og gjør noe. Neste kamp er ligacupkampen mot Reading på onsdag, men det blir med masse reserver.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Reading kampen i morgen. Håper vi får se et aggresivt og angrepsvillig Liverpool som er villige til å satse framover.

Hade vært kjempe artig om vi kunne utrette en prestasjon som var i nærheten av det Arsenal gjorde på søndag :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til Reading kampen i morgen. Håper vi får se et aggresivt og angrepsvillig Liverpool som er villige til å satse framover.

Hade vært kjempe artig om vi kunne utrette en prestasjon som var i nærheten av det Arsenal gjorde på søndag :)

7140069[/snapback]

Tror ikke vi skal ha altfor store forhåpninger egentlig. Det ser ut til at det blir et B-preget lag som spiller i morra, delvis på grunn av skade og delvis på grunn av at noen spillere skal få hvile... Men kanskje Robbie Fowler & co. nå får en gylden mulighet til å kjempe seg tilbake til førstelaget. :hmm:

Er det forresten noen som vet om det er noen som viser kampen live?

Lenke til kommentar
Tror det kan være positivt at reservene får prøvd seg litt jeg.. Kan overraske vettu.. Ser ikke ut som det er noen norske kanaler som sender kampen hvertfall.. Blir vel å følge med på nettet da..

7141420[/snapback]

Canal plus viser bare italiensk serie a ser det ut til... Wankers..
Lenke til kommentar

Canal+ har bare rettighetene til Premier League fra engelsk fotball, ikke FA Cup, Ligacup, etc. Så tror ikke vi skal kalle dem wankers når de ikke har lov til å sende kampen. :) Det er vel Viasat som har rettighetene til Ligacup, og TV3/SportN sender ikke Liverpool i dag. SportN sender Crewe - Man Utd. Noen som har de andre Viasat Sport-kanalene kan jo sjekke der, men ingen kanaler står oppført på Liverpool.no, så det er vel heller tvilsomt.

Lenke til kommentar
Canal+ har bare rettighetene til Premier League fra engelsk fotball, ikke FA Cup, Ligacup, etc. Så tror ikke vi skal kalle dem wankers når de ikke har lov til å sende kampen. :) Det er vel Viasat som har rettighetene til Ligacup, og TV3/SportN sender ikke Liverpool i dag. SportN sender Crewe - Man Utd. Noen som har de andre Viasat Sport-kanalene kan jo sjekke der, men ingen kanaler står oppført på Liverpool.no, så det er vel heller tvilsomt.

7147766[/snapback]

Ah.. misforsto, trodde det dreide seg om premier league :)
Lenke til kommentar

Reina

Peltier - Agger - Paletta - Warnock

Pennant - Zenden - Sissoko - Riise

Fowler - Crouch

Kaptein: Roooooooobie FOWLER!

Fowler kaptein for første gang siden 2001, ifølge Liverpool.no. Herlig at han får det. :D

Ellers et ganske sterkt lag til første runde i ligacupen å være. Men det er jo da også fordelen med den større troppen vi har i år. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...