Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper også på Sturridge. Tror også Balotelli kan bli sinnsykt bra ved siden av Sturridge.

Noen som husker at til og med selve Suarez slet veldig alene på topp? Folk klager på at Balotelli ikke er inne i boksen til motstanderen, men det er faktisk ikke noe poeng å være der heller hvis man er helt alene mot 4-5 fra det forsvarende laget.

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke Lambert starter, han likner egentlig endel på Balotelli i spillestil, men med dårligere kvaliteter.

Edit: Hvis det er snakk om både Lambert og Balotelli sammen, så kan det nok fungere bedre enn en av dem elene på topp.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det, så er Balotelli og Lambert, sammen eller alene, rimelig ubrukelige i systemet Liverpool spiller. Lambert var helt forferdelig i ligacupen, så han vil jeg helst ikke at skal starte uansett. Jeg vil prøve Borini (i valget av tre onder) fra start. Han vil nok fungere mye bedre ved siden av Balotelli, men usikker på om jeg vil se han i dag. Veldig mange gode angrep blir ødelagt av Balotelli som gjør feil valg (gjerne skyter), for mye av dette så slutter spillere som Hendo og Sterling å ta de gode løpene.

Men selv Suarez gjorde mange dårlige valg det første året i Liverpool, vanvittig mange skudd uten at det ble mål. Balotelli skal få god tid med Rodgers før jeg skal gi han opp.

Lenke til kommentar

Da jeg sa han var et godt kjøp var det selvsagt ikke fordi jeg trodde han kom til å goale hat trick hver match. Godt kjøp i den forstand at han kostet 4m, og jeg tror han kommer til å gjøre godt opp for den summen ila sesongen. Blånekter å innrømme en feil enda i alle fall, heh.

Lenke til kommentar

Han hadde mange svake involveringer, det sier jeg meg enig i. Jeg mener dog jeg så tendenser i kombinasjonsspill mellom han, cout, lallana og sterling. Markovic er ekstremt god på å bare kjøre full pinne med kula inn i rom, litt Di Maria/Sterling light. Når tiden kommer da han har fått gode relasjoner med sterling, cout, sturridge, lallana osv, samt selvtilliten har reist seg, så tror jeg det blir helt prima. BR har åpenbart veldig gode egenskaper når det kommer til den mentale biten på unggutter (nevner sterling, hendo, flanno osv). Dr.Pieters eller hva han heter er jo også ekstremt dyktig. Jeg melder i alle fall ingen krise, dette liverpool-laget trenger bare samkjøring.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mignolet, Manquillo, Skrtel, Lovren, Moreno, Gerrard, Henderson, Lallana, Coutinho, Sterling, Lambert

Res: Jones, Toure, Johnson, Lucas, Markovic, Borini, Balotelli.

Lambert på topp'a dere! Spent på denne

Lenke til kommentar

Har sett han alt for masse denne sesongen allerede. Også ifjor på Southampton, han har aldri vært i nærheten av Balotelli og kommer aldri til og bli det.

Ikke Balotelli sin feil at ikke laget har vært samspillt i det hele tatt, scorer Lambert idag er han fortsatt mye dårligere enn Balotelli.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...